Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2009. október 7.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
1.1. A Józsefvárosi Önkormányzat 2009. évi költségvetésről és végrehajtás szabályairól szóló rendelet módosítása
1.2. Az önkormányzat költségvetésének 10 éves prognózisa
1.3. Közbeszerzési eljárás eredményének elfogadása a "Hitelkeret szerződés és hitelnyújtás az Önkormányzat részére legfeljebb 4533 millió Ft összegben az MFB által refinanszírozott "Sikeres Magyarország Önkormányzati Infrastruktúrafejlesztési Hitelprogram" keretében" címmel kiírt közbeszerzési eljárásban
1.4. Az önkormányzatot érő kormányzati megszorítások várható hatása
2. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
2.1. A Corvin Sétány Program Rehabilitációs Vagyonkezelési Szerződés módosítása
2.4. Corvin Sétány Program / 70 db személygépkocsi teremgarázs parkolóhely beszerzése
2.5. Tájékoztató a Rév8 Zrt. átvilágításával kapcsolatban megrendelt vizsgálati jelentésről
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Javaslat a Bárka Józsefvárosi Színházi és Kulturális Nonprofit Kft. ügyvezetője Seress Zoltán ügyvezetői megbízatása meghosszabbítására
3.2. A Budapest VIII. kerület Horánszky u. 21. sz. alatti bölcsőde által használt társasházi tulajdonban lévő udvar használatának rendezése
3.3. A Budapest VIII. kerület Szigony utca 3-5 szám alatti szociális gazdabolt bérbeadására vonatkozó pályázati kiírás elfogadása
3.4. Budapest VIII., Leonardo da Vinci u. 41. szám alatti, 35433 hrsz-ú épület elidegenítésre történő kijelölése
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat a Batsányi utca és a Rezső tér útburkolat felújítására és közterületi parkolóhelyek kialakítására
5. Oktatással, közművelődéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Az egyházak, jogi személyiséggel rendelkező társadalmi és civil szervezetek, valamint alapítványok 2009. évi pályázati támogatása
5.2. Molnár Ferenc Általános Iskola és a Práter Általános Iskola álláshelyeinek módosítása
5.3. Intézményi minőségirányítási programok értékelése és a javasolt intézkedések fenntartói jóváhagyása
5.4. A közoktatási intézmények és a Józsefvárosi Roma Szolgálat szervezeti és működési szabályzatának felülvizsgálata és módosítása
5.5. A Hétszínvirág Napközi Otthonos Óvoda és a Százszorszép Napközi Otthonos Óvoda házirendjének fenntartói jóváhagyása
5.6. A Várunk Rád Napközi Otthonos Óvoda vezetőjének lemondása, vezető megbízása
5.7. A TÁMOP-3.3.2- 08/1-2008-0002 jelű "Komplex közoktatási esélyegyenlőségi program megvalósítása Józsefvárosban..." című nyertes pályázat díjazása
5.8. Ünnepi megemlékezés október 23-án
6. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
6.1. Javaslat a Magdolna utca 33. sz. alatt felszabaduló háziorvosi rendelő használatára
6.2. Javaslat a Józsefvárosi Egészségügyi Szolgálat Szervezeti és Működési Szabályzatának jóváhagyására
6.3. Javaslat felnőtt fogászati ellátás biztosítására
6.4. Javaslat népkonyhai étkeztetés biztosítására
6.5. Háziorvosi megbízási szerződés megszüntetése és praxis kiírására pályázat)
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Fedezet biztosítása a „Kerületi Szabályozási Terv önkormányzati fejlesztési célokkal összefüggő módosításának koncepciója” tárgyú szerződésre
7.2. A Polgármesteri Hivatal klímarendszerének bővítése
8. Tájékoztatók
8.1. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben