Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Bizottsági tag

Mező Ágnes

Bizottsági tag: Városüzemeltetési Bizottság

Bemutatkozás

A C8 Civilek Józsefvárosért szervezet delegáltjaként kerültem a városüzemeltetési bizottságba. Motivációm tevékenyen részt vállalni egy emberközpontú, szolidáris, demokratikus politikai értékrend, vagyis a nyitottság, átláthatóság, tisztesség, szolgálat érvényre juttatásában. Széleskörű pénzügyi, üzleti és humán tapasztalatommal szolgálni kívánom környezetem és az itt élő emberek fejlődését. Eredménycentrikus, alapos és felkészült vagyok. Szeretem sok emberrel megbeszélni a dolgokat, mert együtt bölcsebbek és kreatívabbak vagyunk. Célom, hogy érdemi ellenőrző és fejlesztő munkát végezzek a bizottságban, képviseljem Pikó András politikai programját, és támogassam a C8 víziójának megvalósulását a részvételi demokrácián és lobbitevékenységen keresztül. Eredetileg biológia-földrajz-angol szakos általános és középiskolai tanár voltam. A rendszerváltáskor karriert váltottam, szereztem két közgazdász diplomát, és 5 multi cég magyarországi leányvállalatának a megalapításában és felépítésében vettem részt. Én voltam a gazdasági-adminisztratív igazgató, és a magyar körülményekhez való harmonizációt végeztem mind a jogszerű működés mind az emberi erőforrás oldaláról. A különböző ágazatokban és országokban működő multik hozták magukkal a saját rendszerüket és üzleti gondolkodásmódjukat, amelyet nekem meg kellett értenem, és beilleszteni a magyar környezetbe úgy, hogy mindkét oldal elégedett legyen az eredménnyel. Előfordult, hogy felügyelő bizottsági tagként a cégcsoport másik vállalkozásban lévő kisebbségi tulajdonát kellett óvnom az ottani magyar kiskirályoktól. 15 év után úgy éreztem, hogy az üzleti életben, a vállalkozások felépítésében szerzett tapasztalatomat és a külföldi vezetőkkel gyakorolt kommunikációt már tanítani is tudnám. 10 éve a harmadik karrierváltásom a magyar KKV-k számára nyújtott vállalkozásfejlesztési, üzleti és vezetői coaching, mentoring szolgáltatás az ActionCOACH franchise rendszerében. Regisztrált üzleti és stratégiai coach, mentor vagyok a Horizon 2020 uniós projektben, mely a hazai KKV-k innovációs és fejlesztési projektjeinek támogatásához üzleti coaching, mentoring támogatást biztosít. Mindezen túlmenően life coachként személyiségfejlesztéssel, kommunikációs tanácsadással foglalkozom. A hozzám forduló emberek életvezetési és üzleti problémáit tudatos és tudatalatti szinten összehangolva, személyre szabott módon kezelve végleges eredményeket érek el. A városüzemeltetési bizottságban a szakmai hozzáértés lényeges, hogy értsük a számokat és összefüggéseket, hogy képesek legyünk más nézőpontokat behozni, új megoldási javaslatokkal előállni. Ezen tapasztalatom mellett jól hasznosulhatnak kommunikációs, emberismereti, kérdezéstechnikai erősségeim, mivel itt a kerület napi operatív működésének felügyelete mellett nagy szerepet kaphat a lakókkal való kapcsolatfelvétel, a lakossági igények felmérése, visszajelzések gyűjtése a munkánk eredményéről. Aktív részese akarok lenni a fejlesztő folyamatoknak, az értékrend, a helyi kultúra változásának. Ha te is szeretnél ebben részt venni, keress meg a mezo.agnes957@gmail.com e-mail címen vagy a 70 298 8280-as telefonszámon.
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek, november 30-tól az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják.

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja .

A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő: 9:00-11:00; 13:30-18:00
Szerda: 8:15-16:30
Péntek: 8:15-11:30

Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
 
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a leírás végén megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben. 

Az ügyfélfogadás kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető  kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával.
Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a bejáratnál található Támponton, az e célra kijelölt helyen adhatják le, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani. 
 
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai  biztosítják a szükséges információkat.
 
A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles  maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal  az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni. 
 
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
 
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámok:
 
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
 
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben