Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Testületi ülések

Rendkívüli képviselő-testületi ülésKépviselő-testületi ülés- 2009. július 2.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Személyi ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
1.1. A Józsefvárosi Önkormányzat fenntartásában lévő hat közoktatási intézmény vezetői pályázatának elbírálása
1.2. Döntés a Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány Kuratóriumának összetételéről
2. Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
2.1. Józsefvárosi Önkormányzat és Georosco Kft. között megkötött előszerződés módosítása
2.2. MNPII megvalósítására Rév8 Zrt-vel kötött Megbízási szerződés módosítása
2.3. Tájékoztatás az „Európa Belvárosa Budapest Program”projektfejlesztési útvonalterv határidőinek módosítása tárgyában benyújtott 2009. június 17-i előterjesztéssel kapcsolatban
2.4. Corvin Sétány Program / Július – augusztus likvid terv
2.5. 142/2009.(04.22.) képviselő-testület 2009-2010. évi tervezett projektek, valamint a 2009. évi költségvetésről és végrehajtási rendelet módosítására javaslat című határozat módosítására javaslat; hitelfelvételre vonatkozó részvételi felhívás elfogadása
2.6. Európa Belvárosa Program / Projektfejlesztési útvonalterv teljesítése – 1. mérföldkő hiánypótlás
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Javaslat a Kisfalu Kft. Bonyolításában, a társasházzá alapítás érdekében elvégzendő felújítási munkák címesítésére
3.2. A Képviselő-testület 150/2009. (IV. 22.) számú határozatának visszavonása, a Budapest VIII., Rákóczi út 63. szám alatti 34626/0/A/2 és 34626/0/A/65 hrsz-ú nem lakás célú helyiségek pályázati kiírása
3.3. Tájékoztatás az Állampolgári Jogok Országgyűlési Biztosa 3962/2007. számú jelentéséről
3.4. Javaslat a Vajda Péter utcai Katica Bölcsőde és Óvoda beázásának megszüntetésére
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat a Józsefvárosi Önkormányzat képviselőjének személyére az Első Energia-beszerzési Önkormányzati Társulásban (ENTAR)
4.2. Tájékoztató az önkormányzati támogatású Józsefvárosi VIII/4 Lakásszövetkezet (Bp. VIII. Tömő u. 48-54.) ÖKO Plusz pályázatának költségváltozásáról
4.3. Javaslat józsefvárosi sportszervezetek számára kedvezményes helyiségbérlet biztosítására
4.4. A Recycle Hungary Kft. házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés tárgyában történő feladatellátása időtartamának módosítása
5. Oktatással, közművelődéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Józsefvárosi Honlap Szerkesztőbizottsági tagok megbízása
5.2. A Mesepalota Napközi Otthonos Óvoda házirendjének fenntartói jóváhagyása
5.3. Lakatos Menyhért Általános Iskola és Gimnázium intézkedési tervének fenntartói jóváhagyása
5.4. A Józsefvárosi Önkormányzat által fenntartott óvodákban és iskolákban ellátottak étkezési térítési díjáról szóló 69/1997. (XII. 29.) sz. önkormányzati rendelet módosítása
5.5. A közoktatási intézményekben kötelező (minimális) eszköz és felszerelés jegyzékben foglalt hiányzó helyiségek kialakításának költségvetés átcsoportosítása
5.6. Józsefvárosi Sporttámogatás pályázat 2009. évi kiírása
6. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
6.1. Javaslat felnőtt háziorvossal kötött megbízási szerződés módosítására
6.2. Javaslat egészségügyi dolgozók elismerésére
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben