Önkormányzat Ügyintézés Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Józsefvárosi egyházi pályázat E-Józsefvárosi sportpályázat Józsefvárosi nemzetiségi pályázat Józsefvárosi civil és kulturális pályázat Ajánlja fel 1%-át józsefvárosi civil szervezeteknek!
KERESÉS

Adó-és értékbizonyítvány

Ügyleírás
Elsősorban adó-és értékbizonyítvány kiállítása hagyatéki eljárás, gyámhivatali eljárás, közigazgatási eljárás, bírósági végrehajtás, hitelfelvétel, az 1993. évi III. tv. által előírt vagyonvizsgálat (részeként) céljára történik.

 
Illeték
- A hagyatéki és gyámhatósági eljáráshoz az adó- és értékbizonyítvány kiadása illetékmentes,
- egyéb esetekben 4.000,-Ft illetéket kell fizetni a 11784009-15508009-03470000 sz. JVÖ Önkormányzati hatósági eljárási illeték beszedési számla javára.
 
Vonatkozó jogszabályok
- 2004. évi CXL. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól (Ket.)
- 1990. évi XCIII. törvény az illetékekről
 
Használt nyomtatvány
- kérelem adó-és értékbizonyítványhoz
 
(Ügyfél által saját kezűleg írott kérelem, vagy az adóügyi iroda által rendszeresített nyomtatvány)
 
Eljáró hatóság: jegyző
 
Osztály:
Hatósági Ügyosztály, Adóügyi Iroda
 
Elérhetőség:
Polgármesteri Hivatal
Hatósági Ügyosztály, Adóügyi Iroda
1082 Budapest, Baross u. 63-67. II. em. 204.
 
Ügyfélfogadás:
Hétfő:   13.30-18.00
Szerda:  8.15-16.30
Péntek:  8.15-11.30
 
Kérelem tartalmi elemei
- kérelmező neve, lakcíme/székhelye, a képviselő neve, lakcíme/székhelye
- az érintett ingatlan címe, helyrajzi száma
- a kérelem célja (pl. banki ügyintézés, gyámhivatali eljárás)
- illetékfizetési kötelezettség (pl. banki ügyintézés céljából kiadott adó- és értékbizonyítvány) esetén a befizetést igazoló banki bizonylat/csekk

 

Letölthető dokumentumok

Ügyintézők

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
ügyintéző
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

2020. június 1-től

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

Június 1-től lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az alábbiak szerint:

  • Hétfőn:13.30-18.00
  • Szerdán:08.15-16.30
  • Pénteken:08.15-11.30

A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, ennek használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles szájmaszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs szájmaszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.
A kézfertőtlenítő használatát és a szájmaszk viselését az őrszolgálat ellenőrzi.

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.
Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez segítségre vagy nyomtatványra van szüksége, akkor a Támpont Információs Szolgálat segíti ebben, amely a Polgármesteri Hivatal egyablakos bejáratánál található Budapest Baross u. 63-67. A beadványokat szintén itt adhatják le.

A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.) az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Szerdán:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Pénteken:9.00 – 11.00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben