Új vécé a Teleki téren

Utolsó frissítés: 2024. február 1. (létrehozva: 2024. január 30.)

Új vécé működik a Teleki téren.

A vécé használata 10 forintba kerül.

Tudunk fizetni készpénzzel.

Tudunk fizetni bankkártyával.

A vécét reggel 6 órától tudjuk használni.

A vécét este 10 óráig tudjuk használni.

A vécé akadálymentes.

Az akadálymentes vécét mindenki tudja használni.

Az akadálymentes vécébe be tud menni, aki:

Várandós.

Mozgássérült ember.

Hallássérült ember.

Látássérült ember.

Idős ember.

Az akadálymentes vécébe be tud menni az is, aki babakocsival van.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!