Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Bizottsági ülések

Városüzemeltetési Bizottság ülése - 2019. december 16.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Átruházott hatáskörben meghozható döntések
1.1. Javaslat a Városüzemeltetési Bizottság Ügyrendjének módosítására
1.2. Javaslat támogatási szerződések módosítására
1.3. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Szigony utca – Üllői út csomópontnál osztályozó sáv kialakításához, a Szigony utca felújításához
1.4. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerületben, BKV trolibusz járat felsővezetékes és földkábeles áramellátásának kiépítéséhez
1.5. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására a Budapest VIII. kerület, Dankó utca 10-14. számú ingatlanra kapubehajtó útcsatlakozás kiépítéséhez
1.6. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására a Budapest VIII. kerület, Tolnai Lajos utca 38. számú ingatlan villamosenergia-ellátás kiépítéséhez
1.7. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, a Budapest VIII. kerület, Kisfaludy utcában kisnyomású gázelosztó vezeték rekonstrukcióhoz
1.8. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, a Budapest VIII. kerület, Somogyi Béla utcában és Scheiber Sándor utcában kisnyomású gázelosztó vezeték rekonstrukcióhoz
1.9. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Szigony utca – Práter utca közötti szakasz közterületeinek megújításához
1.10. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Illés utcában tervezett gyalogos átkelőhely megvilágítás kiépítéséhez
1.11. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Blaha Lujza tér felújítás kiviteli tervéhez
1.12. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására a Budapest VIII. kerület, Blaha Lujza tér felújításához kapcsolódó hálózatok, alépítmények átalakításához, kiépítéséhez
1.13. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Német utca 17-19. szám alatti ingatlanhoz optikai kábel kiépítéséhez
1.14. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására, Budapest VIII. kerület, Őr utca 8. szám alatti ingatlanhoz optikai kábel kiépítéséhez
1.15. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására a Budapest VIII. kerület, Baross tér 7-8. szám alatti ingatlan villamos energia ellátás kiépítéséhez
1.16. Javaslat tulajdonosi hozzájárulás megadására a Budapest VIII. kerület, Horváth Mihály tér 17. szám alatti ingatlan víz- és csatornabekötésének kiépítéséhez
2. Képviselő-testületi előterjesztések
2.1. Beszámoló a Képviselő-testület bizottságai 2018. november 1. – 2019. szeptember 30. között átruházott hatáskörben hozott döntéseinek végrehajtásáról
2.2. Javaslat önkormányzati rendeletek módosítására
2.3. Javaslat a Polgármesteri Hivatal Alapító Okiratának, és Szervezeti és Működési Szabályzatának módosítására
2.4. Be számoló a Polgármesteri Hivatal 2018-2019. évi tevékenységéről
2.5. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
3. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
3.1. Javaslat a Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány kuratóriumi tagjainak és felügyelő bizottsági tagjainak megválasztására
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek, november 30-tól az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják.

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja .

A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő: 9:00-11:00; 13:30-18:00
Szerda: 8:15-16:30
Péntek: 8:15-11:30

Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
 
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a leírás végén megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben. 

Az ügyfélfogadás kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető  kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával.
Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a bejáratnál található Támponton, az e célra kijelölt helyen adhatják le, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani. 
 
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai  biztosítják a szükséges információkat.
 
A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles  maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal  az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni. 
 
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
 
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámok:
 
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
 
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben