Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2010. március 3.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
1.1. Corvin Sétány Program / március – április likvid terv
2. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
2.1. Az előadó-művészeti szervezetek támogatásáról és sajátos foglalkoztatási szabályairól szóló törvény alapján a Bárka Nonprofit Kft. 2010. évi nyilvántartásba vételi és besorolási kérelme
3. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
3.1. Döntés a 2010. évi Józsefvárosi Aranykoszorú kitüntetések odaítéléséről
3.2. Javaslat a zaj és rezgésvédelem helyi szabályozásáról szóló 28/2003 (V.14) önk. rendelet módosítására
3.3. Javaslat a Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló lakások bérbeadásának feltételeiről, valamint a lakbér mértékéről szóló új önkormányzati rendelet megalkotására
4. Oktatással, közművelődéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Közművelődési megállapodás a TIT Kossuth Klub Egyesülettel
5. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
5.1. A 2010. évi közfoglalkoztatási terv
5.2. Együttműködési megállapodás a Kék Pont Drogkonzultációs Központ és Ambulancia Közhasznú Alapítvánnyal
6. Tájékoztatók
6.1. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben