Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Szervezeti egységek

Költségvetési és Pénzügyi Ügyosztály - Adóügyi Iroda

FIGYELEM! 2021. MÁRCIUS 8 ÉS ÁPRILIS 19. KÖZÖTT A KORONAVÍRUS HARMADIK HULLÁMA MIATT A POLGÁRMESTERI HIVATALBAN SZÜNETEL A SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS.

Központi tájékoztatás: 0620/377-6854

Kommunális adó ügyekben tájékoztatás kérése:  0620/352-3396

Folyószámla, kiutalás, átvezetés ügyekben: 0620/352-0752

Adójogszabályok értelmezése, eljárási kérdésekben tájékoztatás (építményadó): 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: 0620/246-0945
____________________

                                                                                 Tisztelt Ügyfél!

Tájékoztatom, hogy az önkormányzati adóhatóság általános tájékoztatása a feladat- és hatáskörébe tartozó, az adózás egészét érintő – anyagi, eljárásjogi és technikai – kérdések megválaszolására terjed ki. 

Az önkormányzati adóhatóságot/ügyintézőt a hivatali eljárása során titoktartási kötelezettség terheli, így konkrét adózóval kapcsolatos ügyekben beazonosítás nélkül elektronikus levél (e-mail) formájában, illetve telefonon történő megkeresésekre vonatkozóan adótitkot, személyes adatot érintő adatot az ügyfélnek valamint hozzátartozónak nem adhat.

Az e-mailen történő kapcsolatfelvétel nem minősül elektronikus úton történő kapcsolatfelvételnek.

A gazdálkodó szervezet (egyéni vállalkozó is) elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 9. § (1) bekezdése értelmében a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal / Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzat részére szóló kérelmét / beadványát kizárólag elektronikus módon terjesztheti elő.  Magánszemély esetében a választás lehetőségét  ugyanezen törvény 8.§ (1) bekezdése és  10. §-a teszi lehetővé.

Elektronikus kapcsolatfelvételre azonosítás követően az adott ügyfél ügyfélkapuján/cégkapuján keresztül van lehetőség oly módon, hogy a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap elérhetőségen keresztül az ügyfélként eljáró  nevében elektronikus űrlap kerül benyújtásra, vagy ha rendszeresített űrlap nem áll rendelkezésre  https://epapir.gov.hu/ webhelyen  ú.n. e-papír kerül eljuttatásra a Hivatal/Önkormányzat Hivatali Kapujára. 

A helyi adók, az önkormányzat költségvetése javára más törvényben megállapított adók, így a gépjárműadó, az adók módjára behajtandó köztartozások, valamint az önkormányzati adóhatóságnál fizetendő államigazgatási eljárási illeték ügyében - ha jogszabály másként nem rendelkezik - adóhatóságként az önkormányzat jegyzője jár el első fokon.

Az Adó-és értékbizonyítványok, illetve az adóigazolások kiadása is az önkormányzati adóhatóság feladatkörébe tartozik.

A következő oldalakon lehetőséget kapnak ügyfeleink arra, hogy tájékozódjanak a saját, illetve cégeiket érintő adókról, az ügyintézés módjáról és törvényi hátteréről.

A korszerűbb és gyorsabb ügyintézés és ügyfélkiszolgálás céljából az oldalon az ügyfeleink kényelmének érdekében lehetőséget nyújtunk arra is, hogy az adóügyekben használt - adóhatóságunk által rendszeresített – formanyomtatványainkat letölthessék, valamint az adóügyek elektronikus intézéséről is találnak tájékoztatót.

Bankszámlaszámok:

2019. június 1-től a Józsefvárosi Önkormányzat bankszámláit az OTP Bank Nyrt. vezeti az alábbiak szerint:
- JVÖ Építményadó Számla: 11784009-15508009-02440000
- JVÖ Telekadó Számla: 11784009-15508009-02510000
- JVÖ Gépjárműadó Beszedési Számla: 11784009-15508009-08970000
- JVÖ Tartózkodási idő utáni idegenforgalmi adó számla: 11784009-15508009-03090000
- JVÖ Magánszemélyek kommunális adója számla: 11784009-15508009-02820000
- JVÖ Önkormányzati hatósági eljárási illeték beszedési számla: 11784009-15508009-03470000
- JVÖ Késedelmi Pótlék Számla: 11784009-15508009-03780000
- JVÖ Bírság Számla: 11784009-15508009-03610000
- JVÖ Önkormányzati Idegenbevételek elszámolási számla: 11784009-15508009-04400000ű
- JVÖ Egyéb Bevételek Beszedési Számla: 11784009-15508009-08800000
- JVÖ Elidegenítési Bevételek: 11784009-15508009-02130000
- JVÖ Előrehozott adó számla: 11784009-15508009-01100000
- JVÖ Talajterhelési díj beszedési számla: 11784009-15508009-03920000

Ügyfélfogadás

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
13.30-18.0008.15-16.3008.15-11.30

Elérhetőségek

Cím: A személyes ügyfélfogadás szünetel

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
irodavezető
adóügyi ügyintéző
adóügyi ügyintéző
adóügyi ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző
ügykezelő
ügyintéző
ügyintéző
ügyintéző

Kapcsolódó ügyek

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és április 19. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben