Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

E-ügyintézés

Tájékoztató

Üdvözöljük Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Elektronikus Ügyintézési Rendszerében!

A 2018. január 1-jén hatályba lépett jogszabályi változások alapján Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal. „elektronikus ügyintézést biztosító szerv”. Ennek értelmében a Hivatal a feladat- és hatáskörébe tartozó ügyeit – bizonyos kivételekkel – elektronikus úton intézi, illetve a kérelemre induló ügyek a Hivatalnál elektronikus úton (azaz – ahol nem kizárt – személyes megjelenés, illetve levélpostai szolgáltatás igénybevétele nélkül) is intézhetőek.

Az elektronikus ügyindításhoz alábbi űrlapok állnak rendelkezésre:

  • Adatbejelentés a gépjárműadóról
  • Adatbejelentés a magánszemély kommunális adójáról
  • Adatbejelentés a reklámhordozó utáni építményadóról
  • Adatbejelentés a telekadóról
  • Adatbejelentés az épület, épületrész utáni építményadóról
  • Adategyeztetés önkormányzati adóügyben
  • Adatkérés hagyatéki eljárásban illetékes közjegyzőről
  • Adatszolgáltatás az üzleti célú egyéb szálláshelyről
  • Adatszolgáltatás hagyatéki leltárhoz
  • Adó- és értékbizonyítvány kiállítási kérelem
  • Adóbevallás az idegenforgalmi adóról (2018.12.31-ig)
  • Adóbevallás az idegenforgalmi adóról (2019.01.01-től)
  • Anyakönyvi kivonat kiállítási kérelem
  • Automatikus részletfizetési kérelem
  • Bejelentkezés, változás-bejelentés
  • Bejelentés desztillálóberendezés tulajdonjogáról, tulajdonjogának megszerzéséről
  • Bejelentés nem üzletköteles termék forgalmazásáról
  • Bevallás előrehozott helyi adóról
  • Fakivágási engedélykérelem, bejelentés
  • Kombinált áruszállítás bejelentése
  • Kérelem adófelfüggesztésre
  • Kérelem adóigazolás, adóhatósági bizonyítvány kiadására
  • Kérelem költségmentesség engedélyezésének alapjául szolgáló körülmények igazolására
  • Köztemetési kérelem
  • Közterület, közút eltérő használata iránti kérelem
  • Meghatalmazás önkormányzati adóügyekben
  • Megkeresés köztartozás behajtására
  • Méltányossági kérelem
  • Működési engedély kérelem üzletköteles termék forgalmazásához
  • Működési engedély visszavonási kérelem
  • Nyilatkozat az adómentesség igénybevételéről
  • Nyilatkozat intézményi gyermekétkeztetés lemondásáról
  • Nyilatkozat öröklésre jogosultakról
  • Rendkívüli települési támogatás megállapítása iránti kérelem
  • Szálláshely megszűnésének bejelentése
  • Szálláshely nyilvántartásba vételi kérelem, bejelentés
  • Talajterhelési díj bevallás
  • Termőföld bérbeadásából származó jövedelem adójához kapcsolódó bevallás
  • Túlfizetés átvezetési és visszatérítési kérelem
  • Étkeztetés, házi segítségnyújtás lemondása, átirányítása
  • Űrlap keresetlevél beterjesztéséhez jegyző birtokvédelmi határozatának megváltoztatása iránti perben
  • Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához


A szolgáltatáshoz kapcsolódó elektronikusan benyújtható űrlapok az E-önkormányzat https://ohp-20.asp.lgov.hu weboldal segítségével érhetők el.

További tájékoztatók:

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben