Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

Testületi ülések

Rendkívüli képviselő-testületi ülés- 2013. február 27.

MEGHÍVÓ

letöltés

HANGANYAGOK

letöltés

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
1.1. Javaslat a Józsefvárosi Intézményműködtető Központ vezetői pályázatának elbírálására
1.2. Javaslat a Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány alapító okiratának módosítására
2. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. Javaslat a Józsefvárosi Önkormányzat 2012. évi költségvetéséről szóló 7/2012.(II.21.) rendelet módosítására
3. Városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
3.1. Javaslat az Európa Belvárosa Program II. koncepciójának kidolgozására
3.2. Javaslat a Magdolna Negyed Program III. pályázathoz kapcsolódó döntések meghozatalára
4. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
4.1. Javaslat a Práter utcai iskola és tornacsarnok pályázat útján történő bérbeadására
4.2. Javaslat a Bárka Színház Nonprofit Kft.-vel kapcsolatos tulajdonosi döntések meghozatalára
5. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Javaslat a Budapest VIII., Bezerédi u. 3-5. épületek földszinti, és félszuterén összenyitott helyiségeinek térítésmentes használatba adására oktatóközpont céljára a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság részére
6. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
6.1. Javaslat a hivatásos gondnokokkal összefüggő 2012. évi díjazás elszámolására
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Javaslat igazgatási szünet elrendelésére, és a polgármester 2013. évi szabadságolási ütemtervének elfogadására
7.2. Beszámoló az egyezségi tárgyalásokról a Védőháló Paks Szociális Foglalkoztató Nonprofit Kft-vel kapcsolatosan
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben