Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Üdültetés English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2011. szeptember 15.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

JEGYZŐKÖNYV-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
1.1. Javaslat fellebbezések és méltányossági kérelmek elbírálására
1.2. Lakatos Menyhért Józsefvárosi ÁMK vezetői pályázatának elbírálása
1.3. Jegyzői pályázat elbírálása
2. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. Józsefvárosi Önkormányzat 2011. évi költségvetéséről szóló rendelet módosítása
2.2. A Józsefvárosi Önkormányzat 2011. évi költségvetésének I. féléves teljesítéséről szóló beszámolója
3. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
3.1. Corvin Sétány Program / szeptember-október havi likvid terv
3.2. Corvin Sétány Program / 2011. II. negyedéves beszámoló
3.3. Európa Belvárosa Program / Költségvetés módosítás
3.4. Corvin Sétány Program / Práter utcai Általános Iskola tornatermére haszonélvezeti jog megalapítása, a 219/2011. (V.05.) számú képviselő testületi határozat módosítása
4. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
4.1. Budapest VIII., Asztalos S. u. 7. szám alatti, 38840 hrsz-ú lakóépületben lévő önkormányzati tulajdonú lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek elidegenítésre történő kijelölése
4.2. Budapest VII., Hársfa u. 37. szám alatti, 33898 hrsz-ú társasházban lévő 1 db önkormányzati tulajdonú lakás elidegenítésre történő kijelölése
4.3. Budapest VIII., Illés u. 28-30/A. szám alatti, 36085 hrsz-ú Társasház lakóépületben lévő önkormányzati tulajdonú lakások és gépkocsi-beállók elidegenítésre történő kijelölése
4.4. Budapest VIII., Bókay J. u. 56. szám alatti lakóépületben a 36203/0/A/14 hrsz-ú, és a 36203/0/B/6 hrsz-ú lakások elidegenítésre történő kijelölése
4.5. A szociális lakbér jogosultsági feltételek változására, illetve annak az előirányzatra és bevételre gyakorolt hatására vonatkozó analízis, 2011. február 22-e és 2011. augusztus 31-e közötti időszakban
5. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Józsefváros Kerületi Építési Szabályzatának (JÓKÉSZ) és Szabályozási Tervének (JKSZT) módosítása
5.2. A helyi építészeti-műszaki tervtanács létrehozásáról és működési rendjéről szóló rendelet megalkotása
5.3. Józsefvárosi helyi építészeti örökségének védelméről szóló önkormányzati rendelet megalkotása
5.4. Javaslat a Józsefváros területén az építtetők gépjármű-elhelyezési kötelezettségéről szóló 15/2011. (III. 18.) önkormányzati rendelet módosítására
5.5. Javaslat a Budapesti Rendőr-főkapitánysággal a közterületi térfigyelő rendszer üzemeltetésére vonatkozó Megállapodás elfogadására
5.6. Együttműködési megállapodás a Budapest VIII. kerületi és a Budapest XI. kerületi Önkormányzat között a kerékbilincselési feladatok ellátására
6. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
6.1. Közoktatási intézmények létszámváltozásának költségigénye
6.2. Maximális iskolai osztály, óvodai csoportlétszám túllépés engedélyezése
6.3. A Hétszínvirág Napköziotthonos Óvoda vezetői pályázat kiírása
6.4. Lakatos Menyhért Józsefvárosi ÁMK Alapító Okiratának módosítása
6.5. Javaslat az Európai Parlament Modell delegációjában résztvevő józsefvárosi diák támogatására
6.6. Javaslat fogyatékosok nappali ellátására vonatkozó megállapodás kötésére a IX. kerülettel
6.7. A TÁMOP - 5.2.5. A-10/1. pályázathoz kapcsolódóan javaslat a Józsefvárosi Családsegítő és Gyermekjóléti Központ létszámbővítésére
6.8. Javaslat a TÁMOP - 5.6.1. C-11/1. pályázaton való részvételre
6.9. Michelin Hungária Kft. gumitégla adománya
6.10. Javaslat a Tisztviselőtelepi Önkormányzati Egyesület 2011. évi rendezvényeinek támogatására
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Javaslat a Képviselő-testület és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2009. (V. 9.) sz. rendelet módosítására
7.2. Javaslat a Képviselő-testület és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 19/2009. (V. 9.) sz. rendelet módosítására
7.3. Javaslat a 2011. szeptember 25-ei népszavazás során közreműködő szavazatszámláló bizottságok választott tagjaira
7.4. Takarítási szerződés felmondása és új közbeszerzési eljárás kiírása
7.5. Javaslat a Józsefvárosban adományozható kitüntetésekről szóló 11/2006.(III.10.) számú önkormányzati rendelet módosítása
7.6. Javaslat a Fővárosi Önkormányzatok Parkolási Társulásából történő kilépésre
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2021. március 8-tól

Március 8. és május 23. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


Anyakönyvi Iroda


Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

Mató Klaudia: 0620/236-8007

Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

  • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


Családtámogatási Iroda

Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

Hétfő 8:00-18:00

Kedd 8:00-16:00

Szerda 8:00-16.30

Csütörtök 8:00-16:00

Péntek 8:00-13.30


Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


Adóügyi Iroda

Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


Kerületgazdálkodási Iroda

dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


Hatósági Ügyosztály

Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


Igazgatási Iroda

Tóth Csaba: 0620/393-5598

Bednár János: 0670/907-5862

Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet zöld szám:
0680/204618


Humankapcsolati iroda

Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


Közösségi Részvételi Iroda

Horváth Judit 0620/443-6144


Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu

Bartók Júlia: 0620/624-3634

Vidák Anna: 0620/373-9454

Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

Tóth Fanni: 0620/288-3508


Személyügyi Iroda

Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben