Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettség, valamint az ellenőrzött bejelentés, engedély kiadása

 Az 1. § (1) bekezdés c) pont szerint, a rendelet hatálya, az  általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény (a  továbbiakban: Ákr.) szerinti, kérelemre induló, engedély kiadására irányuló eljárásokra, valamint – (2) bekezdés - a  rendelet hatálya kiterjed a  települési önkormányzat jegyzőjére azokban az  ügyekben, ahol a  jegyző államigazgatási hatáskörben jár el.

 

A 3. § szerint, a  települési önkormányzat jegyzője (a  továbbiakban együtt: hatóság) a 4. § (1) bekezdése szerinti bejelentés fogadására köteles egy kizárólag erre a célra szolgáló e-mail-címet biztosítani, amely a beérkező bejelentésről az ügyfél részére automatikus elektronikus visszaigazolást küld. (2) Az (1) bekezdés szerinti e-mail-címet a hatóság, valamint a települési önkormányzat hivatalos honlapján közzé kell tenni.

e-mail cím: mukodesiengedely@jozsefvaros.hu

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben