Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2008. november 5.

MEGHÍVÓ

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
2. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos elő terjesztések
2.1. Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Belső Ellenőrzési Iroda 2009. évi ellenőrzési munkaterve a Józsefvárosi Önkormányzat Képviselő - testületének felügyelete alatt önállóan és a hozzájuk rendelt részben önállóan gazdálkodó költségvetési intézmények ellenőrzésére
3. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos elő terjesztések
3.1. Corvin Sétány Program 2008. III. negyedéves beszámolója
3.2. Magdolna Negyed Program I. / 2008. I. féléves beszámolóval kapcsolatos 533/2008.(X.15.) Kt. sz. határozatban meghatározott határidő módosítása
3.3. Kisfaludy utca 5., 7. és Vajdahunyad utca 8. szám alatti ingatlanok hasznosítása
4. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő elő terjesztések
4.1. Javaslat Képviselő-testület által, egyedi döntéssel bérbe adható lakások bérlőinek kijelölésére és a bérbeadás feltételeinek meghatározására
4.2. Józsefváros 15 éves Kerületfejlesztési Stratégiájában szereplő városnegyedek városrehabilitációs programjának kidolgozása, Orczy negyed program kidolgozásának határidő módosítása
5. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
5.6. Javaslat a kerületi épületállomány műszaki felmérésére
6. Oktatással, közművelődéssel kapcsolatos előterjesztések
6.1. A Józsefvárosi Roma Szolgálat további működtetése
6.2. Práter Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és a Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola alapító okiratának módosítása
6.3. Emléktábla elhelyezése Szőnyi István festő művész tiszteletére
6.4. Intézményi minőségirányítási programok javasolt intézkedéseinek fenntartói jóváhagyása
6.5. Józsefvárosi kiadvány a kerületi sportlehetőségekről 2009.
6.6. Józsefvárosi Sporttanács megalakítása
6.7. A Józsefvárosi Német Nemzetiségi Önkormányzat címerhasználati kérelme
6.8. A Hétszínvirág Napközi Otthonos Óvoda és a Pitypang Napközi Otthonos Óvoda vezetői pályázatának elbírálása
6.9. Közoktatási intézmények informatikai eszközeire megkötött tartós bérleti szerződés megszűnése
6.10. Javaslat határidő módosításra a Somogyi Béla utca névváltoztatásáról szóló 549/2008.(X.15.) sz. KT határozat végrehajtására kitűzött határidő vonatkozásában
7. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
7.1. Javaslat fellebbezések, méltányossági kérelmek elbírálására
7.2. Valamennyi felnőtt és gyermek háziorvosi szerződés megkötésének jóváhagyása
7.3. Határidő módosítás a Józsefvárosi Családsegítő Szolgálat és a Józsefvárosi Gyermekjóléti Szolgálat Gyermekek Átmeneti Otthona jelenlegi működésének ésszerűsítésére vonatkozó javaslatra
7.4. Javaslat a szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi intézmények magasabb vezetőinek jutalmazására
8. Egyéb előterjesztések
8.1. Javaslat az építményadóról szóló 21/1993. (VI.29.) sz. ök. rendelet és az azt módosító rendeletek hatályon kívül helyezésére, és építményadó rendelet elfogadására
8.2. Javaslat a telekadóról szóló 63/1995. (XII.14.) sz. rendelet és az azt módosító rendeletek hatályon kívül helyezésére, és telekadó rendelet elfogadására
8.3. Javaslat felterjesztési jog gyakorlására
8.4. Polgármesteri beszámoló a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról és a két ülés között történt fontosabb eseményekről, valamint az átruházott hatáskörben tett intézkedésekről
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek, november 30-tól az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják.

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja .

A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő: 9:00-11:00; 13:30-18:00
Szerda: 8:15-16:30
Péntek: 8:15-11:30

Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
 
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a leírás végén megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben. 

Az ügyfélfogadás kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető  kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával.
Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a bejáratnál található Támponton, az e célra kijelölt helyen adhatják le, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani. 
 
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai  biztosítják a szükséges információkat.
 
A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles  maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal  az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni. 
 
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
 
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámok:
 
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
 
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben