Ügyintézés:  - Ügyfélfogadás  - E-Ügyintézés  - Ügyleírások Hasznos Szóljon bele Költségvetés:  - Költségvetés közérthetően  - Részvételi költségvetés 16 Akciónap Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Városfejlesztés:  - Városkép  - Múlt-Jelen  - Zöld 8  - Csarnok Negyed  - Orczy negyed program  - A VIII. kerület védett épületei, építészeti értékei listája English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2012. február 16.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
1.1. Józsefvárosi Önkormányzat 2012. évi költségvetéséről és végrehajtási szabályairól szóló rendelet
2. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
2.1. Döntés a 2012. évi Józsefvárosi Aranykoszorú kitüntetés odaítéléséről (írásbeli előterjesztés) lock
2.2. Javaslat a 2012. évi Díszpolgári Cím adományozására lock
2.3. Javaslat a 2012. évi Józsefvárosi Becsületkereszt, Józsefvárosért, illetve a 2011. évi Jó Sport emlékérem adományozására lock
2.4. Javaslat az új Kbt. szerinti bíráló bizottsági tagok személyére  lock
2.5. Javaslat a jegyzői pályázat elbírálására lock
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Beszámoló a Józsefváros Közbiztonságáért és Köztisztaságáért Szolg. Nonprofit Kft. „va” végelszámolásáról
3.2. A Józsefvárosi Kulturális és Sport Nonprofit Kft támogatási kérelme a TÁMOP - 6.1.2./11/2 pályázathoz
3.3. Javaslat A Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló lakások bérbeadásának feltételeiről, a lakbér mértékéről szóló 16/2010. (III. 8.) önkormányzati rendelet, továbbá A pénzbeli és természetben nyújtott szociális ellátások, valamint a személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátások helyi szabályairól szóló 37/2004. (VII. 15.) önkormányzati rendelet, Az Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás célú helyiségek elidegenítéséről szóló 15/2005.(IV.20.) önkormányzati rendelet, valamint Az Önkormányzat tulajdonában álló lakások elidegenítéséről szóló 16/2005.(IV.20.) önkormányzati rendelet módosítására
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat új pályázat kiírására a Társasházi Pályázatokat Elbíráló Munkacsoport 2012. évi civil szervezetekkel betöltendő 2 tagsági helyére
4.2. Javaslat a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény által előírt önkormányzati feladatok végrehajtására
4.3. Javaslat a Józsefvárosi Városüzemeltetési Szolgálat Alapító Okiratának és Szervezeti és Működési Szabályzatának módosítására
4.4. Javaslat a Józsefváros közigazgatási területén a járművel történő várakozás kiegészítő, helyi szabályozásáról szóló 26/2010. (VI. 18.) önkormányzati rendelet módosítására
4.5. Javaslat Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Képviselő-testületének a közterületek, ingatlanok rendjéről és a köztisztaságról szóló 62/2007.(XI.13.) számú rendeletének módosítására
4.6. Javaslat a kerületi parkolás-gazdálkodási rendszer bővítésére
5. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
5.1. Javaslat a bölcsődei térítési díjakról szóló 44/2011.(VII.15.) önkormányzati rendelet hatályon kívül helyezésére és új rendelet elfogadására
5.2. Közoktatási intézmények vezetői pályázatának kiírása
5.3. Javaslat a 2012. évi közfoglalkoztatásra
5.4. Javaslat az EU élelmiszersegély folytatására
5.5. Javaslat Józsefváros új jelképének elfogadására
5.6. Javaslat együttműködési megállapodás kötésére a Megálló Csoport Alapítvány Szenvedélybetegekért szervezettel
6. Egyéb előterjesztések
6.1. Javaslat új Közbeszerzési és Beszerzési Szabályzat elfogadására
6.2. Javaslat a 2012. évi közbeszerzési terv jóváhagyására (írásbeli előterjesztés)
6.3. Javaslat a Polgármesteri Hivatalban dolgozó köztisztviselők közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló 13/2010. (II.22.) sz. önk. rendelet módosítására
6.4. Javaslat a Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2009. (V.06.) önkormányzati rendelet módosítására
7. Tájékoztatók
7.1. Tájékoztatás a Bp. Lujza u. 14. szám alatti lakóépület átépítésének műszaki tartalmáról és költségeiről
7.2. Jelentés a parkoló órák átvételével kapcsolatos előterjesztés előkészítésének körülményeiről
7.3. Tájékoztató a Képviselő-testület által megszabott határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
8. Sűrgősségi
8.1. Javaslat együttműködési szándéknyilatkozat aláírására az Esélyt a Kibontakozásra-Kulturális és Szociális Alapítvánnyal.
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatalban a munkatársaknak és az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát.


A Hivatalban érvényes járványügyi szabályokat itt találja:
https://jozsefvaros.hu/hir/77187/jarvanyugyi-szabalyok-oktober-25-tol-a-jozsefvarosi-polgarmesteri-hivatalban

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben