- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Kft.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Bizottságok
Aktív bizottságok
- Szociális, Egészségügyi és Lakásügyi Bizottság
- Költségvetési és Pénzügyi Bizottság
- Városüzemeltetési Bizottság
- Kerületfejlesztési, Környezet- és Klímavédelmi Bizottság
- Kulturális, Civil, Oktatási, Nemzetiségi, Sport és Esélyegyenlőségi Bizottság
- Tulajdonosi, Vagyongazdálkodási és Közterület-hasznosítási Bizottság
- Tanácsnokok
- Korábbi bizottságok
Városüzemeltetési Bizottság
Név | Feladatkör |
---|---|
Camara-Bereczki Ferenc Miklós | elnök |
Könczöl Dávid | alelnök |
Vörös Tamás | alelnök |
Stettner István | tag |
dr. Szilágyi Demeter Gergely | tag |
Barabás József | nem képviselő tag |
Mező Ágnes | nem képviselő tag |
Pálfi Gergely | nem képviselő tag |
Tóth Tímea | nem képviselő tag |
Bizottsági ülések
- 2021. év Városüzemeltetési Bizottság ülései
- 2020. év Városüzemeltetési Bizottság ülései
2020. október 19 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2020. szeptember 23 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2020. július 15 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2020. június 24 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2020. február 26 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2020. január 29 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
- 2019. év Városüzemeltetési Bizottság ülései
2019. december 16 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2019. november 27 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
5. Városüzemeltetési Bizottság feladat- és hatásköre különösen
5.1. Dönt
5.1.1. a közúti közlekedésről szóló törvényben meghatározott tulajdonosi döntést igénylő ügyekben.
5.2. Véleményezi
5.2.1. a közrendet, közbiztonságot érintő kérdéseket;
5.2.2. a közbiztonsággal kapcsolatos panaszlevelek alapján tény- és helyzetértékelést végez és megoldási javaslatot dolgoz ki;
5.2.3. a társasházi pályázati rendszert érintően az éves költségvetést, valamint annak módosítását tartalmazó előterjesztést.
5.3. Javaslatot tesz
5.3.1. a polgármester felé a támogatásban részesítendő társasházakra, az önkormányzati támogatás összegére és a külön rendeletben megállapított esetben a kölcsön visszafizetésének futamidejére.
5.4. Egyéb
5.4.1. igény esetén a társasházi közgyűléseken részt vesz, ahol tájékoztatják a lakóközösségeket a helyi pályázati lehetőségekről;
5.4.2. folyamatosan tájékozódik a társasházak, lakásszövetkezetek helyzetéről, műszaki állapotáról;
önkormányzati támogatásból megvalósult felújítási munkákat megtekintheti, ellenőrizheti, fotódokumentációt készíthet.
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2020. november 30-tól
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).