Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Bizottsági ülések

Városgazdálkodási és Pénzügyi Bizottság (2019. október 13-ig) ülése - 2013. január 28.

MEGHÍVÓ

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
1.1. Javaslat határozat visszavonására a Budapest VIII., Diószeghy Sámuel utca 18. szám alatti épületben lévő lakás minőségi lakáscseréjével kapcsolatban
1.2. Javaslat Deákné Dr. Rapi Edit háziorvos kérelmére a Budapest VIII, Hock János u. 8. II. em. 11. szám alatti közszolgálati lakás bérleti díjának csökkentésére
1.3. Javaslat a Budapest VIII., Kőris u. 10. szám alatti épületben található lakás csatolására
1.4. Javaslat a Budapest VIII. kerület, Magdolna utca 47………………… szám alatti lakás bérbeadására
1.5. Javaslat gépkocsi-beálló ingyenes használatba adására
1.6. Javaslat a Budapest VIII., Illés u. 19. szám alatti lakóépületben található szükséglakás átminősítésére
2. Vagyongazdálkodási és Üzemeltetési Ügyosztály
2.1. Közterület-használati kérelmek elbírálása
2.2. Döntés a RFV Józsefváros Szolgáltató Kft. társasági szerződésének módosításáról
2.3. Javaslat az ideiglenes Teleki téri piacon konténerek bérbeadására
2.4. Tulajdonosi hozzájárulás az Impulzív Kft. részére a Budapest VIII. kerület Kálvária utca 13-29. 1 kV-os kábelrekonstrukció
2.5. Tulajdonosi hozzájárulás az Impulzív Kft. részére a Budapest VIII. kerület Kálvária utca 14-28. 1 kV-os kábelrekonstrukció
2.6. Tulajdonosi hozzájárulás az Impulzív Kft. részére a Budapest VIII. kerület Balassa – Tömő – Füvészkert utca 1 kV-os kábelrekonstrukció (1451/10 TR állomás – Füvészkert u. 9. között)
2.7. JIK kialakítás
3. Kisfalu Kft.
3.1. J&AMANDA Kft. bérlő tevékenységi kör bővítésre vonatkozó kérelme a Budapest VIII. Baross u. 80. szám alatti önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.2. Csemege-Match Zrt. bérlő és a JÉGCSILLAG Kft. bérleti jog átruházására vonatkozó közös kérelme a Budapest VIII. Baross u. 111. szám alatti önkormányzati tulajdonú helyiségek vonatkozásában
3.3. Filep Andrea egyéni vállalkozó bérbevételi kérelme a Budapest VIII. kerület, Bérkocsis u. 25. szám alatti üres önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.4. NOVA-REAL Kft. bérbevételi kérelme a Budapest VIII. kerület, József krt. 47. szám alatti üres önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.5. Krasznai Erika Fatima egyéni vállalkozó részletfizetési kérelme a Budapest VIII. kerület, Koszorú u. 20. fsz. 3/A. és Koszorú u. 20. fsz. 3/B. szám alatti helyiségekre felhalmozott hátralék vonatkozásában
3.6. Taszter Bt. bérlő bérleti jogviszony rendezésének engedélyezési kérelme a Budapest VIII. kerület, Krúdy Gyula u. 4. szám alatti önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.7. Hegedűs Istvánné egyéni vállalkozó bérbevételi kérelme a Budapest VIII. kerület, Nap u. 9. szám alatti üres önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.8. THIEN HUONG Kft. bérbevételi kérelme a Budapest VIII. kerület, Üllői út 54-56. szám alatti üres önkormányzati tulajdonú helyiség vonatkozásában
3.9. Javaslat a Budapest VIII., Futó u. 25. szám alatti telekingatlannal kapcsolatos kötbér teljesítésére vonatkozó kérelem elbírálására
4. Egyebek
4.1. Javaslat a Juharos Ügyvédi Iroda megbízási szerződésének 2012. december havi teljesítés igazolására
4.2. Javaslat Gyenge Zsolt Attila megbízási szerződésének 2012. október, november és december havi teljesítés igazolására
5. Tájékoztatók
5.1. Tájékoztatás a Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal kérelmére kijelölt kizárólagos várakozóhelyek díjmentesége következtében lemondott összegről
6. Sürgősségi
6.1. Közbeszerzési tanácsadó
6.2. KEOP
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek, november 30-tól az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják.

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja .

A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő: 9:00-11:00; 13:30-18:00
Szerda: 8:15-16:30
Péntek: 8:15-11:30

Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
 
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a leírás végén megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben. 

Az ügyfélfogadás kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető  kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával.
Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a bejáratnál található Támponton, az e célra kijelölt helyen adhatják le, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani. 
 
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai  biztosítják a szükséges információkat.
 
A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles  maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal  az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni. 
 
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
 
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámok:
 
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
 
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben