Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2012. október 18.

MEGHÍVÓ

letöltés

HANGANYAGOK

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Pénzügyi/költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
1.1. Javaslat költségvetés módosítására
1.2. Javaslat a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi önkormányzat vagyon- és felelősségbiztosítására vonatkozó közbeszerzési eljárás kezdeményezésére
2. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
2.1. Budapest VIII., Dugonics u. 9. Korányi S. u. 14. szám alatti telekingatlanokkal kapcsolatos javaslat
2.2. Javaslat az előadóművészeti szervezetek támogatásáról és sajátos foglalkoztatási szabályairól szóló 2008. évi XCIX. törvény alapján a Bárka Józsefvárosi Színházi és Kulturális Nonprofit Kft. alapító okiratának módosítására
3. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
3.1. Javaslat a közösségi kertek kialakítására
3.2. Javaslat a kerület karácsonyi feldíszítéséré és díszkivilágítására
3.3. Javaslat a BRFK és a Belügyminisztériummal kötendő megállapodás módosítására, valamint a Fővárosi Katasztrófavédelmi lgazgatóság és a Belügyminisztériummal kötendő megállapodás megkötésére bérlőkijelölési jog biztosítására
3.4. Javaslat a Budapest VIII., Sárkány u. 5. szám alatti telekingatlan hasznosítására
3.5. Javaslat a Budapest VIII., Krúdy u. 11 szám alatti Társasház kéményfelújításának támogatására
3.6. Javaslat a Palotanegyed forgalomtechnikai változtatásai és a faültetések tervezési feladatainak, valamint kivitelezésének előkészítésére
3.7. Beszámoló a Józsefvárosi Városüzemeltetési Szolgálat költségvetésének teljesítéséről, és javaslat költségvetés módosítására
3.8. Javaslat a Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló lakások bérbeadásának feltételeiről, valamint a lakbér mértékéről szóló 16/2010.(III.08.) számú önkormányzati rendelet módosításáróa
3.9. Javaslat a Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló helyiségek elidegenítésének feltételeiről szóló 15/2005.(IV.20.) számú önkormányzati rendelet módosítására
4. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
4.1. Beszámoló a 2012. évi nyári gyermekétkeztetésről
4.2. Javaslat a Budapest Főváros VI. ker. Terézvárosi Önkormányzatával kötött ellátási szerződés időpontjának módosítására
4.3. Javaslat a Józsefvárosi Családsegítő és Gyermekjóléti Központ alapító okiratának módosítására
4.4. Javaslat az iskolabusz további működtetésére és közoktatási intézmények költségvetésének, módosítására
5. Egyéb előterjesztések
5.1. Javaslat a járási rendszer kialakításával kapcsolatos döntések meghozatalára
5.2. Javaslat a Képviselőtestület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáről szóló 19/2009.(V.06.) Önkormányzati rendelet módosítására
6. Tájékoztatók
6.1. Tájékoztató az RFV Józsefváros Kft. beruházásainak alakulásáról
6.2. Tájékoztató a határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
7. Sürgősségi
7.1. A Józsefvárosi Közterület-felügyelet 2012. évi költsévetésének módosítása
7.2. Javaslat az Alpinia Építő Kft-vel kötött szerződés módosítására és közérdekű kötelezettségvállalás elfogadására
7.3. Javaslat fedezet biztosítására iskolai sportudvarok fejlesztéséhez
7.4. Javaslat a VIII kerület Józsefváros területén lévő egyes MÁV területek átvételével kapcsolatos intézkedések előkészítésére
7.5. Javaslat a "Vállalkozási szerződés a Teleki téri piac kivitelezési munkáira" tárgyú közbeszerzési eljárás ismételt megindítására és javaslat bíráló bizottság tagjaira
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben