Ügyintézés:  - Ügyfélfogadás  - E-Ügyintézés  - Ügyleírások Hasznos Szóljon bele Költségvetés:  - Költségvetés közérthetően  - Részvételi költségvetés 16 Akciónap Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Városfejlesztés:  - Városkép  - Múlt-Jelen  - Zöld 8  - Csarnok Negyed  - Orczy negyed program  - A VIII. kerület védett épületei, építészeti értékei listája English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2009. szeptember 16.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Személyi ügyekkel kapcsolatos előterjesztések:
1.1. „Az Év Józsefváros Rendvédelmi Munkatársa” kitüntető cím adományozása  lock
1.2. Az RFV Józsefváros Kft létesítő okiratának módosításával kapcsolatos döntések meghozatala, könyvvizsgáló visszahívása és megválasztása lock
2. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. A Józsefvárosi Önkormányzat 2009. évi költségvetésének I. féléves teljesítéséről szóló beszámolója
2.2. ÁFA és munkaadót terhelő járulékokról szóló jogszabályi változásokból adódó és egyéb gazdálkodás, felújítások miatti többletköltségek költségvetési fedezeteire javaslat
3. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
3.1. Európa Belvárosa Program / II. körös pályázati dokumentáció, valamint a Program megvalósításával kapcsolatos szerződés elfogadása
3.2. Rév8 Zrt. szervezetének és gazdálkodásának átvilágítása
3.3. Európa Belvárosa Program / Fedezet biztosítás a Mária utcai közterület rekonstrukciós munkákra
4. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
4.1. A Hivatal által ellátott lakásbérbeadási feladatok kiszervezése
4.2. A Budapest VIII. kerület, Orczy út 3-5. szám alatti iskolaépület bérbeadására vonatkozó nyilvános pályázat kiírása
4.3. Tulajdonosi döntések meghozatala a Grund Játszótér Kft-vel és a Kisfalu Kft-vel kapcsolatban
4.4. A Józsefvárosi Önkormányzat intézményeinek 2009. és 2010. évi földgáz ellátási szerződései
4.5. Előterjesztés az iparosított technológiával épült lakóépületek energiatakarékos felújításának támogatásáról (rendeletalkotás, pályázati felhívás)
5. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Beszámoló a Józsefvárosi Társasházi Állapot-felmérési Program bonyolításáról
5.2. Beszámoló a Vajda Péter utca 35-39. szám alatti Katica Bölcsőde és Napköziotthonos Óvoda beázásának megszüntetéséről
5.3. Tájékoztató a közterületi hulladékok elszállításához kapcsolódó feladatok ellátásáról
5.4. Javaslat a 37/2003. (VII. 07.) számú, a Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Vagyonáról, valamint a versenyeztetés és a helyi költségvetési szervek beszerzési eljárásának szabályairól szóló önkormányzati rendelet módosítására
5.5. Javaslat a 15/2005. (IV. 20.) számú, az Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló helyiségek eladásának feltételeiről szóló önkormányzati rendelet módosítására
5.6. Javaslat a 16/2005. (IV. 20.) számú, az Önkormányzat tulajdonában álló lakások eladásáról szóló önkormányzati rendelet módosítására
5.7. Együttműködési megállapodás módosítása a MÁV Zrt-vel a Józsefvárosi Pályaudvar jövőbeni hasznosítása tárgyában
5.8. A Centrum Parkoló Kft-vel fennálló, a Józsefvárosi Önkormányzat törzsvagyonába tartozó közterületi fizető parkolóhelyek parkolásgazdálkodási rendszerben való működtetésére vonatkozó szerződésnek a folyamatban lévő, felfüggesztett közbeszerzési eljárásra tekintettel történő meghosszabbítása
6. Oktatással, közművelődéssel kapcsolatos előterjesztések
6.1. Maximális iskolai osztály, óvodai csoportlétszám túllépés engedélyezése
6.2. Budapest Főváros VIII. kerület Józsefváros Önkormányzatának rendelete a térítési díj és tandíj megállapításának szabályairól
6.3. Peren kívüli megállapodás Oláh János felperes és a Lakatos Menyhért Józsefvárosi Általános Művelődési Központ alperes között
7. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
7.1. Javaslat KMOP-2009-4.5.2. pályázaton való részvételre (bölcsődei pályázat)
7.2. Javaslat a Józsefvárosi Családsegítő Szolgálat vezetői pályázati felhívásra
7.3. Javaslat kerületi Idősek Világnapja rendezvényre
8. Tájékoztatók
8.1. Tájékoztató a Képviselő-testület által megszabott határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
8.2. Tájékoztató Budapest Közlekedési Rendszerének Fejlesztési Tervéről. A 2020-ig elfogadott fejlesztések kerületet érintő projektjeinek ismertetése
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatalban a munkatársaknak és az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát.


A Hivatalban érvényes járványügyi szabályokat itt találja:
https://jozsefvaros.hu/hir/77187/jarvanyugyi-szabalyok-oktober-25-tol-a-jozsefvarosi-polgarmesteri-hivatalban

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben