Ügyintézés:  - Ügyfélfogadás  - E-Ügyintézés  - Ügyleírások Hasznos Szóljon bele Költségvetés:  - Költségvetés közérthetően  - Részvételi költségvetés 16 Akciónap Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Városfejlesztés:  - Városkép  - Múlt-Jelen  - Zöld 8  - Csarnok Negyed  - Orczy negyed program  - A VIII. kerület védett épületei, építészeti értékei listája English
KERESÉS

Testületi ülések

Rendkívüli képviselő-testületi ülés- 2012. március 22.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
1.1. Javaslat az új Kbt. szerinti bíráló bizottsági tagok személyére lock
1.2. Javaslat fellebbezések elbírálására lock
2. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. Javaslat előirányzat módosításra az intézmények közötti szakmai munkaközösségek, valamint a reklám- és sajtóügynöki tevékenység költségeinek biztosításához
3. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
3.1. Javaslat a Szociális Bérlakás Program / Öt ház garanciális helyzetével kapcsolatos döntések meghozatalára
3.2. Javaslat az Európa Belvárosa Program / Költségátcsoportosítás és Konzorciumi Együttműködési Megállapodás módosítására
4. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
4.1. Józsefvárosi Közösségi Házak Nonprofit Kft jövőbeli működésével kapcsolatos tulajdonosi döntések
4.2. Javaslat a Bárka Józsefvárosi Kulturális és Színházi Nonprofit Kft-vel kapcsolatos tulajdonosi döntések meghozatalára
4.3. Javaslat a Józsefváros Közbiztonságáért és Köztisztaságáért Szolgáltató Nonprofit Kft „va” működésének lezárásával kapcsolatos tulajdonosi döntésekre
4.4. Javaslat tulajdonosi döntések meghozatalára a Józsefvárosi Kulturális és Sport Nonprofit Kft. működésével kapcsolatban
4.5. Javaslat nyilvános, egyfordulós pályázat kiírására a Budapest VIII. kerület, Futó utca 5-7-9. szám alatti, 35576/1 hrsz-ú önkormányzati tulajdonú telekingatlan bérbeadása érdekében
4.6. Javaslat a lakásgazdálkodás 2012. évi irányelveire
4.7. Javaslat a közbiztonság helyi feladatainak racionalizálására
5. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Városfejlesztési Önkormányzati Társulás megszüntetésére vonatkozó megállapodás jóváhagyása
5.2. Javaslat a Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában lévő közterületek használatáról és használatának rendjéről szóló 24/2009.(V.21.) ök. sz. rendelet módosítására
5.3. Javaslat Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Képviselő-testületének a közterületek, ingatlanok rendjéről és a köztisztaságról szóló 62/2007. (XI.13.) számú rendeletének módosítására
5.4. Javaslat „a helyi építészeti és műszaki tervtanács létrehozásáról és működési rendjéről” szóló 51/2011. (IX.19.) önkormányzati rendelet módosítására
6. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
6.1. Javaslat a SODEXO Magyarország Kft-vel közétkeztetési szolgáltatás tárgyában kötött vállalkozási szerződések módosítására
6.2. Javaslat a Józsefvárosi Önkormányzat által fenntartott óvodákban és iskolákban ellátottak étkezési térítési díjáról szóló 69/1997.(XII.29.) sz. önkormányzati rendelet módosítására
6.3. Javaslat a személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátások formáiról és a térítési díj fizetés kötelezettségről szóló 21/2011. (IV.12.) önkormányzati rendelet módosítására
6.4. Javaslat az iskolák és a Józsefvárosi Családsegítő és Gyermekjóléti Központ alapító okiratának módosítására
6.5. Javaslat a Védőháló Paks Szociális Foglalkoztató Nonprofit Kft-vel kötött szerződés felbontására
6.6. Javaslat a Diakóniai Alapítvány támogatására
6.7. Javaslat az OVISPORT programban való részvételre
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Javaslat a képviselő-testületi ülések nyilvánosságának kiszélesítésére
7.2. Javaslat a Polgármesteri Hivatal által ellátott feladatok csökkentésére, valamint a Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2009. (V.06.) ök. számú rendelete rendelet módosítására
7.3. Javaslat támogatási szerződés megkötésére a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Építészmérnöki Karával
8. Tájékoztatók
8.1. Tájékoztató a NEFMI-vel kötött támogatási szerződésben, a LÉLEK-Programhoz kapcsolódó vállalások jelenlegi teljesítéséről
8.2. Tájékoztató a Képviselő-testület által megszabott határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatalban a munkatársaknak és az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát.


A Hivatalban érvényes járványügyi szabályokat itt találja:
https://jozsefvaros.hu/hir/77187/jarvanyugyi-szabalyok-oktober-25-tol-a-jozsefvarosi-polgarmesteri-hivatalban

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben