Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Bizottsági tag

Mező Ágnes

Bizottsági tag: Városüzemeltetési Bizottság

Bemutatkozás

A C8 Civilek Józsefvárosért szervezet delegáltjaként kerültem a városüzemeltetési bizottságba. Motivációm tevékenyen részt vállalni egy emberközpontú, szolidáris, demokratikus politikai értékrend, vagyis a nyitottság, átláthatóság, tisztesség, szolgálat érvényre juttatásában. Széleskörű pénzügyi, üzleti és humán tapasztalatommal szolgálni kívánom környezetem és az itt élő emberek fejlődését. Eredménycentrikus, alapos és felkészült vagyok. Szeretem sok emberrel megbeszélni a dolgokat, mert együtt bölcsebbek és kreatívabbak vagyunk. Célom, hogy érdemi ellenőrző és fejlesztő munkát végezzek a bizottságban, képviseljem Pikó András politikai programját, és támogassam a C8 víziójának megvalósulását a részvételi demokrácián és lobbitevékenységen keresztül. Eredetileg biológia-földrajz-angol szakos általános és középiskolai tanár voltam. A rendszerváltáskor karriert váltottam, szereztem két közgazdász diplomát, és 5 multi cég magyarországi leányvállalatának a megalapításában és felépítésében vettem részt. Én voltam a gazdasági-adminisztratív igazgató, és a magyar körülményekhez való harmonizációt végeztem mind a jogszerű működés mind az emberi erőforrás oldaláról. A különböző ágazatokban és országokban működő multik hozták magukkal a saját rendszerüket és üzleti gondolkodásmódjukat, amelyet nekem meg kellett értenem, és beilleszteni a magyar környezetbe úgy, hogy mindkét oldal elégedett legyen az eredménnyel. Előfordult, hogy felügyelő bizottsági tagként a cégcsoport másik vállalkozásban lévő kisebbségi tulajdonát kellett óvnom az ottani magyar kiskirályoktól. 15 év után úgy éreztem, hogy az üzleti életben, a vállalkozások felépítésében szerzett tapasztalatomat és a külföldi vezetőkkel gyakorolt kommunikációt már tanítani is tudnám. 10 éve a harmadik karrierváltásom a magyar KKV-k számára nyújtott vállalkozásfejlesztési, üzleti és vezetői coaching, mentoring szolgáltatás az ActionCOACH franchise rendszerében. Regisztrált üzleti és stratégiai coach, mentor vagyok a Horizon 2020 uniós projektben, mely a hazai KKV-k innovációs és fejlesztési projektjeinek támogatásához üzleti coaching, mentoring támogatást biztosít. Mindezen túlmenően life coachként személyiségfejlesztéssel, kommunikációs tanácsadással foglalkozom. A hozzám forduló emberek életvezetési és üzleti problémáit tudatos és tudatalatti szinten összehangolva, személyre szabott módon kezelve végleges eredményeket érek el. A városüzemeltetési bizottságban a szakmai hozzáértés lényeges, hogy értsük a számokat és összefüggéseket, hogy képesek legyünk más nézőpontokat behozni, új megoldási javaslatokkal előállni. Ezen tapasztalatom mellett jól hasznosulhatnak kommunikációs, emberismereti, kérdezéstechnikai erősségeim, mivel itt a kerület napi operatív működésének felügyelete mellett nagy szerepet kaphat a lakókkal való kapcsolatfelvétel, a lakossági igények felmérése, visszajelzések gyűjtése a munkánk eredményéről. Aktív részese akarok lenni a fejlesztő folyamatoknak, az értékrend, a helyi kultúra változásának. Ha te is szeretnél ebben részt venni, keress meg a mezo.agnes957@gmail.com e-mail címen vagy a 70 298 8280-as telefonszámon.
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben