Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2009. szeptember 16.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Személyi ügyekkel kapcsolatos előterjesztések:
1.1. „Az Év Józsefváros Rendvédelmi Munkatársa” kitüntető cím adományozása
1.2. Az RFV Józsefváros Kft létesítő okiratának módosításával kapcsolatos döntések meghozatala, könyvvizsgáló visszahívása és megválasztása
2. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. A Józsefvárosi Önkormányzat 2009. évi költségvetésének I. féléves teljesítéséről szóló beszámolója
2.2. ÁFA és munkaadót terhelő járulékokról szóló jogszabályi változásokból adódó és egyéb gazdálkodás, felújítások miatti többletköltségek költségvetési fedezeteire javaslat
3. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
3.1. Európa Belvárosa Program / II. körös pályázati dokumentáció, valamint a Program megvalósításával kapcsolatos szerződés elfogadása
3.2. Rév8 Zrt. szervezetének és gazdálkodásának átvilágítása
3.3. Európa Belvárosa Program / Fedezet biztosítás a Mária utcai közterület rekonstrukciós munkákra
4. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
4.1. A Hivatal által ellátott lakásbérbeadási feladatok kiszervezése
4.2. A Budapest VIII. kerület, Orczy út 3-5. szám alatti iskolaépület bérbeadására vonatkozó nyilvános pályázat kiírása
4.3. Tulajdonosi döntések meghozatala a Grund Játszótér Kft-vel és a Kisfalu Kft-vel kapcsolatban
4.4. A Józsefvárosi Önkormányzat intézményeinek 2009. és 2010. évi földgáz ellátási szerződései
4.5. Előterjesztés az iparosított technológiával épült lakóépületek energiatakarékos felújításának támogatásáról (rendeletalkotás, pályázati felhívás)
5. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Beszámoló a Józsefvárosi Társasházi Állapot-felmérési Program bonyolításáról
5.2. Beszámoló a Vajda Péter utca 35-39. szám alatti Katica Bölcsőde és Napköziotthonos Óvoda beázásának megszüntetéséről
5.3. Tájékoztató a közterületi hulladékok elszállításához kapcsolódó feladatok ellátásáról
5.4. Javaslat a 37/2003. (VII. 07.) számú, a Budapest Józsefvárosi Önkormányzat Vagyonáról, valamint a versenyeztetés és a helyi költségvetési szervek beszerzési eljárásának szabályairól szóló önkormányzati rendelet módosítására
5.5. Javaslat a 15/2005. (IV. 20.) számú, az Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló helyiségek eladásának feltételeiről szóló önkormányzati rendelet módosítására
5.6. Javaslat a 16/2005. (IV. 20.) számú, az Önkormányzat tulajdonában álló lakások eladásáról szóló önkormányzati rendelet módosítására
5.7. Együttműködési megállapodás módosítása a MÁV Zrt-vel a Józsefvárosi Pályaudvar jövőbeni hasznosítása tárgyában
5.8. A Centrum Parkoló Kft-vel fennálló, a Józsefvárosi Önkormányzat törzsvagyonába tartozó közterületi fizető parkolóhelyek parkolásgazdálkodási rendszerben való működtetésére vonatkozó szerződésnek a folyamatban lévő, felfüggesztett közbeszerzési eljárásra tekintettel történő meghosszabbítása
6. Oktatással, közművelődéssel kapcsolatos előterjesztések
6.1. Maximális iskolai osztály, óvodai csoportlétszám túllépés engedélyezése
6.2. Budapest Főváros VIII. kerület Józsefváros Önkormányzatának rendelete a térítési díj és tandíj megállapításának szabályairól
6.3. Peren kívüli megállapodás Oláh János felperes és a Lakatos Menyhért Józsefvárosi Általános Művelődési Központ alperes között
7. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
7.1. Javaslat KMOP-2009-4.5.2. pályázaton való részvételre (bölcsődei pályázat)
7.2. Javaslat a Józsefvárosi Családsegítő Szolgálat vezetői pályázati felhívásra
7.3. Javaslat kerületi Idősek Világnapja rendezvényre
8. Tájékoztatók
8.1. Tájékoztató a Képviselő-testület által megszabott határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
8.2. Tájékoztató Budapest Közlekedési Rendszerének Fejlesztési Tervéről. A 2020-ig elfogadott fejlesztések kerületet érintő projektjeinek ismertetése
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben