Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2013. június 5.

MEGHÍVÓ

letöltés

HANGANYAGOK

letöltés

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ

A képviselő testület üléséről készült videofelvétel


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Pénzügyi, költségvetést érintő előterjesztések
1.1. Javaslat a 2011-2012. évi lakáselidegenítési bevételek Fővárosi Önkormányzat részére történő befizetésének teljesítésére
2. Városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
2.1. Javaslat Józsefváros Kerületi Építési Szabályzatának és Szabályozási Tervének módosítására a 111-es tömbre vonatkozóan
2.2. Beszámoló az MNP II. keretében végzett épülettakarítási/lomtalanítási tevékenységről
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Javaslat az Önkormányzat bevételeinek lakáscélokra és az ezekhez kapcsolódó infrastrukturális beruházásokra vonatkozó felhasználás szabályairól szóló ……./2013. (….) önkormányzati rendelet elfogadására
3.2. Az ingatlan-nyilvántartásban 35229 helyrajzi számon nyilvántartott, természetben Budapest VIII., József körút 48. szám alatti, 100%-ban Önkormányzati tulajdonú ingatlan értékesítésre való kijelölése
3.3. Az ingatlan-nyilvántartásban 38818/6-10, 38818/12-13, 38818/16-19, 38818/36-38 és 38818/40 helyrajzi számon nyilvántartott, úgynevezett MÁV telepen elhelyezkedő, 100%-ban önkormányzati tulajdonú lakóépületek elidegenítésre történő kijelölése
3.4. Javaslat a 17/2005. (IV. 20.) számú önkormányzati rendelet hatályon kívül helyezésére és új rendelet alkotására, valamint a 224/2012. (VII. 05.) számú képviselő-testületi határozat visszavonására és új határozat elfogadására
3.5. Javaslat a Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló lakások bérbeadásának feltételeiről, valamint a lakbér mértékéről szóló 16/2010. (III. 8.) önkormányzati rendelet módosítására
3.6. Javaslat a lakásgazdálkodási stratégia 2013. évi irányelveire
3.7. Beszámoló a Kisfalu Kft. által nyilvántartott jogcím nélküli lakáshasználók helyzetének felméréséről, és javaslat a jogcím nélküli lakáshasználók helyzetének rendezésére
3.8. Javaslat a Józsefvárosi Közterület-felügyelet 2013. évi költségvetésének módosítására
3.9. Javaslat a Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek víz- és csatornahasználati díjának bérlőkre történő áthárításáról szóló 23/2007. (IV.25.) sz. rendelet módosítására
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat őstermelői helyi piac területének kijelölésére és működtetésére
4.2. Javaslat pályázat kiírására közösségi kertek megvalósításával és működtetésével kapcsolatban
4.3. Javaslat másodbeépítésű térburkoló elemek felhasználására
4.4. Javaslat fedezet biztosítására a zászlók és zászlórudak telepítése céljából
5. Tájékoztatók
5.1. Tájékoztató a határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
5.2. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
6. Sürgősségi
6.1. Javaslat az FTC Kézilabda Nonprofit Kft-vel kötendő támogatási szerződés megkötésére
6.2. Javaslat az Józsefvárosi Városüzemeltetési Szolgálat működését érintő döntésekre
6.3. Javaslat a Józsefvárosi Intézményműködtető Központ intézményvezetői pályázati felhívás időpontjainak módosítására
6.4. Javaslat a Józsefvárosi Média, Rendezvény és Galéria Központ Közhasznú Nonnrofit Kft.vel kapcsolatos tulajdonosi döntésekre
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben