Ügyintézés:  - Ügyfélfogadás  - E-Ügyintézés  - Ügyleírások Hasznos Szóljon bele Költségvetés:  - Költségvetés közérthetően  - Részvételi költségvetés 16 Akciónap Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Városfejlesztés:  - Városkép  - Múlt-Jelen  - Zöld 8  - Csarnok Negyed  - Orczy negyed program  - A VIII. kerület védett épületei, építészeti értékei listája English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2010. február 17.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Személyi ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
1.1. Javaslat a Társasházi Pályázatokat Elbíráló Munkacsoport tagsági helyére
2. Pénzügyi/költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. Józsefvárosi Önkormányzat 2010. évi költségvetéséről és végrehajtási szabályairól szóló rendelet-tervezet
2.2. Javaslat a 40/1998.(XII.01.) számú a polgármester, az alpolgármesterek illetményéről és egyéb juttatásairól, valamint az önkormányzati képviselők kiesett jövedelmének megtérítéséről és tiszteletdíjairól szóló rendelet módosítására
2.3. Lakatos Menyhért Általános Művelődési Központ munkaügyi pervesztése, kifizetéshez költségvetési fedezet megjelölése lock
3. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
3.1. Corvin Sétány Program / 2009. éves beszámolója
4. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
4.1. Köztársaság tér 24. szám alatti ingatlan adásvételi szerződése
4.2. Józsefváros Közbiztonságáért és Köztisztaságáért Szolgáltató Nonprofit Kft. 2010. évi üzleti terve
4.3. Az LFP-2008-LA-2-08-10-499 azonosító számú (1083 Budapest VIII. Losonci tér 2.) panelpályázattal kapcsolatos „Támogatási szerződés” jóváhagyása. Az önkormányzati támogatás módosítása.
5. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. A Józsefvárosi Közterület-felügyelet alapító okiratának módosítása
5.2. Beszámoló az ENTAR 2009. évi működéséről
5.3. Javaslat a Józsefváros fejlesztéséről szóló 9/2007.(II.19.) ök. sz. rendelet módosítására
5.4. Üllői út – Ferenc krt. csomópont tömegközlekedési megállóhelyeinek átnevezése
5.5. Jelentés a H-OKT Kft-től vásárolt öt ház (Práter u.30-32., Vajdahunyad u. 23., Magdolna u., 33., Orczy út 31., és József u.47.) garanciális javítások tekintetében
5.6. Javaslat Józsefváros közigazgatási területén a járművel történő várakozás kiegészítő, helyi szabályozásáról szóló __/2010. (II._) rendelet megalkotására
6. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
6.1. Javaslat háziorvosi praxis működtetési jogának elidegenítésére lock
6.2. Együttműködési megállapodás a Kék Pont Drogkonzultációs Központ és Ambulancia Közhasznú Alapítvánnyal
6.3. „Szűrő szombatok” program 2010.
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Testvérvárosi együttműködés Kassa városával
7.2. Javaslat a Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló rendelet megalkotására
7.3. Beszámoló a Képviselő-testület Bizottságainak 2009. VI.01-XII.31-ig átruházott hatáskörben hozott döntéseinek végrehajtásáról
7.4. Együttműködési nyilatkozat Hessequa Önkormányzata és a Józsefvárosi Önkormányzat között
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatalban a munkatársaknak és az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát.


A Hivatalban érvényes járványügyi szabályokat itt találja:
https://jozsefvaros.hu/hir/77187/jarvanyugyi-szabalyok-oktober-25-tol-a-jozsefvarosi-polgarmesteri-hivatalban

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben