- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Zrt.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- Karácsony Sándor Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Bizottságok
Aktív bizottságok
- Szociális, Egészségügyi és Lakásügyi Bizottság
- Költségvetési és Pénzügyi Bizottság
- Városüzemeltetési Bizottság
- Kerületfejlesztési, Környezet- és Klímavédelmi Bizottság
- Kulturális, Civil, Oktatási, Nemzetiségi, Sport és Esélyegyenlőségi Bizottság
- Tulajdonosi, Vagyongazdálkodási és Közterület-hasznosítási Bizottság
- Tanácsnokok
- Korábbi bizottságok
Városüzemeltetési Bizottság
Név | Feladatkör |
---|---|
Camara-Bereczki Ferenc Miklós | elnök |
Könczöl Dávid | alelnök |
Vörös Tamás | alelnök |
Stettner István | tag |
dr. Szilágyi Demeter Gergely | tag |
Barabás József | nem képviselő tag |
Mező Ágnes | nem képviselő tag |
Pálfi Gergely | nem képviselő tag |
Bizottsági ülések
- 2021. év Városüzemeltetési Bizottság ülései
- 2020. év Városüzemeltetési Bizottság ülései
2020. október 19 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2020. szeptember 23 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2020. július 15 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2020. június 24 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2020. február 26 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2020. január 29 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
- 2019. év Városüzemeltetési Bizottság ülései
2019. december 16 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
2019. november 27 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
- meghívó
- napirend
- határozat
- jegyzőkönyv
5. Városüzemeltetési Bizottság feladat- és hatásköre különösen
5.1. Dönt
5.1.1. a közúti közlekedésről szóló törvényben meghatározott tulajdonosi döntést igénylő ügyekben.
5.2. Véleményezi
5.2.1. a közrendet, közbiztonságot érintő kérdéseket;
5.2.2. a közbiztonsággal kapcsolatos panaszlevelek alapján tény- és helyzetértékelést végez és megoldási javaslatot dolgoz ki;
5.2.3. a társasházi pályázati rendszert érintően az éves költségvetést, valamint annak módosítását tartalmazó előterjesztést.
5.3. Javaslatot tesz
5.3.1. a polgármester felé a támogatásban részesítendő társasházakra, az önkormányzati támogatás összegére és a külön rendeletben megállapított esetben a kölcsön visszafizetésének futamidejére.
5.4. Egyéb
5.4.1. igény esetén a társasházi közgyűléseken részt vesz, ahol tájékoztatják a lakóközösségeket a helyi pályázati lehetőségekről;
5.4.2. folyamatosan tájékozódik a társasházak, lakásszövetkezetek helyzetéről, műszaki állapotáról;
önkormányzati támogatásból megvalósult felújítási munkákat megtekintheti, ellenőrizheti, fotódokumentációt készíthet.
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2021. március 8-tól
Március 8. és április 19. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!
A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253
Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online
A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:
Anyakönyvi Iroda
Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu
Mató Klaudia: 0620/236-8007
Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787
Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:
- az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
- a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól
Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.
Családtámogatási Iroda
Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533
Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.
A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.
Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.
Adóügyi Iroda
Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854
Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890
Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945
Kerületgazdálkodási Iroda
dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332
Hatósági Ügyosztály
Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755
Igazgatási Iroda
Tóth Csaba: 0620/393-5598
Bednár János: 0670/907-5862
Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981
Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu
Közterület-felügyelet
zöld szám:
0680/204618
Humankapcsolati iroda
Pokornyi Viktória: 0620/277-4993
Közösségi Részvételi Iroda
Horváth Judit 0620/443-6144
Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu
Bartók Júlia: 0620/624-3634
Vidák Anna: 0620/373-9454
Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548
Tóth Fanni: 0620/288-3508
Személyügyi Iroda
Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094