Ügyintézés:  - Ügyfélfogadás  - E-Ügyintézés  - Ügyleírások Hasznos Szóljon bele Költségvetés:  - Költségvetés közérthetően  - Részvételi költségvetés 16 Akciónap Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Városfejlesztés:  - Városkép  - Múlt-Jelen  - Zöld 8  - Csarnok Negyed  - Orczy negyed program  - A VIII. kerület védett épületei, építészeti értékei listája English
KERESÉS

Testületi ülések

Rendkívüli képviselő-testületi ülés- 2009. április 22.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
1.1. A Józsefvárosi Önkormányzat 2008. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló beszámoló és a zárszámadási rendelet-tervezete / I. forduló
1.2. Józsefvárosi Önkormányzat 2008. évi pénzmaradvány felhasználása, a 2009. évi költségvetésről és végrehajtási szabályairól szóló rendelet módosítása / I. forduló
1.3. 2009-2010. évi tervezett projektek, valamint a 2009. évi költségvetésről és végrehajtási rendelet módosítására javaslat
2. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
2.1. Corvin Sétány Program 2009. II. negyedéves terve
2.2. Corvin Sétány Program / Forrásbiztosítás a Corvin Sétány Kft-nek
2.3. Corvin Sétány Program / Megállapodás Józsefváros és Budapest Főváros között
2.4. Európa Belvárosa Program / Új forgalmi rend bevezetéséhez szükséges tulajdonosi hozzájárulás
2.5. Döntés az Auróra utcai Rendelőintézet felújításáról
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Beszámoló a Józsefváros Közbiztonságáért és Köztisztaságáért Szolgáltató Kft. 2008. évi munkájáról, valamint a 2008. évi támogatási összeg felhasználásáról
3.2. Javaslat a Bárka Józsefvárosi Színházi és Kulturális Közhasznú Társaság kiemelten közhasznú nonprofit korlátolt felelősségű társaságként történő továbbműködtetésére
3.3. A Budapest VIII., Rákóczi út 63. szám alatti 34626/0/A/2, a Rákóczi út 63. szám alatti 34626/0/A/65 és a Rákóczi út 65. szám alatti 34625/0/A/1 hrsz-ú ingatlanok elidegenítésére nyílt pályázat kiírása
3.4. Javaslat a Budapest Józsefvárosi Önkormányzat vagyonáról, valamint a versenyeztetés és a helyi költségvetési szervek beszerzési eljárásainak szabályairól szóló 37/2003. (VII.07.) ök. sz. rendelet módosításáról
3.5. Kerületi ingatlanfejlesztést támogató elvi intézkedési csomag végrehajtása I. ütem lock
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat a VIII. kerület, Rákóczi út – József körút – Üllői út – Kálvin tér – Múzeum körút által határolt terület parkolási díjtételének módosítására
4.2. Házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés bővítése
5. Oktatással, közművelődéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Emléktábla állítása Márkus László tiszteletére
5.2. 2009/2010. tanévben indítható óvodai csoportok, iskolai osztályok, napközis csoportok számának meghatározása
5.3. Közoktatási munkaerő-gazdálkodási rendszer
5.4. Közoktatási intézményvezetők teljesítményértékelése
6. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
6.1. Együttműködés az Alvásdiagnosztikai Központtal a Szűrő Szombatok keretében
6.2. Szándéknyilatkozat józsefvárosi cigánymuzsikusok foglalkoztatására
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Állásfoglalás a Szentkirályi utcába tervezett Roma Kulturális Központtal kapcsolatban
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatalban a munkatársaknak és az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát.


A Hivatalban érvényes járványügyi szabályokat itt találja:
https://jozsefvaros.hu/hir/77187/jarvanyugyi-szabalyok-oktober-25-tol-a-jozsefvarosi-polgarmesteri-hivatalban

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben