Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Munkatársak

Szervezeti egység

dr. Győry Tímea Zsuzsanna

ügyosztályvezető
    visszafel

    Ügyfélfogadási rend

    1082 Budapest, Baross u. 63-67.
    06-1-459-2100

    Érvényes 2021. március 8-tól

    Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


    A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

    A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
    Hétfő: 8.00 – 18.00
    Kedd: 8.00 – 16.00
    Szerda: 8.00 – 16.30
    Csütörtök: 8.00 – 16.00
    Péntek: 8.00 – 13.30


    Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


    Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


    Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


    A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


    Anyakönyvi Iroda


    Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

    Mató Klaudia: 0620/236-8007

    Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


    Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

    • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
    • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

    Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


    Családtámogatási Iroda

    Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


    Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

    A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


    Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

    Hétfő 8:00-18:00

    Kedd 8:00-16:00

    Szerda 8:00-16.30

    Csütörtök 8:00-16:00

    Péntek 8:00-13.30


    Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


    Adóügyi Iroda

    Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

    Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

    Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


    Kerületgazdálkodási Iroda

    dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


    Hatósági Ügyosztály

    Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


    Igazgatási Iroda

    Tóth Csaba: 0620/393-5598

    Bednár János: 0670/907-5862

    Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
    Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


    Városépítészeti Iroda:
    települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


    Közterület-felügyelet zöld szám:
    0680/204618


    Humankapcsolati iroda

    Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


    Közösségi Részvételi Iroda

    Horváth Judit 0620/443-6144


    Polgármesteri Kabinet:
    polgarmester@jozsefvaros.hu

    Bartók Júlia: 0620/624-3634

    Vidák Anna: 0620/373-9454

    Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

    Tóth Fanni: 0620/288-3508


    Személyügyi Iroda

    Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


    Kapcsolatok

    A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben