Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2017. június 8.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ

A képviselő testület üléséről készült videofelvétel


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Elsődlegesen tárgyalandó előterjesztések
1.1. Javaslat a Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 36/2014. (XI.06.) önkormányzati rendelet módosítására
2. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
2.1. Javaslat közterület-használattal kapcsolatos döntés elleni fellebbezés elbírálására
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Javaslat a Budapest VIII. kerület, József u. 14. szám alatt található ingatlan pályázat útján történő értékesítésére
3.2. Javaslat a Budapest VIII. kerület, Balassa u. 7. és 9. szám alatt található ingatlanok nyilvános, egyfordulós pályázaton történő értékesítésére
3.3. Javaslat a Budapest VIII. kerület, Bérkocsis u. 32. szám alatt található ingatlan nyilvános, egyfordulós pályázaton történő értékesítésére
3.4. Javaslat a Budapest VIII. kerület, József u. 27. szám alatt található ingatlan nyilvános, egyfordulós pályázaton történő értékesítésére
3.5. Javaslat a Budapest VIII. kerület, Bauer Sándor u. 11. és 13. szám alatt található ingatlanok nyilvános, egyfordulós pályázaton történő értékesítésére
3.6. Javaslat a Budapest VIII. kerület, Nap u. 21. és Vajdahunyad u. 24. szám alatt található ingatlanok nyilvános, egyfordulós pályázat útján történő értékesítésére
3.7. Javaslat a Budapest VIII. kerület, Krúdy u. 3. szám alatti üres, nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadására vonatkozó pályázat eredményének megállapítására
3.8. Javaslat a Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Zrt.-vel kapcsolatos döntések meghozatalára
3.9. Javaslat tornaterem felújítással kapcsolatos döntések meghozatalára
3.10. Javaslat káptalanfüredi üdülőtáborral kapcsolatos döntések meghozatalára
3.11. Javaslat a társasházaknak adható önkormányzati támogatásokról szóló 23/2015. (V.21.) rendelet módosítására
3.12. Javaslat a Rév8 Zrt.-vel kapcsolatos tulajdonosi döntések meghozatalára
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat a térfigyelő és közbiztonsági kamerarendszerrel kapcsolatos döntés meghozatalára
4.2. Javaslat parkolás-üzemeltetéssel kapcsolatos döntések meghozatalára
4.3. Javaslat utasvárókkal kapcsolatos döntések meghozatalára
4.4. Javaslat a JÓKÉSZ módosításával kapcsolatos döntések meghozatalára
4.5. Javaslat a településfejlesztéssel, a településrendezéssel és a településképpel összefüggő partnerségi egyeztetés szabályairól szóló 8/2017. (III.10.) önkormányzati rendelet módosítására
5. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
5.1. Javaslat alapítvány támogatására
5.2. Javaslat az indítható óvodai csoportok számának meghatározására
5.3. Javaslat gyermek szájharmónia kampány megvalósítására
5.4. Javaslat a 2017. évi alapítványi pályázatok elbírálására
6. Egyéb előterjesztések
6.1. Javaslat Józsefváros rendjét és biztonságát szolgáló rendeletek megalkotására
7. Tájékoztatók
7.1. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
8. Sürgősségi
8.1. Javaslat költségvetést érintő döntésekre
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben