Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

E-ügyintézés

Tájékoztatás ügyfeleknek

Üdvözöljük Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Elektronikus Ügyintézési Rendszerében!

A sorban állás a múlté, intézze ügyeit mostantól online!

A szolgáltatáshoz kapcsolódó elektronikusan benyújtható űrlapok az e-onkormanyzat.gov.hu oldalon érhetők el.

Itt küldhet biztonságosan és hitelesített módon üzenetet a Polgármesteri Hivatalnak: https://epapir.gov.hu/

Itt talál információt arról, hogyan tud regisztrálni az Ügyfélkapu rendszerébe, amely megkönnyíti a teljeskörű elektronikus ügyintézést: https://ugyfelkapu.gov.hu/sugo/s-regisztracio, itt pedig arról, hogy a Cégkapu rendszerbe hogyan tud regisztrálni: https://tarhely.gov.hu/ckp-regisztracio/tajekoztato.html

Az elektronikus ügyindításhoz alábbi űrlapok állnak rendelkezésre:

  • Adatbejelentés a gépjárműadóról
  • Adatbejelentés a magánszemély kommunális adójáról
  • Adatbejelentés a reklámhordozó utáni építményadóról
  • Adatbejelentés a telekadóról
  • Adatbejelentés az épület, épületrész utáni építményadóról
  • Adategyeztetés önkormányzati adóügyben
  • Adatkérés hagyatéki eljárásban illetékes közjegyzőről
  • Adatszolgáltatás az üzleti célú egyéb szálláshelyről
  • Adatszolgáltatás hagyatéki leltárhoz
  • Adó- és értékbizonyítvány kiállítási kérelem
  • Adóbevallás az idegenforgalmi adóról (2018.12.31-ig)
  • Adóbevallás az idegenforgalmi adóról (2019.01.01-től)
  • Anyakönyvi kivonat kiállítási kérelem
  • Automatikus részletfizetési kérelem
  • Bejelentkezés, változás-bejelentés
  • Bejelentés desztillálóberendezés tulajdonjogáról, tulajdonjogának megszerzéséről
  • Bejelentés nem üzletköteles termék forgalmazásáról
  • Bevallás előrehozott helyi adóról
  • Fakivágási engedélykérelem, bejelentés
  • Kombinált áruszállítás bejelentése
  • Kérelem adófelfüggesztésre
  • Kérelem adóigazolás, adóhatósági bizonyítvány kiadására
  • Kérelem költségmentesség engedélyezésének alapjául szolgáló körülmények igazolására
  • Köztemetési kérelem
  • Közterület, közút eltérő használata iránti kérelem
  • Meghatalmazás önkormányzati adóügyekben
  • Megkeresés köztartozás behajtására
  • Méltányossági kérelem
  • Működési engedély kérelem üzletköteles termék forgalmazásához
  • Működési engedély visszavonási kérelem
  • Nyilatkozat az adómentesség igénybevételéről
  • Nyilatkozat intézményi gyermekétkeztetés lemondásáról
  • Nyilatkozat öröklésre jogosultakról
  • Rendkívüli települési támogatás megállapítása iránti kérelem
  • Szálláshely megszűnésének bejelentése
  • Szálláshely nyilvántartásba vételi kérelem, bejelentés
  • Talajterhelési díj bevallás
  • Termőföld bérbeadásából származó jövedelem adójához kapcsolódó bevallás
  • Túlfizetés átvezetési és visszatérítési kérelem
  • Étkeztetés, házi segítségnyújtás lemondása, átirányítása
  • Űrlap keresetlevél beterjesztéséhez jegyző birtokvédelmi határozatának megváltoztatása iránti perben
  • Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához


Tájékoztató videók:
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben