Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2012. szeptember 20.

MEGHÍVÓ

letöltés

HANGANYAGOK

letöltés

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
1.1. Javaslat fellebbezések elbírálására
1.2. Javaslat egyezség megkötésére
2. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. Javaslat a Józsefvárosi Önkormányzat 2012. évi költségvetéséről szóló 7/2012. (II.21.) rendelet módosítására
2.2. A Józsefvárosi Önkormányzat 2012. évi költségvetésének I. féléves teljesítéséről szóló beszámolója
2.3. Javaslat a K&H Bank Zrt-vel 2009. október 07. napján kötött Beruházási Hitelszerződések módosítására
3. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
3.1. Európa Belvárosa Program / Javaslat fedezet biztosítására a könyvvizsgálói jelentés elkészítéséhez
4. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
4.1. Javaslat a Corvin Medical Kft-t érintő tulajdonosi döntések meghozatalára
4.2. Javaslat a Budapest VIII., József u. 27. és Vajdahunyad u. 9. szám alatti telekingatlanok hasznosítására
5. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Javaslat díjmentes parkolásra jogosult intézmények körének bővítésére
5.2. Javaslat a Budapest VIII., Kőfaragó u. 3. szám alatti Társasház homlokzat felújításának támogatására
5.3. Javaslat városrész-elnevezésekkel kapcsolatos döntés meghozatalára, valamint utcanevek védetté nyilvánítására
5.4. Döntés a Szlovákajkú Evangélikus Egyházközség emléktábláinak elhelyezéséről
5.5. Rendelet módosítás Budapest Főváros Kormányhivatalának a fák kivágásáról és pótlásáról szóló 26/2006. (VII.14.) sz. önk. rendelettel szembeni törvényességi felhívása kapcsán
5.6. „VIII. kerület Mátyás téren található nyilvános illemhely átalakítása” tárgyú közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárás eredményének megállapítása és fedezet biztosítása
6. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
6.1. Javaslat intézményi költségvetések módosítására
6.2. Javaslat a Molnár Ferenc Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola és a Napraforgó Napközi Otthonos Óvoda vezetői pályázatának kiírására
6.3. Javaslat a szakmai, tanügyigazgatási informatikai feladatokra fordítható állami támogatás felhasználására
6.4. Javaslat a Józsefvárosi Szociálpolitikai Kerekasztalról szóló 51/2004. (XII.30.) rendelet hatályon kívül helyezésére, és új rendelet elfogadására
6.5. Javaslat a népkonyhai étkeztetés biztosítására
6.6. Javaslat a személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátások formáiról és a térítési díj fizetés kötelezettségről szóló 21/2011. (IV. 12.) önkormányzati rendelet felülvizsgálatára
6.7. Javaslat a köznevelési intézmények állami átvételével kapcsolatos előzetes döntések meghozatalára
6.8. Javaslat az ELTE Trefort Ágoston Gyakorlóiskola és a Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola jubileumi programjainak támogatására
6.9. Javaslat fedezet biztosítására az I. Józsefváros Sakk Kupa gyermekverseny tárgydíjainak finanszírozásához
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Javaslat közfoglalkoztatással kapcsolatos egyes döntések meghozatalára
7.2. Javaslat a Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítésének módosítására
8. Sűrgösségi
8.1. Megismételt beszámoló a BRFK VIII. kerületi Rendőrkapitányság 2011. évi tevékenységérő|
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben