Így lakunk mi! Látogatás az Alföldi utcai hajléktalan szállón
Utolsó frissítés: 2024. január 30. (létrehozva: 2023. november 1.)
| A hajléktalan szállón hajléktalan emberek laknak. | ![]() |
| Hajléktalan ember az, akinek:
Nincs állandó lakhelye. Nincs megfelelő minőségű lakhelye. Nincs biztonságos lakhelye. |
![]() |
A hajléktalan szálló az Alföldi utcában van.
A hajléktalan szálló sétát szervez.
A séta a hajléktalan szállón lesz.
A hajléktalan szállón megmutatják:
Kik laknak ott.
Miért laknak ott.
Hogyan telnek a napok.
A séta időpontja: november 18.
A séta délelőtt 10 és 12 óra között lesz.
A séta címe Alföldi utca 6-8.
A program ingyenes.
A programra regisztrálni kell.
Regisztrálni az interneten lehet: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQn8Nt-n_wS0aO5g6smBRAOE6aMrDyn_kdgOHbxkn3_hs5zA/viewform
A Közösségi Részvételi Iroda segít regisztrálni.
A Közösségi Részvételi Iroda a józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban van.
A Polgármesteri Hivatal címe Baross utca 63 – 67.
A hajléktalan szálló bejárata így néz ki.



