Akadálymentes Józsefváros
Utolsó frissítés: 2025. június 11. (létrehozva: 2025. június 11.)
Az önkormányzat pályázatot ír ki.
Az önkormányzat együttműködik az Ökotárs Alapítvánnyal.
A pályázatot
a 2023-as részvételi költségvetésen szavazták meg a józsefvárosiak.

Mi a pályázat célja?
A pályázat célja az akadálymentesítés.
Az akadálymentesítés azt jelent:
Fogyatékossággal élő emberek számára
olyan körülmények biztosítása,
amelyekkel lehetővé teszik
a mindennapi tevékenységek elvégzését.

Például akadálymentes bejárat kialakítása,
hogy kerekesszékkel be tudjanak menni az étterembe.
Például akadálymentes mosdó kialakítása,
hogy kerekesszékkel is megközelíthető legyen.
Például vezetősáv kialakítása,
ami segíti a látássérültek tájékozódását.
Például információs táblák kirakása,
amik segítik a látássérültek tájékozódását.
Például indukciós hurok kialakítása,
ami segíti a hallássérülteket.
Kik pályázhatnak?
Kis- és középvállalkozások pályázhatnak,
akiknek Józsefvárosban van saját ingatlanuk,
és valamilyen szolgáltatást nyújtanak.
Például étterem.
Például kocsma.
Például közösségi tér.
Például bolt.

Mekkora összegre lehet pályázni?
A támogatás legmagasabb összege 3 millió forint.
A támogatás kiegészíti a saját pénzedet.
A támogatás egy részét neked kell fizetned.
Például 3 millió támogatás esetén 600 ezer forintot kell neked fizetned.
Hogyan pályázhatok?
A teljes pályázati kiírást itt találod: https://jozsefvaros.hu/otthon/hirdetotabla/palyazat/akadalymentes-jozsefvaros-palyazati-felhivas-es-utmutato/
További kérdésed van?
Keresd az Esélyegyenlőségi Irodát!
Cím: Baross utca 63-37.
email cím: eselyegyenloseg@jozsefvaros.hu
