Ügyintézés:  - Ügyfélfogadás  - E-Ügyintézés  - Ügyleírások Hasznos Szóljon bele Költségvetés:  - Költségvetés közérthetően  - Részvételi költségvetés 16 Akciónap Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Városfejlesztés:  - Városkép  - Múlt-Jelen  - Zöld 8  - Csarnok Negyed  - Orczy negyed program  - A VIII. kerület védett épületei, építészeti értékei listája English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2009. október 7.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
1.1. A Józsefvárosi Önkormányzat 2009. évi költségvetésről és végrehajtás szabályairól szóló rendelet módosítása
1.2. Az önkormányzat költségvetésének 10 éves prognózisa
1.3. Közbeszerzési eljárás eredményének elfogadása a "Hitelkeret szerződés és hitelnyújtás az Önkormányzat részére legfeljebb 4533 millió Ft összegben az MFB által refinanszírozott "Sikeres Magyarország Önkormányzati Infrastruktúrafejlesztési Hitelprogram" keretében" címmel kiírt közbeszerzési eljárásban
1.4. Az önkormányzatot érő kormányzati megszorítások várható hatása
2. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
2.1. A Corvin Sétány Program Rehabilitációs Vagyonkezelési Szerződés módosítása
2.4. Corvin Sétány Program / 70 db személygépkocsi teremgarázs parkolóhely beszerzése
2.5. Tájékoztató a Rév8 Zrt. átvilágításával kapcsolatban megrendelt vizsgálati jelentésről
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Javaslat a Bárka Józsefvárosi Színházi és Kulturális Nonprofit Kft. ügyvezetője Seress Zoltán ügyvezetői megbízatása meghosszabbítására lock
3.2. A Budapest VIII. kerület Horánszky u. 21. sz. alatti bölcsőde által használt társasházi tulajdonban lévő udvar használatának rendezése
3.3. A Budapest VIII. kerület Szigony utca 3-5 szám alatti szociális gazdabolt bérbeadására vonatkozó pályázati kiírás elfogadása
3.4. Budapest VIII., Leonardo da Vinci u. 41. szám alatti, 35433 hrsz-ú épület elidegenítésre történő kijelölése
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat a Batsányi utca és a Rezső tér útburkolat felújítására és közterületi parkolóhelyek kialakítására
5. Oktatással, közművelődéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Az egyházak, jogi személyiséggel rendelkező társadalmi és civil szervezetek, valamint alapítványok 2009. évi pályázati támogatása
5.2. Molnár Ferenc Általános Iskola és a Práter Általános Iskola álláshelyeinek módosítása
5.3. Intézményi minőségirányítási programok értékelése és a javasolt intézkedések fenntartói jóváhagyása
5.4. A közoktatási intézmények és a Józsefvárosi Roma Szolgálat szervezeti és működési szabályzatának felülvizsgálata és módosítása
5.5. A Hétszínvirág Napközi Otthonos Óvoda és a Százszorszép Napközi Otthonos Óvoda házirendjének fenntartói jóváhagyása
5.6. A Várunk Rád Napközi Otthonos Óvoda vezetőjének lemondása, vezető megbízása lock
5.7. A TÁMOP-3.3.2- 08/1-2008-0002 jelű "Komplex közoktatási esélyegyenlőségi program megvalósítása Józsefvárosban..." című nyertes pályázat díjazása
5.8. Ünnepi megemlékezés október 23-án
6. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
6.1. Javaslat a Magdolna utca 33. sz. alatt felszabaduló háziorvosi rendelő használatára
6.2. Javaslat a Józsefvárosi Egészségügyi Szolgálat Szervezeti és Működési Szabályzatának jóváhagyására
6.3. Javaslat felnőtt fogászati ellátás biztosítására
6.4. Javaslat népkonyhai étkeztetés biztosítására
6.5. Háziorvosi megbízási szerződés megszüntetése és praxis kiírására pályázat)
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Fedezet biztosítása a „Kerületi Szabályozási Terv önkormányzati fejlesztési célokkal összefüggő módosításának koncepciója” tárgyú szerződésre
7.2. A Polgármesteri Hivatal klímarendszerének bővítése
8. Tájékoztatók
8.1. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatalban a munkatársaknak és az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát.


A Hivatalban érvényes járványügyi szabályokat itt találja:
https://jozsefvaros.hu/hir/77187/jarvanyugyi-szabalyok-oktober-25-tol-a-jozsefvarosi-polgarmesteri-hivatalban

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben