Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Testületi ülések

Rendkívüli képviselő-testületi ülésKépviselő-testületi ülés- 2008. április 30.

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
1.1. Józsefvárosi Önkormányzat 2007. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló beszámolója és a zárszámadási rendelet tervezete
1.2. A 2007. évi pénzmaradvány felhasználása, valamint a 2008. évi költségvetésről és végrehajtási szabályairól szóló rendelet módosítása
1.3. Beszámoló a 218/2008. (IV.09.) sz. képviselő-testületi határozatban foglaltak (Tájékoztatás állami támogatások visszafizetési kötelezettségéről) végrehajtásáról, valamint pályázaton elnyert támogatások visszafizetéséről
2. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
2.1. Budapest Józsefvárosi Önkormányzat 2008. évi beszerzési tervének jóváhagyása
2.2. Trefort utcai háziorvosi rendelők elhelyezése kapcsán Önkormányzati többségű gazdasági társaság szakmai partnerének, a társaság alapító okiratának és szindikátusi szerződésének elfogadása
3. Bérlakásokat, társasházakat érintő előterjesztések
3.1. Tájékoztatás a társasházak részére kiírt pályázatokról; javaslat a vissza nem térítendő támogatás fedezetének kiegészítésére
4. Vagyonkezeléssel, Városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Állásfoglalás egyezségről a BALO Kft-vel szembeni perben
4.2. Teleki téri piac rekonstrukció építési programjának elfogadása
4.3. Javaslat a települési szilárd hulladék elszállításának kötelező igénybevételével kapcsolatban felmerülő közszolgáltatási díj áthárításáról
4.4. Javaslatok a Pollack Mihály téri mélygarázs működésével kapcsolatos problémák megoldására
4.5. Javaslat az Első Energia-beszerzési Önkormányzati Társulást létrehozó megállapodás és a Társulás, mint költségvetési szerv alapító okiratának módosítására
4.6. Javaslat az üzletek éjszakai nyitvatartási rendjéről szóló önkormányzati rendelet tervezet elfogadására
5. Oktatással-közművelődéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Javaslat a Tudományos Ismeretterjesztő Társulattal közművelődési szerződés megkötésére
5.2. A Szivárvány Napközi Otthonos Óvoda vezetőjének felmentése
5.3. A Józsefvárosban adományozható kitüntetések többlet-költségeinek jóváhagyása
5.4. A Budapesti Zsidó Hitközség Nagyfuvaros utcai körzetének támogatási kérelme
5.5. A Józsefvárosi Önkormányzat fenntartásában működő közoktatási intézmények átszervezésével kapcsolatos fenntartói döntések
5.6. Határidő módosítása a Lakatos Menyhért Általános Iskola és Gimnázium igazgatója felelősségének kivizsgálásával kapcsolatban
5.7. Józsefvárosi olimpikonok támogatása
5.8. Kiadvány a kerületi sport lehetőségekről
6. Népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
6.1. A Józsefvárosi Gondozóközpont szakmai programjának elfogadása
6.2. A Trefort utcai háziorvosi rendelők kialakítása szakmai programjának elfogadása
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Az Európai Bizottság „Testvérvárosok polgárainak találkozói” címmel kiírt pályázatára történő jelentkezés elvi támogatása
7.2. A Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 38/2002. (XI.07.) sz. önk. rendelet módosítása
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben