Ügyintézés:  - Ügyfélfogadás  - E-Ügyintézés  - Ügyleírások Hasznos Szóljon bele Költségvetés:  - Költségvetés közérthetően  - Részvételi költségvetés 16 Akciónap Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Városfejlesztés:  - Városkép  - Múlt-Jelen  - Zöld 8  - Csarnok Negyed  - Orczy negyed program  - A VIII. kerület védett épületei, építészeti értékei listája English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2011. június 16.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
1.1. Aljegyzői pályázat elbírálása lock
1.2. Práter Általános Iskola vezetői pályázatának elbírálása lock
2. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. Javaslat jutalom kifizetésére Köztisztviselők Napja alkalmából
3. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
3.1. A Magdolna Negyed Program II. megvalósítása, valamint a Kesztyűgyár működtetése során Rév8 Zrt-nél felmerült költségek elfogadása
3.2. Pályázat benyújtása a „Bölcsődeépítés Józsefvárosban” című, KMOP-4.5.2-09-2009-0023 azonosító számú projekt önrészének vissza nem térítendő támogatására
4. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
4.1. Teleki téri piac / Pályázat eredményhirdetése
4.2. A Budapest VIII., Rákóczi út 65. szám alatti, 34625/0/A/1 hrsz-ú, utcai bejáratú, földszinti, üres helyiség bérbeadására kiírt nyílt pályázat eredményének megállapítása
4.3. Budapest VIII., Magdolna u. 24. (hrsz: 35339), Magdolna u. 28. (hrsz: 35341), és Tolnai u. 23. (hrsz: 34934), szám alatti ingatlanok értékesítése
4.4. Budapest VIII., Vajdahunyad u. 5. szám és Kisfaludy u. 14. szám alatti ingatlanokra vonatkozó adásvételi szerződés módosítása
4.5. Üres önkormányzati tulajdonú ingatlanok használatba adása ideiglenes jelleggel
4.6. Döntések meghozatala a Józsefváros Közbiztonságáért és Köztisztaságáért Szolgáltató Egyszemélyes Nonprofit Közhasznú Kft végelszámolásával kapcsolatosan
5. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Javaslat a Teleki László téri Élelmiszer Piac Alapító okiratának módosítására
5.2. Javaslat együttműködési megállapodás tartalmának meghatározására közérdekű munkavégzés tárgyában
5.3. Javaslat a Környezetvédelmi Alap létrehozásáról, kezeléséről és felhasználásról szóló 3/2011.(I.24.) számú, továbbá a fák kivágásáról, és pótlásáról szóló 26/2006.(VII.14.) számú önkormányzati rendeletek módosítására
5.4. Javaslat a parkolás-üzemeltetési feladatok átvételével kapcsolatos döntések meghozatalára
5.5. Józsefvárosi Kulturális és Sport Nonprofit Kft. alapító okiratának, üzleti tervének, közszolgáltatási- és támogatási szerződésének módosítása
5.6. Fedezet biztosítása a Józsefvárosi Kulturális és Sport Nonprofit Kft. 2011. évi közfoglalkoztatási programjának önrészére
5.7. Józsefvárosi Közterület-felügyelet 2011. évi költségvetésének módosítása
6. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
6.1. Beszámoló a szociális segélyezés 2010. évi tapasztalatairól, valamint javaslat a szociális ellátásokat szabályozó önkormányzati rendelet felülvizsgálatára
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Javaslat a Jóinfo Alapítvány megszüntetésére
7.2. Javaslat Budapest Főváros VIII. Kerület Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal alapító okiratának módosítására
7.3. Javaslat a Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2009. (V.06.) önkormányzati rendelet módosítására
7.4. Javaslat informatikai eszközök beszerzésére, adományként történő átadására
8. SÜRGŐSSÉGI
8.1. Javaslat a Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában levő közterületek használatáról és használatának rendjéről szóló 24/2009.(V.21.) ök. sz. rendelet módosítására
8.2. Megállapodás a Józsefvárosi és a Fővárosi Önkormányzat között
8.3. Javaslat a Budapesti Önkormányzatok Szövetségének megalakításában való részvételre
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatalban a munkatársaknak és az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát.


A Hivatalban érvényes járványügyi szabályokat itt találja:
https://jozsefvaros.hu/hir/77187/jarvanyugyi-szabalyok-oktober-25-tol-a-jozsefvarosi-polgarmesteri-hivatalban

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben