Ügyintézés:  - Ügyfélfogadás  - E-Ügyintézés  - Ügyleírások Hasznos Szóljon bele Költségvetés:  - Költségvetés közérthetően  - Részvételi költségvetés 16 Akciónap Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Városfejlesztés:  - Városkép  - Múlt-Jelen  - Zöld 8  - Csarnok Negyed  - Orczy negyed program  - A VIII. kerület védett épületei, építészeti értékei listája English
KERESÉS

Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés- 2011. november 3.

MEGHÍVÓ

letöltés

JEGYZŐKÖNYV

letöltés

HATÁROZATOK

letöltés

HATÁROZAT-MELLÉKLETEK

letöltés

letöltés

letöltés

letöltés


NAPIRENDEKElőterjesztésMelléklet
1. Zárt ülés keretében tárgyalandó előterjesztések
1.1. Pitypang Napközi Otthonos Óvoda vezetőjének teljesítményértékelése
2. Pénzügyi / költségvetéssel kapcsolatos előterjesztések
2.1. Döntés helyi adók működtetéséről
3. Corvin Projekttel, városrehabilitációval kapcsolatos előterjesztések
3.1. Mátyás tér forgalmi rendje
3.2. Európa Belváros Program megvalósításához szükséges döntések
3.3. Corvin Sétány Program / november-december havi likvid terv
3.4. Javaslat a MagdolnaStart-program Józsefváros elfogadására
4. Gazdálkodást, Gazdasági Társaságokat érintő előterjesztések
4.1. Javaslat a telkek, egyéni gépkocsi-beállók és egyéb dologbérletek bérbeadására vonatkozó rendelet megalkotására
4.2. Javaslat a súlyosan mozgáskorlátozottak parkolási célú bérleti díjának elengedéséről szóló önkormányzat rendelet megalkotására
4.3. Javaslat a települési szilárd hulladék elszállításának kötelező igénybevételével kapcsolatban felmerülő közszolgáltatási díj áthárításáról szóló 33/2008. (V. 08.) önkormányzati rendelet módosítására
4.4. Javaslat az Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadásának feltételeiről szóló 17/2005. (IV. 20.) önkormányzati rendelet módosítására
4.5. Javaslat a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérleti díjának megállapításáról szóló 275/2010. (VII. 14.) számú határozat visszavonására és új, a telkek, egyéni gépkocsi-beállók, egyéb dologbérletek bérleti díjával kiegészített, új határozat elfogadására
4.6. Budapest VIII., Illés u. 28-30/A. szám alatti, 36085 hrsz-ú lakóépületbe lévő önkormányzati tulajdonú lakások elidegenítésre történő kijelölése
5. Vagyonkezeléssel, városüzemeltetéssel kapcsolatos előterjesztések
5.1. Középső-Józsefváros 111-es tömb belsejében lévő kötelező zöldterület előírás törlése a Kerületi Szabályozási Tervből
5.2. Kopjafaállítás a „Kiscsibész” téren
5.3. Javaslat Bacsó Béla utca és Somogyi Béla utca közterületek neveinek megváltoztatására
5.4. Javaslat a faültetési előirányzat felhasználására
5.5. Javaslat a közterületek, ingatlanok rendjéről és a köztisztaságról szóló 62/2007. (XI. 13.) számú rendeletének módosításáról szóló 56/2011.(X.10.) önkormányzati rendelet módosítására
5.6. Józsefvárosi Közterület-felügyelet Alapító okirat módosítása
6. Humánszolgáltatással kapcsolatos előterjesztések
6.1. Javaslat a Józsefváros Kártyáról szóló rendelet elfogadására
6.2. Előirányzat módosítás a „Józsefvárosi Közoktatási Napok” rendezvénysorozat költségének biztosításához
6.3. A Katica Bölcsőde és Napközi Otthonos Óvoda, a Napraforgó Napközi Otthonos Óvoda, valamint a Szivárvány Napközi Otthonos Óvoda 2007-2011. évi beszámolója
6.4. A józsefvárosi oktatási-nevelési intézményekben az energetikai célú felújításokkal összefüggő többletköltség igény
6.5. Iskolabusz működtetése 2012. évben
6.6. Javaslat a Józsefvárosi Családsegítő és Gyermekjóléti Központ alapító okiratának módosítására
6.7. A II. és VII. kerületi önkormányzatokkal - fogyatékosok nappali ellátására- kötött szerződések felülvizsgálata
6.8. Javaslat az „Őszirózsa” Gondozó Szolgálat szervezeti és működési szabályzatának valamint szakmai programjának módosítására
6.9. Az önálló helyi lakásfenntartási támogatásról döntés
6.10. Javaslat Berjozkin Anton sportoló támogatására
6.11. Javaslat a Józsefvárosban adományozható kitüntetésekről szóló 11/2006.(III.10.) számú önkormányzati rendelet módosítására
7. Egyéb előterjesztések
7.1. Belső Ellenőrzési lroda 2012. évi ellenőrzési terve
7.2. Alapító okirat módosítása
7.3. Új ügyviteli rendszer beszerzése
7.4. Politikai nyilatkozat
8. Tájékoztatók
8.1. Polgármesteri tájékoztató a lejárt határidejű testületi határozatok végrehajtásáról, az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről, a jelentősebb eseményekről és az önkormányzati pénzeszközök átmenetileg szabadrendelkezésű részének pénzpiaci jellegű lekötéséről
8.2. Tájékoztató a Képviselő-testület által megszabott határidőben el nem készült előterjesztések jegyzékéről
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatalban a munkatársaknak és az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát.


A Hivatalban érvényes járványügyi szabályokat itt találja:
https://jozsefvaros.hu/hir/77187/jarvanyugyi-szabalyok-oktober-25-tol-a-jozsefvarosi-polgarmesteri-hivatalban

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben