Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Bizottságok

Aktív bizottságok

Városüzemeltetési Bizottság

Név Feladatkör
Camara-Bereczki Ferenc Miklóselnök
Könczöl Dávidalelnök
Vörös Tamásalelnök
Stettner Istvántag
dr. Szilágyi Demeter Gergelytag
Barabás Józsefnem képviselő tag
Mező Ágnesnem képviselő tag
Pálfi Gergelynem képviselő tag
Tóth Tímeanem képviselő tag

Bizottsági ülések

2020. év Városüzemeltetési Bizottság ülései
2020. október 19 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2020. szeptember 23 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2020. július 15 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2020. június 24 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2020. február 26 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2020. január 29 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2019. év Városüzemeltetési Bizottság ülései
2019. december 16 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv
2019. november 27 - Városüzemeltetési Bizottság ülése
  • meghívó
  • napirend
  • határozat
  • jegyzőkönyv

Városüzemeltetési Bizottság feladat- és hatásköre különösen

 

5.1.     Dönt

 

5.1.1.   a közúti közlekedésről szóló törvényben meghatározott tulajdonosi döntést igénylő ügyekben.

 

 

5.2.       Véleményezi

5.2.1.   a közrendet, közbiztonságot érintő kérdéseket;

5.2.2.   a közbiztonsággal kapcsolatos panaszlevelek alapján tény- és helyzetértékelést végez és megoldási javaslatot dolgoz ki;

5.2.3.   a társasházi pályázati rendszert érintően az éves költségvetést, valamint annak módosítását tartalmazó előterjesztést.

 

5.3.       Javaslatot tesz

 

5.3.1.   a polgármester felé a támogatásban részesítendő társasházakra, az önkormányzati támogatás összegére és a külön rendeletben megállapított esetben a kölcsön visszafizetésének futamidejére.

 

5.4.       Egyéb

 

5.4.1.   igény esetén a társasházi közgyűléseken részt vesz, ahol tájékoztatják a lakóközösségeket a helyi pályázati lehetőségekről;

5.4.2.   folyamatosan tájékozódik a társasházak, lakásszövetkezetek helyzetéről, műszaki állapotáról;

önkormányzati támogatásból megvalósult felújítási munkákat megtekintheti, ellenőrizheti, fotódokumentációt készíthet.

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben