Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

Adó-és értékbizonyítvány

Ügyleírás
Elsősorban adó-és értékbizonyítvány kiállítása hagyatéki eljárás, gyámhivatali eljárás, közigazgatási eljárás, bírósági végrehajtás, hitelfelvétel, az 1993. évi III. tv. által előírt vagyonvizsgálat (részeként) céljára történik.

 
Illeték
- A hagyatéki és gyámhatósági eljáráshoz az adó- és értékbizonyítvány kiadása illetékmentes,
- egyéb esetekben 4.000,-Ft illetéket kell fizetni a 11784009-15508009-03470000 sz. JVÖ Önkormányzati hatósági eljárási illeték beszedési számla javára.
 
Vonatkozó jogszabályok
- 2004. évi CXL. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól (Ket.)
- 1990. évi XCIII. törvény az illetékekről
 
Használt nyomtatvány
- kérelem adó-és értékbizonyítványhoz
 
(Ügyfél által saját kezűleg írott kérelem, vagy az adóügyi iroda által rendszeresített nyomtatvány)
 
Eljáró hatóság: jegyző
 
Osztály:
Hatósági Ügyosztály, Adóügyi Iroda
 
Elérhetőség:
Polgármesteri Hivatal
Hatósági Ügyosztály, Adóügyi Iroda
1082 Budapest, Baross u. 63-67. II. em. 204.
 
Ügyfélfogadás:
Hétfő:   13.30-18.00
Szerda:  8.15-16.30
Péntek:  8.15-11.30
 
Kérelem tartalmi elemei
- kérelmező neve, lakcíme/székhelye, a képviselő neve, lakcíme/székhelye
- az érintett ingatlan címe, helyrajzi száma
- a kérelem célja (pl. banki ügyintézés, gyámhivatali eljárás)
- illetékfizetési kötelezettség (pl. banki ügyintézés céljából kiadott adó- és értékbizonyítvány) esetén a befizetést igazoló banki bizonylat/csekk

 

Letölthető dokumentumok

Ügyintézők

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
ügyintéző
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben