Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2008. december 11.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. .
1.1. A Józsefvárosi Önkormányzat 2009. évi költségvetési koncepciója
1.2. Magdolna Negyed Program I. / 2008. I. féléves beszámoló
1.3. Corvin Sétány Program/ 5 ház megvalósulásával kapcsolatos garanciális és pótmunkák
1.4. Javaslat a Józsefvárosi Társasházakra vonatkozó állapotfelmérésére
1.5. Elidegenítésre történő kijelölés feltételeinek meghatározása a műemléki védelem alatt álló lakóépületek esetében
1.6. Bárka Kht. 2009. évi előzetes üzleti terve; az önkormányzat 2009. évi támogatásának meghatározása
1.7. Javaslat a Képviselő-testület által, egyedi döntéssel bérbe adható lakások bérlőinek kijelölésére és a bérbeadás feltételeinek meghatározására
1.8. Javaslat a több éve kiadatlan, üres önkormányzati helyiségek hasznosítására
1.9. Az iskolai pedagógiai programok jóváhagyása
1.10. Az iskolák alapító okiratának módosítása
1.11. Részvétel a „TÁMOP-3.1.4.KMR, „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” című pályázaton
1.12. A Józsefvárosi Roma Szolgálat vezetői megbízása és szakmai bizottság felkérése a vezetői pályázat véleményezésére
1.13. Javaslat fellebbezések, méltányossági kérelmek elbírálására
1.14. Javaslat a Józsefvárosi felnőtt és gyermek háziorvosi rendelők vagyonkezelési szerződésének elfogadására
1.15. Javaslat értelmi fogyatékos személyek nappali ellátására vonatkozó ellátási szerződés felülvizsgálatára
1.16. Javaslat a köztisztviselők teljesítménykövetelményeinek alapját képező kiemelt célok meghatározására (2009-2010)
1.17. Rendelet az önkormányzati tervtanács működési rendjéről
1.18. Javaslat Józsefváros önkormányzati jelképeinek (címer, zászló, lobogó) alapításáról és a jelképek használati rendjéről szóló 13/1996.(III.18.) sz. önkormányzati rendelet módosítására
1.19. Beszámoló a 603/2008. (XI.26.) sz. Kt. határozat végrehajtásáról (Polgármesteri Hivatal átszervezése, ügyrendje)
1.20. Javaslat a Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 38/2002. (XI.07.) sz. ök. rendelet módosítására
1.21. Javaslat az Okmányiroda és Ügyfélszolgálati Iroda tevékenységének kiterjesztésére, és helyiségbővítésére
1.22. Képviselő-testület 2009. I. félévi üléstervének elfogadása
1.23. A Képviselő-testület bizottságainak éves beszámolója (SZMSZ 56.§ (1) bekezdése alapján)
1.24. Beszámoló a Képviselő-testület bizottságainak 2008. II. negyedévben átruházott hatáskörben hozott határozatok végrehajtásáról
1.25. Polgármesteri beszámoló a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról és a két ülés között történt fontosabb eseményekről, valamint az átruházott hatáskörben tett intézkedésekről
1.26. A Közép-magyarországi Regionális Közigazgatási Hivatal törvényességi észrevétele az építményadóról szóló 55/2008. (XI. 06.) ök. számú, valamint a telekadóról szóló 56/2008. (XI. 06.) ök. számú rendeletekkel kapcsolatban
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben