Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2009. október 7.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
1.1. A Józsefvárosi Önkormányzat 2009. évi költségvetésről és végrehajtás szabályairól szóló rendelet módosítása
1.2. Az önkormányzat költségvetésének 10 éves prognózisa
1.3. Közbeszerzési eljárás eredményének elfogadása a "Hitelkeret szerződés és hitelnyújtás az Önkormányzat részére legfeljebb 4533 millió Ft összegben az MFB által refinanszírozott "Sikeres Magyarország Önkormányzati Infrastruktúrafejlesztési Hitelprogram" keretében" címmel kiírt közbeszerzési eljárásban
1.4. Az önkormányzatot érő kormányzati megszorítások várható hatása
2. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
2.1. A Corvin Sétány Program Rehabilitációs Vagyonkezelési Szerződés módosítása
2.4. Corvin Sétány Program / 70 db személygépkocsi teremgarázs parkolóhely beszerzése
2.5. Tájékoztató a Rév8 Zrt. átvilágításával kapcsolatban megrendelt vizsgálati jelentésről
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Javaslat a Bárka Józsefvárosi Színházi és Kulturális Nonprofit Kft. ügyvezetője Seress Zoltán ügyvezetői megbízatása meghosszabbítására
3.2. A Budapest VIII. kerület Horánszky u. 21. sz. alatti bölcsőde által használt társasházi tulajdonban lévő udvar használatának rendezése
3.3. A Budapest VIII. kerület Szigony utca 3-5 szám alatti szociális gazdabolt bérbeadására vonatkozó pályázati kiírás elfogadása
3.4. Budapest VIII., Leonardo da Vinci u. 41. szám alatti, 35433 hrsz-ú épület elidegenítésre történő kijelölése
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat a Batsányi utca és a Rezső tér útburkolat felújítására és közterületi parkolóhelyek kialakítására
5. Oktatással, közművelődéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Az egyházak, jogi személyiséggel rendelkező társadalmi és civil szervezetek, valamint alapítványok 2009. évi pályázati támogatása
5.2. Molnár Ferenc Általános Iskola és a Práter Általános Iskola álláshelyeinek módosítása
5.3. Intézményi minőségirányítási programok értékelése és a javasolt intézkedések fenntartói jóváhagyása
5.4. A közoktatási intézmények és a Józsefvárosi Roma Szolgálat szervezeti és működési szabályzatának felülvizsgálata és módosítása
5.5. A Hétszínvirág Napközi Otthonos Óvoda és a Százszorszép Napközi Otthonos Óvoda házirendjének fenntartói jóváhagyása
5.6. A Várunk Rád Napközi Otthonos Óvoda vezetőjének lemondása, vezető megbízása
5.7. A TÁMOP-3.3.2- 08/1-2008-0002 jelű "Komplex közoktatási esélyegyenlőségi program megvalósítása Józsefvárosban..." című nyertes pályázat díjazása
5.8. Ünnepi megemlékezés október 23-án
6. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
6.1. Javaslat a Magdolna utca 33. sz. alatt felszabaduló háziorvosi rendelő használatára
6.2. Javaslat a Józsefvárosi Egészségügyi Szolgálat Szervezeti és Működési Szabályzatának jóváhagyására
6.3. Javaslat felnőtt fogászati ellátás biztosítására
6.4. Javaslat népkonyhai étkeztetés biztosítására
6.5. Háziorvosi megbízási szerződés megszüntetése és praxis kiírására pályázat)
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Fedezet biztosítása a „Kerületi Szabályozási Terv önkormányzati fejlesztési célokkal összefüggő módosításának koncepciója” tárgyú szerződésre
7.2. A Polgármesteri Hivatal klímarendszerének bővítése
8. Tájékoztatók
8.1. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben