Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2010. január 20.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Személyi ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
1.1. Javaslat a Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési szabályzatáról szóló 19/2009.(V.06.) sz. önk. rendelet módosítására bizottsági tagcsere vonatkozásában
2. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. A Fővárosi Önkormányzatot és a kerületi önkormányzatokat osztottan megillető bevételek 2010. évi megosztásáról szóló rendelet-tervezet véleményezése
2.2. Józsefvárosi Önkormányzat 2009. évi költségvetéséről és végrehajtási szabályairól szóló rendelet módosítása
3. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
3.1. Auróra utcai Egészségcentrum Projekt / feladat-ellátási szerződés elfogadása
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Utca névtáblák pótlására szolgáló 2009. évi pénzmaradvány 2010. évi költségvetésben történő felhasználása
4.2. Javaslat a Józsefváros területén történő parkolásról szóló 46/2005.(X.15.) sz. önkormányzati rendelet módosítására, és az építtetők gépjárműelhelyezési kötelezettségéről szóló …/2010.(I.20.) sz. önkormányzati rendelet megalkotására
5. Oktatással, közművelődéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. A 2010. évi költségvetési koncepció-tervezést megalapozó döntések végrehajtása az oktatási, művelődési ágazatban
5.2. A Losonci Téri Általános Iskola házirendjének fenntartói jóváhagyása
5.3. A „Jó Sport” kitüntetés odaítélése
5.4. Javaslat a 2010. évi Díszpolgári Cím adományozására
5.5. Javaslat a 2010. évi Józsefvárosért kitüntetés adományozására
5.6. Javaslat a 2010. évi Józsefvárosi Becsületkereszt kitüntetés adományozására
5.7. Emléktábla Tábori György tiszteletére
5.8. Ruttkai Éva Színház támogatási szerződése
6. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
6.1. A „Katica” Bölcsőde és Napközi Otthonos Óvoda – bölcsődei ellátás – szakmai programjának jóváhagyása
6.2. Javaslat a Magdolna és Orczy úti háziorvosi rendelők 2008. II. félévi fűtésmelegvíz számláinak kiegyenlítésére
6.3. Javaslat pszichiátriai betegek nappali ellátásának biztosítására
6.4. Roma közhasznú foglalkoztatás
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Javaslat a Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2009.(V.06.) sz. ök. rendelet módosítására
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben