Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés 16 Akciónap Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil English
KERESÉS

Álláshirdetések

Pénzügyi asszisztens

Beadási határidő: 2018. jún. 25.

A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ (JSzSzGyK)
pályázatot hirdet
 
Budapest-Józsefváros, Magdolna-Orczy Negyed Szociális Városrehabilitációs program
(VEKOP-6.2.1-15-2016-00013)
keretében konzorciumi partnerként ellátandó feladatokhoz kapcsolódó
 
pénzügyi asszisztens
beosztás ellátására
 
A projekt célja: A leszakadó vagy leszakadással veszélyeztetett városrészben koncentráltan megnyilvánuló társadalmi-fizikai, gazdasági problémák komplex módon való kezelése, illetve az akcióterületen élők társadalmi integrációjának elősegítése. Intézményünk 3 alprogram megvalósításában vesz részt: I. Lakhatási alprogram, II. Foglalkoztatási alprogram, III. Közterület, közbiztonság alprogram
 
A jogviszony időtartama, foglalkoztatás jellege: 2018. július 01 - 2020. augusztus 31. között, határozott idejű megbízási szerződés keretében.
 
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok: a „Budapest-Józsefváros, Magdolna-Orczy Negyed Szociális Városrehabilitációs program” keretében a JSzSzGyK mint konzorciumi partner által ellátandó feladatokhoz kapcsolódó pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása. Feladatait a pénzügyi vezető közvetlen irányítása alatt látja el, melyek: a pályázat pénzügyi menedzselésében való részvétel (bevételek, kifizetések, fedezetek, számlázások, könyvelések, kifizetési kérelmek), beszerzések ügyintézése a megrendeléstől a kifizetésig, pályázathoz kapcsolódó személyi és dologi kiadások teljes körű ügyintézése. A projekt során felmerülő pénzügyi, elszámolási adatok, információk gyűjtése, rendezése, továbbítása, pályázati analitika vezetése.
Folyamatos kapcsolattartás, együttműködés a szakmai megvalósítókkal, valamint a belső és külső szervezetekkel, intézményekkel, a pénzügyi megvalósítást érintő, vezetői döntést igénylő kérdésekben, beszerzési, közbeszerzési eljárásokkal kapcsolatosan. Részvétel a projekttel kapcsolatos rendezvényeken, megbeszéléseken. A projekt pénzügyi képviseletének ellátása, javaslatok és különböző dokumentációk pénzügyi és elszámolhatósági szempontú véleményezése, döntés-előkészítés. Változás bejelentés és szerződésmódosítás összeállításában való közreműködés. Pénzügyi elszámolások, jelentések, adatszolgáltatások, statisztikák, beszámolók elkészítésében való közreműködés.
 
Illetmény és juttatások: Ajövedelem megállapítására, valamint az egyéb juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény alapján, a projekt költségvetésébe betervezett és a projekt keretén belül elszámolható költségek, valamint a vonatkozó egyéb jogszabályok rendelkezései az irányadók.
 
Pályázati feltételek:
  • Főiskola, gazdasági szakirányú végzettség,
  • 3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, stb.)
  • magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség
 
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • helyismeret,
  • pénzügyes pályázati gyakorlat
  • költségvetési intézménynél szerzett szakmai tapasztalat
  • mérlegképes könyvelői szakképesítés megléte,
 
Elvárt kompetenciák:
  • magabiztos számítógépes ismeret (MS Office),
  • pontos, precíz, önálló munkavégzés,
  • megbízhatóság,
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
  • magas fokú szervezőkészség,
  • terhelhetőség,
 
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél,
  • az iskolai végzettségeket/szakképesítéseket igazoló bizonyítványok/okiratok másolata,
  • sikeres pályázat esetén 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
 
A munkakör betölthetőségének időpontja:
  • A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje:
2018.06.25
 
A pályázatok benyújtásának módja:
  • Elektronikus úton Váradi Gizella intézményvezető részére az e-mail címen keresztül.
  • Kérjük, hogy a pályázati anyag megküldésekor az e-mail tárgy mezőjében kerüljön feltüntetésre a megpályázni kívánt munkakör: „VEKOP– pénzügyi vezető”.

A pályázatok elbírálásának módja, rendje:
  • A pályázatok bírálata folyamatos.

A pályázat elbírálásának határideje:
2018.06.30.
 
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.jszszgyk.hu honlapon szerezhet.
 

A program pályázati kiírásáról részletesen:  

Letölthető dokumentumok

visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatalban a munkatársaknak és az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát.


A Hivatalban érvényes járványügyi szabályokat itt találja:
https://jozsefvaros.hu/hir/77187/jarvanyugyi-szabalyok-oktober-25-tol-a-jozsefvarosi-polgarmesteri-hivatalban

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben