Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2012. április 19.

MEGHÍVÓ

letöltés

HANGANYAGOK

letöltés

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. A BRFK VIII. kerületi Rendőrkapitánysággal kapcsolatos előterjesztések
1.1. Beszámoló a BRFK VIII. kerületi Rendőrkapitányság 2011. évi tevékenységéről
1.2. Javaslat a BRFK-val kötendő támogatási szerződés megkötésére
1.3. Javaslat a BRFK és a Belügyminisztériummal kötendő megállapodás megkötésére bérlőkijelölési jog biztosítására
2. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
2.1. Javaslat a közalkalmazotti álláshelyek módosítására
2.2. Javaslat fellebbezések elbírálására
2.3. Javaslat a közoktatási intézményvezetők teljesítményértékelésére
2.4. Javaslat pénzbeli adomány elfogadására
3. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
3.1. Beszámoló a fagyveszély elleni intézkedésekről
4. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat a Práter utcai Általános Iskolához tartozó tornacsarnok Haszonélvezeti Jogot Alapító Szerződésének megkötésére
4.2. Javaslat az Európa Belvárosa Program / Támogatási Szerződés módosítása műszaki tartalom változás miatt – csatlakozás Turisztikai és Kulturális GPS-hez, bluetooth technológia kiváltása
5. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
5.1. Józsefvárosi Kulturális és Sport Nonprofit Kft. 2012. évre vonatkozó üzleti terve és 2012. máj. 1. - dec. 31. időszakra szóló támogatási szerződése
5.2. Bárka Józsefvárosi Színházi és Kulturális Nonprofit Kft. 2012. évre vonatkozó üzleti terve és 2012. máj. 1. - dec. 31. időszakra szóló támogatási szerződése
5.3. Javaslat a Pollack téri Közterületfejlesztő és –hasznosító Kft-vel kapcsolatos tulajdonosi döntések meghozatalára
6. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
6.1. Javaslat a Józsefváros területén az építtetők gépjármű-elhelyezési kötelezettségéről szóló 15/2011. (III. 18.) önkormányzati rendelet módosítására
6.2. Teleki téri piac / Javaslat megállapodások megkötésére a Fővárosi Csatornázási Művekkel
6.3. Javaslat intézményvezetői pályázati felhívás elfogadására
7. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
7.1. Javaslat gyermekek átmeneti otthona férőhely kiajánlásra vonatkozó ellátási szerződés megkötésére a Belváros-Lipótváros Budapest Főváros V. kerület Önkormányzatával
7.2. Javaslat a közfoglalkoztatottak foglalkozás-egészségügyi vizsgálatának elvégzéséhez kapcsolódó Együttműködési Megállapodás módosítására
7.3. Javaslat háziorvosi praxisjog elidegenítésére
7.4. Javaslat támogatási szerződés megkötésére a III. Ludovika Fesztivál megrendezéséhez
7.5. Javaslat az FTC Sportsátor Programban való részvételre
7.6. Beszámoló és egyezségi tárgyalások kezdeményezése a Védőháló Paks Szociális Foglalkoztató Nonprofit Kft-vel kapcsolatosan
8. Egyéb előterjesztések
8.1. Javaslat a Józsefváros Közbiztonságáért Közhasznú Polgárőr Egyesület névhasználati kérelmének elbírálására
8.2. Javaslat a helyi önkormányzati rendeletben foglalt szabálysértések hatályon kívül helyezésére
8.3. Beszámoló a Józsefváros Közbiztonságáért és Köztisztaságáért Szolg. Nonprofit Kft. „va” peres ügyeiről
9. Tájékoztatók
9.1. Tájékoztató a Képviselő-testület által megszabott határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
10. Sűrgösségi
10.1. Kerékbilincselési társulás megszüntetése
10.2. Fa munkacsoport
10.3. Javaslat a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés jövőbeni ellátására
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek, november 30-tól az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják.

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja .

A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő: 9:00-11:00; 13:30-18:00
Szerda: 8:15-16:30
Péntek: 8:15-11:30

Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
 
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a leírás végén megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben. 

Az ügyfélfogadás kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető  kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával.
Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a bejáratnál található Támponton, az e célra kijelölt helyen adhatják le, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani. 
 
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai  biztosítják a szükséges információkat.
 
A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles  maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal  az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni. 
 
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
 
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámok:
 
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
 
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben