Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2012. február 16.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
1.1. Józsefvárosi Önkormányzat 2012. évi költségvetéséről és végrehajtási szabályairól szóló rendelet
2. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
2.1. Döntés a 2012. évi Józsefvárosi Aranykoszorú kitüntetés odaítéléséről (írásbeli előterjesztés)
2.2. Javaslat a 2012. évi Díszpolgári Cím adományozására
2.3. Javaslat a 2012. évi Józsefvárosi Becsületkereszt, Józsefvárosért, illetve a 2011. évi Jó Sport emlékérem adományozására
2.4. Javaslat az új Kbt. szerinti bíráló bizottsági tagok személyére
2.5. Javaslat a jegyzői pályázat elbírálására
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Beszámoló a Józsefváros Közbiztonságáért és Köztisztaságáért Szolg. Nonprofit Kft. „va” végelszámolásáról
3.2. A Józsefvárosi Kulturális és Sport Nonprofit Kft támogatási kérelme a TÁMOP - 6.1.2./11/2 pályázathoz
3.3. Javaslat A Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló lakások bérbeadásának feltételeiről, a lakbér mértékéről szóló 16/2010. (III. 8.) önkormányzati rendelet, továbbá A pénzbeli és természetben nyújtott szociális ellátások, valamint a személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátások helyi szabályairól szóló 37/2004. (VII. 15.) önkormányzati rendelet, Az Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás célú helyiségek elidegenítéséről szóló 15/2005.(IV.20.) önkormányzati rendelet, valamint Az Önkormányzat tulajdonában álló lakások elidegenítéséről szóló 16/2005.(IV.20.) önkormányzati rendelet módosítására
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat új pályázat kiírására a Társasházi Pályázatokat Elbíráló Munkacsoport 2012. évi civil szervezetekkel betöltendő 2 tagsági helyére
4.2. Javaslat a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény által előírt önkormányzati feladatok végrehajtására
4.3. Javaslat a Józsefvárosi Városüzemeltetési Szolgálat Alapító Okiratának és Szervezeti és Működési Szabályzatának módosítására
4.4. Javaslat a Józsefváros közigazgatási területén a járművel történő várakozás kiegészítő, helyi szabályozásáról szóló 26/2010. (VI. 18.) önkormányzati rendelet módosítására
4.5. Javaslat Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Képviselő-testületének a közterületek, ingatlanok rendjéről és a köztisztaságról szóló 62/2007.(XI.13.) számú rendeletének módosítására
4.6. Javaslat a kerületi parkolás-gazdálkodási rendszer bővítésére
5. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
5.1. Javaslat a bölcsődei térítési díjakról szóló 44/2011.(VII.15.) önkormányzati rendelet hatályon kívül helyezésére és új rendelet elfogadására
5.2. Közoktatási intézmények vezetői pályázatának kiírása
5.3. Javaslat a 2012. évi közfoglalkoztatásra
5.4. Javaslat az EU élelmiszersegély folytatására
5.5. Javaslat Józsefváros új jelképének elfogadására
5.6. Javaslat együttműködési megállapodás kötésére a Megálló Csoport Alapítvány Szenvedélybetegekért szervezettel
6. Egyéb előterjesztések
6.1. Javaslat új Közbeszerzési és Beszerzési Szabályzat elfogadására
6.2. Javaslat a 2012. évi közbeszerzési terv jóváhagyására (írásbeli előterjesztés)
6.3. Javaslat a Polgármesteri Hivatalban dolgozó köztisztviselők közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló 13/2010. (II.22.) sz. önk. rendelet módosítására
6.4. Javaslat a Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2009. (V.06.) önkormányzati rendelet módosítására
7. Tájékoztatók
7.1. Tájékoztatás a Bp. Lujza u. 14. szám alatti lakóépület átépítésének műszaki tartalmáról és költségeiről
7.2. Jelentés a parkoló órák átvételével kapcsolatos előterjesztés előkészítésének körülményeiről
7.3. Tájékoztató a Képviselő-testület által megszabott határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
8. Sűrgősségi
8.1. Javaslat együttműködési szándéknyilatkozat aláírására az Esélyt a Kibontakozásra-Kulturális és Szociális Alapítvánnyal.
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben