Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Bizottsági ülések

Városgazdálkodási és Pénzügyi Bizottság (2019. október 13-ig) ülése - 2013. január 28.

MEGHÍVÓ

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
1.1. Javaslat határozat visszavonására a Budapest VIII., Diószeghy Sámuel utca 18. szám alatti épületben lévő lakás minőségi lakáscseréjével kapcsolatban
1.2. Javaslat Deákné Dr. Rapi Edit háziorvos kérelmére a Budapest VIII, Hock János u. 8. II. em. 11. szám alatti közszolgálati lakás bérleti díjának csökkentésére
1.3. Javaslat a Budapest VIII., Kőris u. 10. szám alatti épületben található lakás csatolására
1.4. Javaslat a Budapest VIII. kerület, Magdolna utca 47………………… szám alatti lakás bérbeadására
1.5. Javaslat gépkocsi-beálló ingyenes használatba adására
1.6. Javaslat a Budapest VIII., Illés u. 19. szám alatti lakóépületben található szükséglakás átminősítésére
2. Vagyongazdálkodási és Üzemeltetési Ügyosztály
2.1. Közterület-használati kérelmek elbírálása
2.2. Döntés a RFV Józsefváros Szolgáltató Kft. társasági szerződésének módosításáról
2.3. Javaslat az ideiglenes Teleki téri piacon konténerek bérbeadására
2.4. Tulajdonosi hozzájárulás az Impulzív Kft. részére a Budapest VIII. kerület Kálvária utca 13-29. 1 kV-os kábelrekonstrukció
2.5. Tulajdonosi hozzájárulás az Impulzív Kft. részére a Budapest VIII. kerület Kálvária utca 14-28. 1 kV-os kábelrekonstrukció
2.6. Tulajdonosi hozzájárulás az Impulzív Kft. részére a Budapest VIII. kerület Balassa – Tömő – Füvészkert utca 1 kV-os kábelrekonstrukció (1451/10 TR állomás – Füvészkert u. 9. között)
2.7. JIK kialakítás
3. Kisfalu Kft.
3.1. J&AMANDA Kft. bérlő tevékenységi kör bővítésre vonatkozó kérelme a Budapest VIII. Baross u. 80. szám alatti önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.2. Csemege-Match Zrt. bérlő és a JÉGCSILLAG Kft. bérleti jog átruházására vonatkozó közös kérelme a Budapest VIII. Baross u. 111. szám alatti önkormányzati tulajdonú helyiségek vonatkozásában
3.3. Filep Andrea egyéni vállalkozó bérbevételi kérelme a Budapest VIII. kerület, Bérkocsis u. 25. szám alatti üres önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.4. NOVA-REAL Kft. bérbevételi kérelme a Budapest VIII. kerület, József krt. 47. szám alatti üres önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.5. Krasznai Erika Fatima egyéni vállalkozó részletfizetési kérelme a Budapest VIII. kerület, Koszorú u. 20. fsz. 3/A. és Koszorú u. 20. fsz. 3/B. szám alatti helyiségekre felhalmozott hátralék vonatkozásában
3.6. Taszter Bt. bérlő bérleti jogviszony rendezésének engedélyezési kérelme a Budapest VIII. kerület, Krúdy Gyula u. 4. szám alatti önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.7. Hegedűs Istvánné egyéni vállalkozó bérbevételi kérelme a Budapest VIII. kerület, Nap u. 9. szám alatti üres önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.8. THIEN HUONG Kft. bérbevételi kérelme a Budapest VIII. kerület, Üllői út 54-56. szám alatti üres önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.9. Javaslat a Budapest VIII., Futó u. 25. szám alatti telekingatlannal kapcsolatos kötbér teljesítésére vonatkozó kérelem elbírálására
4. Egyebek
4.1. Javaslat a Juharos Ügyvédi Iroda megbízási szerződésének 2012. december havi teljesítés igazolására
4.2. Javaslat Gyenge Zsolt Attila megbízási szerződésének 2012. október, november és december havi teljesítés igazolására
5. Tájékoztatók
5.1. Tájékoztatás a Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal kérelmére kijelölt kizárólagos várakozóhelyek díjmentesége következtében lemondott összegről
6. Sürgősségi
6.1. Közbeszerzési tanácsadó
6.2. KEOP
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben