- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Kft.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Közbeszerzés (előző évek)
Kapcsolódó dokumentumok
- "Vállaskozási szerződés vizesblokkok felújítására a Józsfvárosi Polgármesteri Hivatalban" tárgyú közbeszerzési eljárásban - vitarendezési kérelem
- 2. módosított táblázat „Irodatechnikai berendezések bérlése, teljes körű karbantartása és az ezekhez kapcsolódó szoftver bérlése” tárgyú közbeszerzési eljárásban
- 2009. évi statisztikai összegzés
- 2012 évi Közbeszerzési Terv
- 2012. évi közbeszerzés összegzése
- 2013. évi közbeszerzési terv
- 2014.01.01-től érvényes Közbeszerzési és Beszerzési Szabályzat
- 2015 évi közbeszerzési terv
- 2016. évi közbeszerzési terv
- 2016. január 1-jétől hatályos Közbeszerzési és Beszerzési Szabályzat
- 2017 évi módosított közbeszerzési terv
- 2017. évi közbeszerzési terv
- 2017. évi közbeszerzési terv
- 3._módosító_hirdetmény_Irodatechnika
- 4. módosítás „Irodatechnikai berendezések bérlése, teljes körű karbantartása és az ezekhez kapcsolódó szoftver bérlése”
- A Józsefvárosi Önkormányzat 2010. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló beszámolója és a zárszámadási rendelet-tervezete
- Adatlap beszállítói nyilvántartáshoz
- Adásvételi szerződés szemészeti készülékek beszerzésére
- Adásvételi szerződés Térfigyelő kamerarendszer bővítése
- Ajánlati felhívás kültéri világítóberendezések szerelésére
- Ajánlattétel felhívás a „Hitel nyújtása a Józsefvárosi Önkormányzat számára váltó átalakítására” című közbeszerzési eljárás tárgyában
- Ajánlattételi dokumentáció irodatechnika
- Ajánlattételi felhívás "Vagyon – és felelősségbiztosítás Józsefvárosi Önkormányzat és intézményei részére" tárgyban
- Ajánlattételi felhívás - Informatikai eszközök, festékanyagok szállítása
- Ajánlattételi felhívás a Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola tanulóinak szállítására
- Aláírt keretmegállapodás
- Aláírt szerződés MNPIII Tehetséggondozás
- Aláírt Vállalkozási szerződés 2014 09 04
- Aláírt vállalkozási szerződés Horánszky u Bölcsőde felújítása
- Aláírt vállalkozási szerződés MNP III önkormányzati bérházfelújítás 3 rész
- Aláírt vállalkozási szerződés MNPIII önkormányzati bérházfelújítás 1 rész
- Aláírt vállalkozási szerződés Teleki téri piac őrzés 2014 08 01
- Alföldi u és Sárkány u felújtás válasz előzetes vitarendezésre 2014 07 18
- Az Önkormányzatok és a többcélú kistérségi társulások adósságállományának évenkénti alakulása 2010. évi
- Árkád Épszervitarendezési kérelem
- Árkád Épszervitarendezési kérelem - Válasz vitarendezési kérelemre
- Üzemeltetéssel vegyes bérleti szerződés
- Összegezés - út-közvilágítás
- Összegezés az ajánlatok elbírálásáról-tervezés
- Összegezés az ajánlatok elbírálásról-mellékvízmérők
- Összegezés-Teleki tér zöld felület
- Összegezés-Teleki téri piac
- Összegezés_FiDo tér
- Összegezés_Kálvária tér
- „Irodatechnikai berendezések bérlése, teljes körű karbantartása és az ezekhez kapcsolódó szoftver bérlése” tárgyú közbeszerzési eljárás korrigenduma
- Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzat 2011. évi közbeszerzési terv
- Díszkivilágítás vállalkozási szerződés
- Dokumentáció a „Hitel nyújtása a Józsefvárosi Önkormányzat számára váltó átalakítására” tárgyú közbeszerzési eljáráshoz
- EUBI Bútorbeszerzés Összegezés az ajánlatok elbírálásáról
- Feladat-átadási szerződés felnőtt orvosi ügyelet
- Felek által aláírt Tervezési szerződés Pitypang Óvoda tervezése elnevezéssel
- Felek között aláírt KEOP tervezési-kivitelezési szerződés
- Gépjárműbeszerzés adásvételi szerződés
- Határidős adásvételi szerződés 2 db nyilvános egy ügyfélteres akadálymentes közterületi illemhely tárgyban
- Határidős adásvételi szerződés módosítása
- Hidrofil szerződés mellékvízmérők
- Hirdetmény irodatechnika
- Hitelkeret szerződés és hitelnyújtás az Önkormányzat részére legfeljebb 2.247.000.000 HUF összegben
- II. A. sz. melléklet Józsefvárosi Önk. kárstatisztika Összesítés
- II. B. sz. melléklet Józsefvárosi Önk. kárstatisztika Lezárt károk
- II. C. sz. melléklet Józsefvárosi Önk. kárstatisztika Nyitott károk
- III. sz. melléklet Józsefváros Sportsátor
- Intézményi felújítás ajánlati felhívás
- Intézményi felújításokhoz kapcsolódó tervezési feladatok ellátása
- Irodatechnika 2. módosítás+tájékoztatás
- Irodatechnika 2. módosítás+tájékoztatás_2
- Irodatechnika bérlet tárgyú eljárás módosítása
- Józsefvárosi Önkormányzat Közbeszerzési és Beszerzési Szabályzata
- Józsefvárosi Önkormányzat telephelyi adatközlő
- Józsefvárosi biztosítás - 01_AD Józsefváros biztosítás_fn
- Józsefvárosi biztosítás - 2016-OJS043-071194-hu
- Józsefvárosi biztosítás - III._sz.melléklet_Józsefváros_Sportsátor
- Józsefvárosi biztosítás - Józsefvárosi Önk. kárstatisztika Összesítés II.A.sz.melléklet
- Józsefvárosi biztosítás - Józsefvárosi Önk. kárstatisztika Lezárt károk II.B.sz.melléklet
- Józsefvárosi biztosítás - Józsefvárosi Önk. kárstatisztika Nyitott károk II.C.sz.melléklet
- Józsefvárosi biztosítás - Józsefvárosi Önkormányzat telephelyi adatközlő
- Kálvária_tér_13_ kivitelezési (felújítás-átalakítás) vállalkozási szerződés
- Közbeszerzési Értesítő - 3 . melléklet az 5/2009. (III.31.) IRM rendelethez
- Közbeszerzési dokumentumok „Irodatechnikai berendezések bérlése, teljes körű karbantartása és az ezekhez kapcsolódó szoftver bérlése” tárgyú nyílt közbeszerzési eljáráshoz
- Közbeszerzési terv 2009.
- Közbeszerzési terv 2010
- Közbeszerzési terv 2014.
- Közbeszerzési terv 2019. évi
- Kiegészítő tájékoztatás „Irodatechnikai berendezések bérlése, teljes körű karbantartása és az ezekhez kapcsolódó szoftver bérlése” tárgyú nyílt közbeszerzési eljáráshoz
- Lakatos Menyhért Általános Iskola és Gimnázium épületében személyfelvonó és lépcsőlejáró kivitelezése
- Módosított dokumentumok „Irodatechnikai berendezések bérlése, teljes körű karbantartása és az ezekhez kapcsolódó szoftver bérlése” tárgyú közbeszerzési eljárásban
- Módosított közbeszerzési dokumentum „Irodatechnikai berendezések bérlése, teljes körű karbantartása és az ezekhez kapcsolódó szoftver bérlése.” tárgyú közbeszerzési eljárásban
- Módosított specifikációs táblázat
- Nyertessel kötött szerződés-út közvilágítás
- Nyertessel kötött szerződés_teleki téri piac
- Nyilatkozat
- Nyilatkozatminták 1.: „Hitel nyújtása a Józsefvárosi Önkormányzat számára váltó átalakítására” tárgyú közbeszerzési eljárással kapcsolatban
- Nyilatkozatminták 2 a „Hitel nyújtása a Józsefvárosi Önkormányzat számára váltó átalakítására” tárgyú közbeszerzési eljárással kapcsolatban
- Nyomdai szolgáltatás beszerzése – EU program
- Orczy park őrzés-védelmi fel adatainak ellátása 2010. december 31-ig terjedő időszakra
- Parkfenntartási feladatok ellátása a 2011. február 28. napjáig terjedő időszakra
- PiacJ3_PalyazatiFelhivas
- Specifikációs táblázat irodatechnika
- Szállítási keretszerződés különféle irodaszerek beszerzésére
- Szerződés odaítéléséről szóló hirdetmény - Tervezési szerződés Auróra utca 20-28.
- Szerződés odaítéléséről szóló hirdetmény - Tolnai u. 19. számú ingatlanon bölcsődeépület kiviteli terveinek beszerzése
- Szolgáltatásmegrendelés
- Tájékoztató az eljárás eredményéről - ÁROP 3.A.1.
- Térfelügyeleti rendszer fejlesztése
- TED 2013 S 068-113443 dokumentáció
- TED 2013 S 068-113443 felhívás
- TED 2013 S 068-113443 nyilaktozatminták II
- TED 2013 S 068-113443 nyilatkozatminták
- Tervezési szerződés Újirány Tájépítész Kft-vel 2012 10 08
- Tervezési szerződés Újirány Tájépítész Kft-vel 2013 05 10
- Tervezési szerződés Garten Studió Kft-vel 2013 05 10
- Tervezési szerződés Garten Studio Kft-vel 2012 10 08
- Tervezési szerződés Roeleveld-Sikkes Architects Hungary Kft-vel 2012 10 08
- Ultrahang készülékek beszerzése tárgyú adásvételi szerződés
- Vállalkozási szerződés - tervezet
- Vállalkozási szerződés 1 sz módosítása-Kálvária tér
- Vállalkozási szerződés Everling Kft vel-Kálvária tér
- Vállalkozási szerződés Józsefváros Corvin Sétány program 125-ös és 119b tömbök II. ütem bontási munkái tárgyában
- Vállalkozási szerződés karácsonyi díszvilágítás
- Vállalkozási szerződés keretében a Budapest, VIII. Hungária krt. 2-4. MÁV lakótelep víz- és csatornahálózat felújítása”
- Vállalkozási szerződés MÁV lakótelep elektromos hálózat és közvilágítás felújítása
- Vállalkozási szerződés MNP III önkormányzati bérházfelújítás 6 rész
- Vállalkozási szerződés MNPIII önkormányzati bérházfelújítás 4 rész
- Vállalkozási szerződés MNPIII önkormányzati bérházfelújítás 5 rész
- Vállalkozási szerződés MNPIII önkormányzati bérházfelújítás 7 rész
- Vállalkozási szerződés MNPIII önkormányzati bérházfelújítás 8 rész
- ZÖFE Kft vel kötött vállalkozási szerződés
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2020. november 30-tól
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.
A Hivatallal a kapcsolatfelvétel telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).