Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2012. február 16.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
1.1. Józsefvárosi Önkormányzat 2012. évi költségvetéséről és végrehajtási szabályairól szóló rendelet
2. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
2.1. Döntés a 2012. évi Józsefvárosi Aranykoszorú kitüntetés odaítéléséről (írásbeli előterjesztés)
2.2. Javaslat a 2012. évi Díszpolgári Cím adományozására
2.3. Javaslat a 2012. évi Józsefvárosi Becsületkereszt, Józsefvárosért, illetve a 2011. évi Jó Sport emlékérem adományozására
2.4. Javaslat az új Kbt. szerinti bíráló bizottsági tagok személyére
2.5. Javaslat a jegyzői pályázat elbírálására
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Beszámoló a Józsefváros Közbiztonságáért és Köztisztaságáért Szolg. Nonprofit Kft. „va” végelszámolásáról
3.2. A Józsefvárosi Kulturális és Sport Nonprofit Kft támogatási kérelme a TÁMOP - 6.1.2./11/2 pályázathoz
3.3. Javaslat A Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló lakások bérbeadásának feltételeiről, a lakbér mértékéről szóló 16/2010. (III. 8.) önkormányzati rendelet, továbbá A pénzbeli és természetben nyújtott szociális ellátások, valamint a személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátások helyi szabályairól szóló 37/2004. (VII. 15.) önkormányzati rendelet, Az Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás célú helyiségek elidegenítéséről szóló 15/2005.(IV.20.) önkormányzati rendelet, valamint Az Önkormányzat tulajdonában álló lakások elidegenítéséről szóló 16/2005.(IV.20.) önkormányzati rendelet módosítására
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat új pályázat kiírására a Társasházi Pályázatokat Elbíráló Munkacsoport 2012. évi civil szervezetekkel betöltendő 2 tagsági helyére
4.2. Javaslat a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény által előírt önkormányzati feladatok végrehajtására
4.3. Javaslat a Józsefvárosi Városüzemeltetési Szolgálat Alapító Okiratának és Szervezeti és Működési Szabályzatának módosítására
4.4. Javaslat a Józsefváros közigazgatási területén a járművel történő várakozás kiegészítő, helyi szabályozásáról szóló 26/2010. (VI. 18.) önkormányzati rendelet módosítására
4.5. Javaslat Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Képviselő-testületének a közterületek, ingatlanok rendjéről és a köztisztaságról szóló 62/2007.(XI.13.) számú rendeletének módosítására
4.6. Javaslat a kerületi parkolás-gazdálkodási rendszer bővítésére
5. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
5.1. Javaslat a bölcsődei térítési díjakról szóló 44/2011.(VII.15.) önkormányzati rendelet hatályon kívül helyezésére és új rendelet elfogadására
5.2. Közoktatási intézmények vezetői pályázatának kiírása
5.3. Javaslat a 2012. évi közfoglalkoztatásra
5.4. Javaslat az EU élelmiszersegély folytatására
5.5. Javaslat Józsefváros új jelképének elfogadására
5.6. Javaslat együttműködési megállapodás kötésére a Megálló Csoport Alapítvány Szenvedélybetegekért szervezettel
6. Egyéb előterjesztések
6.1. Javaslat új Közbeszerzési és Beszerzési Szabályzat elfogadására
6.2. Javaslat a 2012. évi közbeszerzési terv jóváhagyására (írásbeli előterjesztés)
6.3. Javaslat a Polgármesteri Hivatalban dolgozó köztisztviselők közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló 13/2010. (II.22.) sz. önk. rendelet módosítására
6.4. Javaslat a Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2009. (V.06.) önkormányzati rendelet módosítására
7. Tájékoztatók
7.1. Tájékoztatás a Bp. Lujza u. 14. szám alatti lakóépület átépítésének műszaki tartalmáról és költségeiről
7.2. Jelentés a parkoló órák átvételével kapcsolatos előterjesztés előkészítésének körülményeiről
7.3. Tájékoztató a Képviselő-testület által megszabott határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
8. Sűrgősségi
8.1. Javaslat együttműködési szándéknyilatkozat aláírására az Esélyt a Kibontakozásra-Kulturális és Szociális Alapítvánnyal.
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben