Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Bizottságok

Aktív bizottságok

Városüzemeltetési Bizottság

Név Feladatkör
Camara-Bereczki Ferenc Miklóselnök
Könczöl Dávidalelnök
Vörös Tamásalelnök
Stettner Istvántag
dr. Szilágyi Demeter Gergelytag
Barabás Józsefnem képviselő tag
Mező Ágnesnem képviselő tag
Pálfi Gergelynem képviselő tag
Tóth Tímeanem képviselő tag

Bizottsági ülések

2021. év Városüzemeltetési Bizottság ülései
2020. év Városüzemeltetési Bizottság ülései
2020. október 19 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2020. szeptember 23 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2020. július 15 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2020. június 24 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2020. február 26 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2020. január 29 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2019. év Városüzemeltetési Bizottság ülései
2019. december 16 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2019. november 27 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv

5. Városüzemeltetési Bizottság feladat- és hatásköre különösen

5.1.     Dönt
5.1.1.   a közúti közlekedésről szóló törvényben meghatározott tulajdonosi döntést igénylő ügyekben.

5.2.       Véleményezi
5.2.1.   a közrendet, közbiztonságot érintő kérdéseket;
5.2.2.   a közbiztonsággal kapcsolatos panaszlevelek alapján tény- és helyzetértékelést végez és megoldási javaslatot dolgoz ki;
5.2.3.   a társasházi pályázati rendszert érintően az éves költségvetést, valamint annak módosítását tartalmazó előterjesztést.

5.3.       Javaslatot tesz
5.3.1.   a polgármester felé a támogatásban részesítendő társasházakra, az önkormányzati támogatás összegére és a külön rendeletben megállapított esetben a kölcsön visszafizetésének futamidejére.

5.4.       Egyéb
5.4.1.   igény esetén a társasházi közgyűléseken részt vesz, ahol tájékoztatják a lakóközösségeket a helyi pályázati lehetőségekről;
5.4.2.   folyamatosan tájékozódik a társasházak, lakásszövetkezetek helyzetéről, műszaki állapotáról;
önkormányzati támogatásból megvalósult felújítási munkákat megtekintheti, ellenőrizheti, fotódokumentációt készíthet.

Beszámoló a bizottság 2020-as tevékenységéről >>>

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.

Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.

A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:

Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)

Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.

Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben