Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Bizottsági ülések

Városüzemeltetési Bizottság ülése - 2019. december 16.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Átruházott hatáskörben meghozható döntések
1.1. Javaslat a Városüzemeltetési Bizottság Ügyrendjének módosítására
1.2. Javaslat támogatási szerződések módosítására
1.3. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Szigony utca – Üllői út csomópontnál osztályozó sáv kialakításához, a Szigony utca felújításához
1.4. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerületben, BKV trolibusz járat felsővezetékes és földkábeles áramellátásának kiépítéséhez
1.5. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására a Budapest VIII. kerület, Dankó utca 10-14. számú ingatlanra kapubehajtó útcsatlakozás kiépítéséhez
1.6. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására a Budapest VIII. kerület, Tolnai Lajos utca 38. számú ingatlan villamosenergia-ellátás kiépítéséhez
1.7. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, a Budapest VIII. kerület, Kisfaludy utcában kisnyomású gázelosztó vezeték rekonstrukcióhoz
1.8. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, a Budapest VIII. kerület, Somogyi Béla utcában és Scheiber Sándor utcában kisnyomású gázelosztó vezeték rekonstrukcióhoz
1.9. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Szigony utca – Práter utca közötti szakasz közterületeinek megújításához
1.10. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Illés utcában tervezett gyalogos átkelőhely megvilágítás kiépítéséhez
1.11. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Blaha Lujza tér felújítás kiviteli tervéhez
1.12. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására a Budapest VIII. kerület, Blaha Lujza tér felújításához kapcsolódó hálózatok, alépítmények átalakításához, kiépítéséhez
1.13. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Német utca 17-19. szám alatti ingatlanhoz optikai kábel kiépítéséhez
1.14. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Őr utca 8. szám alatti ingatlanhoz optikai kábel kiépítéséhez
1.15. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására a Budapest VIII. kerület, Baross tér 7-8. szám alatti ingatlan villamos energia ellátás kiépítéséhez
1.16. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására a Budapest VIII. kerület, Horváth Mihály tér 17. szám alatti ingatlan víz- és csatornabekötésének kiépítéséhez
2. Képviselő-testületi előterjesztések
2.1. Beszámoló a Képviselő-testület bizottságai 2018. november 1. – 2019. szeptember 30. között átruházott hatáskörben hozott döntéseinek végrehajtásáról
2.2. Javaslat önkormányzati rendeletek módosítására
2.3. Javaslat a Polgármesteri Hivatal Alapító Okiratának, és Szervezeti és Működési Szabályzatának módosítására
2.4. Be számoló a Polgármesteri Hivatal 2018-2019. évi tevékenységéről
2.5. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
3. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
3.1. Javaslat a Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány kuratóriumi tagjainak és felügyelő bizottsági tagjainak megválasztására
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben