Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2013. május 8.

MEGHÍVÓ

letöltés

HANGANYAGOK

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ

A képviselő testület üléséről készült videofelvétel


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Pénzügyi, költségvetést érintő előterjesztések
1.1. A Józsefvárosi Önkormányzat 2012. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló beszámolója és a zárszámadási rendelet-tervezete
1.2. Javaslat a Józsefvárosi Önkormányzat 2012. évi pénzmaradvány felhasználására és a 2013. évi költségvetésről szóló 9/2013. (II.22.) rendelet módosítására
1.3. Javaslat a Józsefvárosi Önkormányzat 2012. évi pénzmaradványának felhasználására és a 2013. évi költségvetésről szóló 9/2013. (II.22.) önkormányzati rendelet módosítására
2. Városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
2.1. Javaslat a Magdolna Negyed Program II. keretében 16 épületbe telepített kamerarendszer további működtetésére
2.2. Beszámoló az MNP II. keretében végzett épülettakarítási/lomtalanítási tevékenységről
2.3. Javaslat az Európa Belvárosa Program II. projekt elemeinek megvalósítására
2.4. Javaslat egy fő megbízására projektasszisztensi feladatok ellátására a Józsefvárosi Családsegítő és Gyermekjóléti Központ MNP III-ban vállalt feladatellátásának támogatására
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Javaslat a Józsefvárosi Gyermekek Üdültetéséért Közhasznú Nonprofit Kft. által üzemeltetett Káptalanfüredi Gyermek tábor gyermek vizesblokk felújítására
3.2. Javaslat a Képviselő-testület 428/2012. (XII. 06.) számú határozatának módosítására
3.3. Javaslat a Budapest VIII. kerületben, önkormányzati tulajdonban lévő ingatlanok ideiglenes használatba adására
3.4. Nyilvános, egyfordulós pályázat kiírása a Budapest VIII. kerület, Futó utca 5-9. szám alatti, 35576/1 hrsz-ú önkormányzati tulajdonú telekingatlan értékesítésére
3.5. Javaslat a Józsefvárosi Közösségi Házak Nonprofit Kft-vel kapcsolatos tulajdonosi döntések meghozatalára
3.6. Javaslat a Budapest VIII. kerület, Práter u. 20/A sz. alatti társasház támogatására
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat a közösségi kertek megvalósításával és működtetésével kapcsolatos döntések meghozatalára
4.2. Javaslat fedezet biztosítására virágtartó oszlopok elhelyezése céljából
4.3. Javaslat az építésüggyel összefüggő egyes helyi eljárások részletes szabályairól szóló 5/2013.(II.10.) önkormányzati rendelet módosítására
4.4. Javaslat a helyi építészeti-műszaki tervtanács létrehozásáról és működési rendjéről szóló 51/2011.(IX.19.) önkormányzati rendelet hatályon kívül helyezésére és új rendelet megalkotására
4.5. Javaslat szobrok és emléktáblák elhelyezésére, illetve síremlék felújításának támogatására
4.6. Javaslat a Budapest VIII., József u. 27. és Vajdahunyad u. 9. szám alatti telekingatlanok hasznosítására, valamint a kerületben kerékpártárolók létrehozására
4.7. Javaslat segélyhívó rendszer kialakítására a díjfizető parkoló automatákban
4.8. Javaslat a Józsefvárosi Városüzemeltetési Szolgálat költségvetésének módosítására, a parkolást megakadályozó pollerek javítására, pótlására, költségvetési pótigény benyújtásával
5. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
5.1. Javaslat polgármesteri és alpolgármesteri keret terhére történő támogatások elbírálására
5.2. Javaslat az Ovi-Foci programhoz való csatlakozásra
5.3. Javaslat fogászati alapellátásra vonatkozó szerződés felülvizsgálatára
5.4. Javaslat a Családok Átmeneti Otthonával kötött ellátási szerződés módosítására, valamint a 2012. évi szakmai beszámoló elfogadására
5.5. Javaslat a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ VIII. Tankerületének elhelyezésére és a Józsefvárosi Intézményműködtető Központ alapító okiratának módosítására
5.6. Javaslat a LÉLEK-Programmal kapcsolatos döntések meghozatalára
6. Egyéb előterjesztések
6.1. Javaslat a Józsefvárosi Közbiztonsági Polgárőrség és Katasztrófavédelmi Önkéntes Tűzoltó Egyesülettel támogatási szerződés megkötésére
6.2. Javaslat közbeszerzési eljárásokban eljáró Bíráló Bizottság tagjára
6.3. Budapest VIII., Szerdahelyi u. 4-6-8. szám alatti ingatlannal kapcsolatos kötbér rendezésére tett egyezségi javaslat
7. Tájékoztatók
7.1. Tájékoztató az átlátható szervezetekre vonatkozó rendelkezések alapján végzett intézkedésekről
7.2. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
7.3. Tájékoztató a határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
7.4. Tájékoztató a közterület foglalások ellenőrzéséről
7.5. Tájékoztatás a szerződést biztosító mellékkötelezettségek érvényesítése ügyében
8. Sürgősségi
8.1. Ideiglenes parkolóhely kialakítása
8.2. Javaslat a 2013. évi nyári gyermekétkeztetés biztostására
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben