Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Bizottsági ülések

Költségvetési és Pénzügyi Bizottság ülése - 2020. július 13.

MEGHÍVÓ

letöltés

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Átruházott hatáskörben me2hozható döntések
1.1. Javaslat a „Vállalkozási szerződés keretében komplex kutatási tevékenység végzése" közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárás eredményének megállapítására (PÖTKÉZBESÍTÉS)
1.2. Javaslat kizárólagos várakozóhelyek díjmenteségének meghosszabbítására
1.3. Javaslat a Molnár Ferenc Általános Iskola tornatermének felújításával kapcsolatos döntés meghozatalára
1.4. Javaslat a Budapest-Józsefváros Magdolna-Orczy Negyed Szociális Városrehabilitációs Programhoz kapcsolódóan „Önkormányzati lakóépületek komplex közösségi megújítása (LP1)" tárgyú eljárásban kötött 1. rész és 2. rész szerződéseinek módosítására
1.5. Javaslat a Budapest-Józsefváros Magdolna-Orczy Negyed Szociális Városrehabilitációs Programhoz kapcsolódóan „Bérházak üzemeltetési költségcsökkentése (LP3)" tárgyú eljárásban kötött 2. rész szerződésének módosítására
1.6. Javaslat az Egészséges Budapestért Programhoz kapcsolódóan "Digitális röntgen berendezések" tárgyú közbeszerzési eljárás eredményének megállapítására (PÓTKÉZBESÍTÉS)
1.7. Javaslat a H2020 finanszírozású PowerPoor projektben való részvétellel kapcsolatos döntés meghozatalára (PÓTKÉZBESÍTÉS)
1.8. Javaslat a H2020 fmanszírozású RenoHub projektben való részvétellel kapcsolatos döntés meghozatalára (PÓTKÉZBESÍTÉS)
1.9. Javaslat a „Csarnok Negyed Program — DeriM projekt — „a Negyed főutcája" című projekt előkészítő feladataival kapcsolatos döntések meghozatalára
2. Képviselő-testületi előterjesztések
2.1. Javaslat a Képviselő-testület Szociális, Egészségügyi és Lakásügyi Bizottság új tagjának megválasztására
2.2. Javaslat közétkeztetéssel kapcsolatos intézkedések megtételére (PÓTKÉZBESÍTÉS)
2.3. Javaslat a 30/2010. (VI.04.) Fővárosi Közgyűlési rendeletnek a VIII. kerületi várakozási övezetek díjtételeinek módosítására
2.4. Javaslat GTKÉSZ és PALOTAKÉSZ elírásainak javításával kapcsolatos partnerségi egyeztetés lezárására és a záró szakmai vélemény megkérésére
2.5. Javaslat a Napraforgó Egyesített Óvodával kapcsolatos döntések meghozatalára, a józsefvárosi óvodapedagógusi bérpótlék bevezetésére
2.6. Javaslat a Káptalanfüredi gyermek- és utánpótlástábor kialakításával kapcsolatban felmerült tulajdonosi döntések meghozatalára
2.7. Javaslat utcai szociális munka és hajléktalanok részére biztosított nappali ellátás megszervezésére
2.8. Javaslat a Budapest Külső-Józsefvárosi Református Egyházközség és a Menhely Alapítvány támogatására
2.9. Javaslat a pénzbeli és természetbeni, valamint a személyes gondoskodást nyújtó szociális és gyermekjóléti ellátások helyi szabályairól szóló 10/2015. (III. 01.) önkormányzati rendelet módosítására (PÓTKEZBESÍTÉS)
2.10. Javaslat a Józsefvárosban adományozható kitüntetésekről szóló önkormányzati rendelet elfogadására (PÖTKÉZBESÍTÉS)
2.11. Előterjesztés a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzat többségi befolyása alatt álló gazdasági társaságok tulajdonosi belső ellenőrzésének eljárásrendjéről (PÖTKÉZBESÍTÉS)
2.12. Javaslat komposztládák biztosítása lakosság részére című pályázat kiírására (PÖTKÉZBESÍTÉS)
2.13. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok és a veszélyhelyzet idején meghozott polgármesteri döntések végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.

Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.

A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:

Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)

Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.

Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben