Ügyintézés:  - Ügyfélfogadás  - E-Ügyintézés  - Ügyleírások Hasznos Szóljon bele Költségvetés:  - Költségvetés közérthetően  - Részvételi költségvetés 16 Akciónap Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Városfejlesztés:  - Városkép  - Múlt-Jelen  - Zöld 8  - Csarnok Negyed  - Orczy negyed program  - A VIII. kerület védett épületei, építészeti értékei listája English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2008. december 11.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. .
1.1. A Józsefvárosi Önkormányzat 2009. évi költségvetési koncepciója
1.2. Magdolna Negyed Program I. / 2008. I. féléves beszámoló
1.3. Corvin Sétány Program/ 5 ház megvalósulásával kapcsolatos garanciális és pótmunkák
1.4. Javaslat a Józsefvárosi Társasházakra vonatkozó állapotfelmérésére
1.5. Elidegenítésre történő kijelölés feltételeinek meghatározása a műemléki védelem alatt álló lakóépületek esetében
1.6. Bárka Kht. 2009. évi előzetes üzleti terve; az önkormányzat 2009. évi támogatásának meghatározása
1.7. Javaslat a Képviselő-testület által, egyedi döntéssel bérbe adható lakások bérlőinek kijelölésére és a bérbeadás feltételeinek meghatározására lock
1.8. Javaslat a több éve kiadatlan, üres önkormányzati helyiségek hasznosítására
1.9. Az iskolai pedagógiai programok jóváhagyása
1.10. Az iskolák alapító okiratának módosítása
1.11. Részvétel a „TÁMOP-3.1.4.KMR, „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” című pályázaton
1.12. A Józsefvárosi Roma Szolgálat vezetői megbízása és szakmai bizottság felkérése a vezetői pályázat véleményezésére lock
1.13. Javaslat fellebbezések, méltányossági kérelmek elbírálására lock
1.14. Javaslat a Józsefvárosi felnőtt és gyermek háziorvosi rendelők vagyonkezelési szerződésének elfogadására
1.15. Javaslat értelmi fogyatékos személyek nappali ellátására vonatkozó ellátási szerződés felülvizsgálatára
1.16. Javaslat a köztisztviselők teljesítménykövetelményeinek alapját képező kiemelt célok meghatározására (2009-2010)
1.17. Rendelet az önkormányzati tervtanács működési rendjéről
1.18. Javaslat Józsefváros önkormányzati jelképeinek (címer, zászló, lobogó) alapításáról és a jelképek használati rendjéről szóló 13/1996.(III.18.) sz. önkormányzati rendelet módosítására
1.19. Beszámoló a 603/2008. (XI.26.) sz. Kt. határozat végrehajtásáról (Polgármesteri Hivatal átszervezése, ügyrendje)
1.20. Javaslat a Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 38/2002. (XI.07.) sz. ök. rendelet módosítására
1.21. Javaslat az Okmányiroda és Ügyfélszolgálati Iroda tevékenységének kiterjesztésére, és helyiségbővítésére
1.22. Képviselő-testület 2009. I. félévi üléstervének elfogadása
1.23. A Képviselő-testület bizottságainak éves beszámolója (SZMSZ 56.§ (1) bekezdése alapján)
1.24. Beszámoló a Képviselő-testület bizottságainak 2008. II. negyedévben átruházott hatáskörben hozott határozatok végrehajtásáról
1.25. Polgármesteri beszámoló a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról és a két ülés között történt fontosabb eseményekről, valamint az átruházott hatáskörben tett intézkedésekről
1.26. A Közép-magyarországi Regionális Közigazgatási Hivatal törvényességi észrevétele az építményadóról szóló 55/2008. (XI. 06.) ök. számú, valamint a telekadóról szóló 56/2008. (XI. 06.) ök. számú rendeletekkel kapcsolatban
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatalban a munkatársaknak és az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát.


A Hivatalban érvényes járványügyi szabályokat itt találja:
https://jozsefvaros.hu/hir/77187/jarvanyugyi-szabalyok-oktober-25-tol-a-jozsefvarosi-polgarmesteri-hivatalban

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben