Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Bizottsági ülések

Költségvetési és Pénzügyi Bizottság ülése - 2020. június 22.

MEGHÍVÓ

letöltés

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Átruházott hatáskörben meghozható döntések
1.1. Javaslat az Egészséges Budapestért Programhoz kapcsolódóan "Video-gasztroszkóp,- kolonoszkóp és endoszkópmosó-fertőtlenítő automata készülékek” tárgyú közbeszerzési eljárás megindítására
1.2. Javaslat az Egészséges Budapestért Programhoz kapcsolódóan "Rectoscop beszerzés" tárgyú közbeszerzési eljárás megindítására
1.3. Javaslat "Közétkeztetés" tárgyú közbeszerzési eljárás megindítására (PÓTKÉZBESÍTÉS)
1.4. Javaslat a Budapest-Józsefváros Magdolna-Orczy Negyed Szociális Városrehabilitációs Programhoz kapcsolódóan „OKJ tanfolyamok szervezése és lebonyolítása” tárgyú közbeszerzési eljárás megindítására
1.5. Javaslat a Budapest-Józsefváros Magdolna-Orczy Negyed Szociális Városrehabilitációs Programhoz kapcsolódóan „Motivációs csomagok (bútorok) beszerzése (LP5)” tárgyú és a „Motivációs csomagok (műszaki cikkek) beszerzése (LP5)” tárgyú közbeszerzési eljárások megindítására
1.6. Javaslat a Budapest-Józsefváros Magdolna-Orczy Negyed Szociális Városrehabilitációs Programhoz kapcsolódóan a könyvvizsgálói szerződés módosítására
1.7. Javaslat a Budapest-Józsefváros Magdolna-Orczy Negyed Szociális Városrehabilitációs Programhoz kapcsolódóan, a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzat által kiírt Szomszédsági Házfelügyelői álláspályázat eredményének megállapítására és döntések meghozatalára
1.8. Javaslat a Molnár Ferenc Általános Iskola tornatermének felújításával kapcsolatos döntés meghozatalára (PÓTKÉZBESÍTÉS)
1.9. Beszámoló nem képviselő bizottsági tagok vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének teljesítéséről
1.10. Tájékoztatás a veszélyhelyzet költségvetést érintő hatásáról
1.11. Javaslat az Egészséges Budapestért Programhoz kapesolódóan "Digitális röntgen berendezések" tárgyú közbeszerzési eljárásban köztes döntés meghozatalára
2. Képviselő-testületi előterjesztések
2.1. Javaslat a veszélyhelyzetben nyújtott kimagasló munkavégzés elismerésére
2.2. Javaslat a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. 2019. évre vonatkozó éves beszámolójának elfogadására
2.3. Javaslat a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. 2019. évi közszolgáltatási beszámolójának elfogadására
2.4. Javaslat a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. 2020. évi üzleti tervének elfogadására
2.5. Javaslat a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. könyvvizsgálójának megválasztására
2.6. Javaslat a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék alapító okiratának módosítására, új székhely kijelölésére, szervezeti és működési szabályzatának elfogadására
2.7. Javaslat az Önkormányzati feladatellátást szolgáló fejlesztések támogatása 2020 pályázat benyújtására (Gyermekkert Bölcsőde homlokzat felújítása)
2.8. Javaslat a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzat 2019. évi összefoglaló belső ellenőrzési jelentésének jóváhagyására
2.9. Józsefvárosi Önkormányzat 2019. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló beszámolója és a zárszámadási rendelet-tervezete
2.10. Javaslat a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzat 2020. évi költségvetésről szóló 8/2020. (II. 28.) önkormányzati rendelet módosítására és a 2019. évi költségvetési maradvány felhasználására
2.11. Javaslat a 2020. évi közbeszerzési terv módosítására
2.12. Javaslat Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló lakások bérbeadásának feltételeiről, valamint a lakbér mértékéről szóló 16/2010. (III.08.) önkormányzati rendelet módosítására (PÓTKÉZBESÍTÉS)
2.13. Javaslat az Önkormányzat tulajdonában álló ingatlanvagyon hasznosítására, tulajdonjogának átruházására vonatkozó versenyeztetés szabályairól szóló 45/2019. (II.21.) számú Képviselő-testületi határozat módosítására
2.14. Javaslat a Társasházaknak adható önkormányzati támogatásokról szóló 49/2017. (XII. 20.) önkormányzati rendelet és a 36/2014. (XI. 06.) önkormányzati rendelet módosítására
2.15. Helyreállítás és újjáépítés a járvány okozta károk enyhítésére – jól bevált önkormányzati innovációk című Önkormányzati innovációk alcímű pályázat benyújtására
2.16. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok és a veszélyhelyzet idején meghozott polgármesteri döntések végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.

Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.

A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:

Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)

Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.

Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben