Józsefváros újjáépül, Idősbarát Önkormányzat, Családbarát Önkormányzat
KERESÉS

Pályázatok

Korábbi pályázatok vállalkozásoknak

a TÉR_KÖZ 2016 pályázat keretében megvalósuló Palotanegyed, Európa Belvárosa Program III. projekthez kapcsolódóan közbeszerzési eljárások lebonyolítása és közbeszerzési szaktanácsadói feladatok ellátása

Beküldési határidő: 2019. január 25 12:00

Tisztelt Ajánlattevő! 

Amennyiben ajánlatkérésünk felkeltette érdeklődését és ajánlatot kíván benyújtani, kérem szíveskedjen a herbai-csilla@rev8.hu e-mail címen ajánlatadási szándékát jelezni. Ebben az esetben megküldjük az Ajánlatkérés 2.1. pontja szerinti mellékleteket.
 

A „TÉR_KÖZ 2016 pályázat keretében megvalósuló Palotanegyed, Európa Belvárosa Program III. projekthez kapcsolódóan közbeszerzési eljárások lebonyolítása és közbeszerzési szaktanácsadói feladatok ellátása” tárgyú közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárásban az alábbi kiegészítő tájékoztatás kérés érkezett:

 

 

Kérdés:

  • Jól értjük-e, hogy az ajánlati árnak tartalmaznia kell az EKR rendszerhasználati díjakat és a hirdetményellenőrzési díjakat is?

Válasz:

Az EKR rendszerhasználati díjakat és a hirdetményellenőrzési díjakat Ajánlatkérő fizeti. Lásd. a megbízási szerződés 5.4 pontja

 

Kérdés:

  • Jól értjük-e, hogy jelen ajánlatkérés keretében egyetlen ajánlati árat kell megadni függetlenül a lefolytatandó közbeszerzési eljárások számától és eljárásrendjétől?

Válasz:

Az ajánlatkérés keretében egyetlen ajánlati árat kell megadni. Lásd: felolvasólap.

 

Kérdés:

  • Jól értjük-e, hogy a megbízási díj csak eredményes közbeszerzési eljárás(ok) esetén jár?

Válasz:

A megbízási díj csak eredményes közbeszerzési eljárás(ok) esetén jár.

 

Kérdés:

  • Abban az esetben, ha egy eljárás Megbízottnak nem felróható okból eredménytelen (pl. csak fedezet feletti ajánlatok érkeznek, vagy egyáltalán nem érkezik ajánlat), egyáltalán nem jár megbízási díj a Megbízott részére?

Válasz:

A megbízás eredményes közbeszerzési eljárás lefolytatásáig tart. A megbízottnak a megbízási díj eredményes közbeszerzési eljárást követően jár.

 

Kérdés:

  • Hogyan kell eljárni a szerződés alapján, ha  több eljárás kerül lefolytatása és azok egy része bármely okból eredménytelen?

Válasz:

A megbízás eredményes közbeszerzési eljárás lefolytatásáig tart. A számla kiállítása az alábbiak szerint történhet: eredményes közbeszerzési eljárás(ok) lefolytatását követően, igazolt teljesítést követően.

 

Letölthető dokumentumok

vissza fel

Ügyfélfogadási rend

06-1-459-2100
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Hétfő 13.30-18.00
Kedd nincs
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök nincs
Péntek 8.15-11.30

Anyakönyvi Iroda

06-1-459-2265
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Hétfő *8.15-18.00 13.30-18.00
Kedd *8.15-16.00
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök *8.15-16.00
Péntek 8.15-11.30

* haláleset, valamint egészségügyi intézményen kívül történt születés hozzátartozó által történő bejelentése

Az utolsó sorszám - a napi ügyfélforgalomtól függően - legkésőbb az ügyfélfogadási idő vége előtt fél órával kerül kiadásra.

Az alábbi anyakönyvi ügyek intézése előzetes bejelentkezés és időpont egyeztetés alapján történik:

  • házassági névviseléssel, névváltoztatással,
  • születési családi és/vagy utónév módosításával,
  • megkülönböztető betűjellel, névkorrekcióval,
  • hazai anyakönyvezés iránti kérelemmel kapcsolatos anyakönyvi ügyek intézése,
  • házasságkötési szándék bejelentéséről szóló jegyzőkönyv felvétele,
  • bejegyzett élettársi kapcsolat létesítéséről szóló jegyzőkönyv felvétele,
  • születendő gyermekre tett teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat felvétele.

  • Fent részletezett anyakönyvi ügyek intézése - a házasságkötési szándék bejelentésének és a bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésének kivételével - nincs az anyakönyvi esemény helyéhez, illetve lakóhelyhez kötve, az ez irányú kérelmeket bármely település képviselő-testület hivatalának anyakönyvvezetőjénél elő lehet terjeszteni.

  • Előzetes időpont egyeztetése hivatali időben a 459-2176 telefonszámon lehetséges.

Ügyfeleink kényelme érdekében az anyakönyvi okirattal igazolni kívánt adatok elektronikus anyakönyvben történő rögzítése, az anyakönyvi esemény és a kérelmező azonosításához szükséges adatok anyakonyv@jozsefvaros.hu e-mail címre történő megküldésével is kérelmezhető annak érdekében, hogy a kivonat másolatok kiállítása a kérelmező lakó, vagy tartózkodási helye szerint legközelebb eső település képviselő-testület hivatalának anyakönyvvezetőjénél történhessen meg.

Családtámogatási Iroda

06-1-459-2277
1082 Budapest, Baross u. 66-68.
Hétfő 13.30-18.00
Kedd nincs
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök nincs
Péntek 8.15-11.30

Kapcsolatok