Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

E-ügyintézés

Tájékoztatás ügyfeleknek

Üdvözöljük Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Elektronikus Ügyintézési Rendszerében!

A sorban állás a múlté, intézze ügyeit mostantól online!

A szolgáltatáshoz kapcsolódó elektronikusan benyújtható űrlapok az e-onkormanyzat.gov.hu oldalon érhetők el.

Itt küldhet biztonságosan és hitelesített módon üzenetet a Polgármesteri Hivatalnak: https://epapir.gov.hu/

Itt talál információt arról, hogyan tud regisztrálni az Ügyfélkapu rendszerébe, amely megkönnyíti a teljeskörű elektronikus ügyintézést: https://ugyfelkapu.gov.hu/sugo/s-regisztracio, itt pedig arról, hogy a Cégkapu rendszerbe hogyan tud regisztrálni: https://tarhely.gov.hu/ckp-regisztracio/tajekoztato.html

Az elektronikus ügyindításhoz alábbi űrlapok állnak rendelkezésre:

  • Adatbejelentés a gépjárműadóról
  • Adatbejelentés a magánszemély kommunális adójáról
  • Adatbejelentés a reklámhordozó utáni építményadóról
  • Adatbejelentés a telekadóról
  • Adatbejelentés az épület, épületrész utáni építményadóról
  • Adategyeztetés önkormányzati adóügyben
  • Adatkérés hagyatéki eljárásban illetékes közjegyzőről
  • Adatszolgáltatás az üzleti célú egyéb szálláshelyről
  • Adatszolgáltatás hagyatéki leltárhoz
  • Adó- és értékbizonyítvány kiállítási kérelem
  • Adóbevallás az idegenforgalmi adóról (2018.12.31-ig)
  • Adóbevallás az idegenforgalmi adóról (2019.01.01-től)
  • Anyakönyvi kivonat kiállítási kérelem
  • Automatikus részletfizetési kérelem
  • Bejelentkezés, változás-bejelentés
  • Bejelentés desztillálóberendezés tulajdonjogáról, tulajdonjogának megszerzéséről
  • Bejelentés nem üzletköteles termék forgalmazásáról
  • Bevallás előrehozott helyi adóról
  • Fakivágási engedélykérelem, bejelentés
  • Kombinált áruszállítás bejelentése
  • Kérelem adófelfüggesztésre
  • Kérelem adóigazolás, adóhatósági bizonyítvány kiadására
  • Kérelem költségmentesség engedélyezésének alapjául szolgáló körülmények igazolására
  • Köztemetési kérelem
  • Közterület, közút eltérő használata iránti kérelem
  • Meghatalmazás önkormányzati adóügyekben
  • Megkeresés köztartozás behajtására
  • Méltányossági kérelem
  • Működési engedély kérelem üzletköteles termék forgalmazásához
  • Működési engedély visszavonási kérelem
  • Nyilatkozat az adómentesség igénybevételéről
  • Nyilatkozat intézményi gyermekétkeztetés lemondásáról
  • Nyilatkozat öröklésre jogosultakról
  • Rendkívüli települési támogatás megállapítása iránti kérelem
  • Szálláshely megszűnésének bejelentése
  • Szálláshely nyilvántartásba vételi kérelem, bejelentés
  • Talajterhelési díj bevallás
  • Termőföld bérbeadásából származó jövedelem adójához kapcsolódó bevallás
  • Túlfizetés átvezetési és visszatérítési kérelem
  • Étkeztetés, házi segítségnyújtás lemondása, átirányítása
  • Űrlap keresetlevél beterjesztéséhez jegyző birtokvédelmi határozatának megváltoztatása iránti perben
  • Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához

ELEKTRONIKUS KAPCSOLATTARTÁS

A Rendelkezési Nyilvántartás (RNY) a természetes személyek és szervezetek elektronikus ügyintézésre vonatkozó rendelkezéseit tartja nyilván. Amennyiben igénybe kívánja venni az Elektronikus kapcsolattartás lehetőségét (vagyis amikor a Hivatal e-úton az Ön ügyfélkapus tárhelyére küldi az értesítéseket), kérjük, hogy készítse el az RNY felületen a regisztrációt és annak tényéről hivatalunkat értesíteni szíveskedjen.

Miért hasznos az RNY?

·       gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést tesz lehetővé;

·       kiszámíthatóbbá, tervezhetőbbé válik a hivatalokkal való kapcsolattartás;

·       a nyilvántartás tárolja a meghatalmazásokra vonatkozó nyilatkozatokat, és azokról hitelesített információt szolgáltat papír alapú irat bemutatása nélkül.

Az ügyintézési rendelkezés első alkalommal elektronikusan a https://rendelkezes.gov.hu/rny-public/ oldalon, valamint az országos telefonos ügyfélszolgálat (Kormányzati Ügyfélvonal) 1818-as számán tehető meg.

Minden esetben először egy alaprendelkezést kell készíteni, melynek keretében nyilatkozhat arról, hogy az elektronikus ügyintézést biztosító szervek milyen formában, illetve módokon érhetik el, illetve küldhetnek joghatás kiváltására alkalmas, továbbá tájékoztatási célú küldeményeket, értesítéseket.

Tájékoztató videók:

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 16-tól

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja .

A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő: 9:00-11:00; 13:30-18:00
Szerda: 8:15-16:30
Péntek: 8:15-11:30

Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
 
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a leírás végén megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben. 

Az ügyfélfogadás kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető  kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával.
Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a bejáratnál található Támponton, az e célra kijelölt helyen adhatják le, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani. 
 
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai  biztosítják a szükséges információkat.
 
A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles  maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal  az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni. 
 
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
 
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámok:
 
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
 
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben