Megváltozik a fogászati ellátás helyszíne Józsefvárosban
Utolsó frissítés: 2025. május 27. (létrehozva: 2025. május 27.)
Felújítás miatt a Szentkirályi utca 40.-ből átköltözik a fogászati ellátás.
A felújítás 2026 év végéig tart.
2026 év végéig más helyen tudunk fogorvoshoz menni

Fogászati ügyelet
Hétköznaponként a Szentkirályi utca 47.-ben van.
8 órától 13 óráig és 14 órától 19:30-ig lehet menni.
Hétvégén a Mária utca 52-ben van az ügyelet.
8 órától 13 óráig és 14 órától 19:30-ig lehet menni.
Éjszakai ügyelet a Mária utca 52-ben van.
Az éjszakai ügyelet este 8 órától reggel 7 óráig tart.
Fogászati ellátásra nem kell beutalót vinni.

Szájsebészet
Hétköznaponként a Mária utca 52-ben van.
8 órától 13 óráig és 14 órától 19:30-ig lehet menni.
Szájsebészetre csak beutalóval lehet menni.
