Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

Testületi ülések

Rendkívüli képviselő-testületi ülés- 2009. június 4.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
1.1. Corvin Sétány Program / 10 éves terv aktualizálása
1.2. Fedezet biztosítás Belső-Józsefváros forgalmi rend változásához
2. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
2.1. A Józsefvárosi Kulturális és Sport Kht. átmeneti finanszírozása
3. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
3.1. Javaslat a Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló lakások bérbeadásának feltételeiről, valamint a lakbér mértékéről szóló 41/2003. (VII.11.) ök.sz. rendeletének módosítására (Áfa)
4. Egészségügyi, népjóléti ügyekkel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat kerületi „nyárköszöntő” gyermekrendezvény támogatá
4.2. Javaslat fellebbezések, méltányossági kérelmek elbírálására
4.3. Javaslat a Józsefvárosi Egészségügyi Szolgálat óraszám átcsoportosítási kérelmének jóváhagyására
5. Egyéb előterjesztések
5.1. Javaslat a Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2009. (V.06.) ök.sz. rendelet módosítására
6. Tájékoztatók
6.1. Polgármesteri beszámoló a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról és a két ülés között történt fontosabb eseményekről, valamint az átruházott hatáskörben tett intézkedésekről
6.2. Tájékoztató a piacok engedélyezésére vonatkozó új jogszabály kapcsán a Teleki László téri Élelmiszer Piac kötelező engedélyeztetéséről
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben