Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2011. február 3.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
1.1. Javaslat a 2011. évi Józsefvárosi Becsületkereszt, Józsefvárosért kitüntetések, illetve a 2010. évi Jó Sport emlékérem adományozására
1.2. Javaslat a 2011. évi Díszpolgári cím adományozására
1.3. Javaslat a Józsefvárosi Közösségi Házak Nonprofit Kft. könyvvizsgálójával megbízási szerződés kötésére
1.4. A Józsefvárosi Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Központ és Általános Iskola vezetőjének megbízása és a vezetői pályázat kiírása
1.5. Pályázat kiírása a Józsefvárosi Egészségügyi Szolgálat vezetői feladatainak ellátására
1.6. Tulajdonosi döntések meghozatala
2. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. Józsefvárosi Önkormányzat többször módosított 2010. évi költségvetésről és végrehajtási szabályairól szóló rendelet módosításáról
2.2. Javaslat személyi jellegű kiadások fedezetének biztosítása
2.3. „Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzata részére a 2011 – 2014. december 31.  időtartamra vonatkozó könyvvizsgálat ellátása” tárgyú közbeszerzési eljárás eredményének megállapítása
3. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
3.1. Budapest VIII., Leonardo da Vinci u. 2/b. szám alatti, 35722 hrsz-ú lakóépület elidegenítésre történő kijelölése
3.2. Budapest VIII., Mária u. 29. szám alatti, 36719 hrsz-ú Társasház lakóépületben lévő önkormányzati tulajdonú 7-es számú albetét elidegenítésre történő kijelölése
3.3. A Budapest VIII., Erdélyi u. 17. szám alatti, 35125/0/A/20 hrsz-ú, az Erd-Szent Bt. használatában lévő utcai, pinceszinti nem lakás célú helyiség bérleti jogviszonyával kapcsolatos döntés
3.4. A Káptalanfüredi Gyermektábor sportpálya felújítása
4. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
4.1. Javaslat a 16/2010. (III.08.) számú, a Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló lakások bérbeadásának feltételeiről, valamint a lakbér mértékéről szóló önkormányzati rendelet módosítására, és beszámoló a Budapest Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában álló ingatlanállomány csökkentésével kapcsolatban
4.2. Javaslat új pályázat kiírására a Társasházi Pályázatokat Elbíráló Munkacsoport 2011. évi civil szervezetekkel betöltendő tagsági helyére
4.3. A Budapest VIII. kerület Üllői út 58. szám alatti 36341 hrsz-ú ingatlan állami tulajdonú részének térítésmentes önkormányzati tulajdonba adásának ismételt kezdeményezése
4.4. Fedezet biztosítása önkormányzati parkoló kialakításához a Vajdahunyad utca 9. szám alatti telken
4.5. A játéktermek létesítésének helyi szabályairól szóló 23/2010.(V.21.) önkormányzati rendelet módosítása
5. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
5.1. Mátyás-templom harangrekonstrukciójának támogatása
5.2. Intézményi és lakossági sportfoglalkozások további biztosításának felülvizsgálata
5.3. Koncepciókészítés a Józsefváros kártya bevezetésére
6. ÁROP-pal kapcsolatos előterjesztések
6.1. Az önkormányzati stratégia alkotás irányelve
6.2. Javaslat a Polgármesteri Hivatal szervezetfejlesztésének és létszámgazdálkodásának 2011-2014. évekre vonatkozó terveire
6.3. A Polgármesteri Hivatal 2011-2014 évekre vonatkozó informatikai fejlesztési stratégiája
7. Tájékoztatók
7.1. Tájékoztató megbízási szerződés felmondásának jogszerűségéről
7.2. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben