- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Kft.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Munkatársak
Polgármesteri Kabinet
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
kabinetvezető | 459-2264 |
kabinetvezető-helyettes | 459-2214 |
főtanácsadó | |
sajtófőnök | 459-2533 |
hajléktalanügyi referens | |
személyi asszisztens | 459-2544 |
személyi asszisztens | 459-2524 |
személyi asszisztens | |
Kommunikációs vezető | |
asszisztens | 459-2258 |
alpolgármesteri referens | |
személyi titkár | 459-2109 |
titkárnő-ügyintéző | 459-2201 |
személyi asszisztens |
Közösségi Részvételi Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | 20/443-6144 |
asszisztens | |
asszisztens | 459-2139 |
közösségszervező |
Jegyzői Kabinet
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
jegyző | |
aljegyző – Jogi Iroda vezető | 459-2540 |
aljegyző | 459-2133 |
belső kontroll koordinátor | |
kabinetvezető | 459-2123 |
nemzetiségi referens | 459-2277/41 |
titkárnő | 459-2212 |
Szervezési Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | 459-2160 |
képviselő-testületi ügyintéző | |
ügyintéző | 4592-159 |
ügyintéző | 4592-151 |
ügyintéző | 459-2220 |
bizottsági ügyintéző | |
képviselői referens | 459-2183 |
ügyintéző | 459-2162 |
nemzetiségi ügyintéző | 459-2528 |
központi fénymásoló | 459-2501 |
ügyintéző | 459-2127 |
nemzetiségi ügyintéző | 459-2528 |
Belső Ellátási Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | |
irodavezető-helyettes | 06 1 459 2324 |
ügyintéző | |
ügyintéző | 459-2263 |
ügyintéző | |
ügyintéző | |
informatikus, webfejlesztő | |
fűtő-karbantartó | |
ügyintéző | 459-2262 |
karbantartó | |
ügyintéző | 459-2177 |
gépkocsivezető | |
informatikus | 459-2121 |
ügyintéző | 459-2189 |
Ügyviteli Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
303-6510 | |
irodavezető | |
ügykezelő | |
ügyintéző | |
ügyintéző | 459-2561 |
ügyintéző | 459-2597 |
kézbesítő | 459-2546 |
ügyintéző | 459-2186 |
ügykezelő, irattáros | 459-2553 |
ügyintéző-irattáros | |
ügykezelő | 459-2529 |
Jogi Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
jogász | |
ügykezelő | 459-2280 |
jogi referens | 459-2599 |
jogi referens | 459-2522 |
jogi referens | |
ügyintéző | |
jogi referens | 4592-112 |
Személyügyi Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | 459-2153 |
irodavezető-helyettes | 459-2156 |
ügyintéző | 459-2155 |
ügyintéző | 459-2154 |
asszisztens-titkár | |
ügyintéző | 459-2152 |
ügyintéző |
Belső Ellenőrzési Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | 459-2184 |
adminisztrátor | 459-2506 |
ügyintéző | 459-2254 |
Gazdasági szervezet
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
gazdasági vezető | 235 |
Városépítészeti Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
főépítész | |
irodavezető-helyettes | 459-2526 |
ügyintéző: településképi bejelentési eljárás, településrendezési kötelezések | 459-2509 |
ügyintéző: településképi véleményezési eljárás, tervtanáccsal kapcsolatos feladatok, szobrok/emléktáblák | 459-2508 |
ügyintéző: adminisztráció | 459-2158 |
ügyintéző | |
projekt koordinátor | 459-2525 |
Költségvetési és Pénzügyi Ügyosztály
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
ügyosztályvezető | |
ügyosztályvezető-helyettes | 459-2235 |
ügyintéző | 459-2235 |
Pénzügyi és Számviteli Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | 459-2289 |
ügyintéző | 459-2241 |
ügyintéző | |
ügyintéző | 459-2591 |
ügyintéző | |
ügykezelő | 459-2242 |
ügyintéző | 459-2296 |
pénztáros | 459-2237 |
bérszámfejtő | 459-2252 |
ügyintéző | |
ügyintéző | 459-2585 |
ügyintéző | 459-2248 |
ügyintéző | 459-2167 |
ügyintéző | |
ügyintéző | 459-2244 |
ügyintéző | 459-2246 |
ügyintéző | 459-2245 |
ügyintéző | 459-2135 |
Adóügyi Iroda
Költségvetési Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | |
ügyintéző | 4592-518 |
ügyintéző | |
ügyintéző | |
ügyintéző | |
ügyintéző |
Gazdálkodási Ügyosztály
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
ügyosztályvezető |
Kerületgazdálkodási Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | |
ügyintéző | 459-2568 |
ügyintéző | 459-2594 |
ügyintéző | 459-2278 |
ügyintéző | |
ügyintéző | |
pályázati referens | 459-2503 |
ügyintéző | |
ügyintéző | 459-2552 |
ügyintéző | 459-2535 |
ügyintéző |
Közbeszerzési és Pályázatkezelő Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
pályázati referens | |
közbeszerzési referens | |
pályázati referens | |
közbeszerzési referens | 459-2527 |
Hatósági Ügyosztály
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
ügyosztályvezető | 459-2170 |
Építésügyi Iroda 2020. március 1. napjával megszűnt, építéshatósági ügyek intézésére a Polgármesteri Hivatalban nincs lehetőség.
Igazgatási Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | 459-2532 |
irodavezető-helyettes | 459-2281 |
ügyintéző | 459-2164 |
ügyintéző | 459-2171 |
ügyintéző | 459-2175 |
ügyintéző | 459-2174 |
ügyintéző | 459-2126 |
ügyintéző | 459-2274 |
ügyintéző | |
ügyintéző | 459-2586 |
ügyintéző | |
ügyintéző | 459-2550 |
ügyintéző | 459-2293 |
Anyakönyvi Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | |
irodavezető-helyettes, anyakönyvvezető | |
címképzési-, címigazolási ügyintéző | |
anyakönyvvezető | |
anyakönyvvezető | |
címrögzítési-, lakcímrendezési ügyintéző | |
adminisztrátor | + 36 1 459 2176 |
anyakönyvvezető | |
hagyatéki ügyintéző | |
hagyatéki és gyámhatósági ügyintéző | |
irattáros | |
adminisztrátor | + 36 1 459 2106 |
anyakönyvvezető | |
anyakönyvvezető | |
ügyintéző | |
anyakönyvvezető | |
hagyatéki- és köztemetési ügyintéző | |
anyakönyvvezető |
Humánszolgáltatási Ügyosztály
Családtámogatási Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | 210-0130/13 |
irodavezető-helyettes | 210-0130/19 |
ügyintéző | 210-0130/21 |
ügykezelő | |
ügyintéző | 210-0130/14 |
ügyintéző | 210-0130/83 |
ügyintéző | 210-0130/16 |
ügyintéző | |
ügyintéző | 210-0130/15 |
ügyintéző | 210-0130/31 |
ügyintéző | 210-0130/17 |
ügyintéző | 210-0130/18 |
ügyintéző | 210-0130/20 |
Humánkapcsolati Iroda
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
irodavezető | 459-2588 |
ügyintéző | 459-2193 |
ügyintéző | 459-2194 |
ügyintéző | |
ügyintéző | 459-2130 |
ügyintéző |
Közterület-felügyeleti Ügyosztály
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
ügyosztályvezető | 06-20/277-7207 |
ügyosztályvezető-helyettes | 210-9500/101 |
körzeti rendészeti szolgálatvezető | 210-9500/102 |
térfigyelő irányító |
Ügyfeldolgozó csoport
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
szabálysértési és közigazgatási ügyintéző | 210-9500/108 |
közigazgatási és szabálysértési ügyintéző | 210-9500/108 |
diszpécser, panaszügyi ügyintéző | 210-9500/100 |
ügyintéző | 210-9500/100 |
ügyintéző | 210-9500/100 |
szabálysértési és közigazgatási ügyintéző | 210-9500/105 |
ügyfeldolgozó csoportvezető, panaszügyi ügyintéző | 210-9500/100 |
Rév8 Zrt.
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
vezérigazgató | |
műszaki igazgató | |
gazdasági igazgató | 788-1344 |
pénzügyi menedzser | 459-2150 |
projektmenedzser | 459-2129 |
lakhatási projektmunkatárs | 459-2111 |
titkársági asszisztens | 459-2566 |
projektmenedzser | 459-2287 |
projektmenedzser | 459 2111 |
Belső-Pesti Tankerületi Központ
Józsefvárosi Kábítószerügyi Egyeztető Fórum
Név Munkakör | Telefon |
---|---|
Elnök | 459-2183 |
operatív munkatárs | 459-2570 |
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2020. november 30-tól
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.
A Hivatallal a kapcsolatfelvétel telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).