Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

EU-Parlamenti választás 2014

Elérhetőségek

 

Budapest VIII. kerület Helyi  Választási Iroda 

 

A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény (továbbiakban Ve.) rendelkezései alapján értesítem a kerület lakosságát a Budapest, VIII. kerület Helyi Választási Iroda vezetőjéről, helyetteseiről, az Iroda elérhetőségeiről és az ügyfélfogadás rendjéről.

 

Helyi Választókerületi Választási Iroda vezetője:

Rimán Edina jegyző

Tel: + 36 1/459-2268

Fax: + 36 1/459-2215

E-mail: jegyzo@jozsefvaros.hu 


 

Általános és jogi helyettes:

Dr. Mészár Erika aljegyző

Tel: + 36 1/459-2163

Fax: + 36 1/459-2215

E-mail: meszare@jozsefvaros.hu

 

 

Dr. Kovács Gabriella aljegyző

Tel: + 36 1/459-2133

Fax: + 36 1/459-2215

E-mail: kovacsg@jozsefvaros.hu

 

 

Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

Telefon: + 36 1/459-2216; + 36 1/459-2217

Fax: + 36 1/459-2215

E-mail: valasztas@jozsefvaros.hu


Ügyfélfogadási rend:

 

Hétfő: 8.15-18.00

Kedd: 8.15-16.00

Szerda: 8.15-16.30

Csütörtök: 8.15-16.00

Péntek: 8.15-13.30

(jogorvoslati határidő esetén iratbeadás 16.00 óráig)



A Budapest 06. sz. OEVK Választási Bizottság
 
elnöke: dr. Galambos Károly
elnökhelyettese: Csabainé Lampert Ágnes
tagja: Donka Anita
póttagja: Merxné Németh Katalin
dr. Tringer Lászlóné
 
A választási bizottság választott tagjainak megbízatása a Ve. 33. § (3) bekezdésében foglaltak alapján a következő általános választásra létrehozott választási bizottság alakuló üléséig tart.

 

 

A Budapest 06. sz. OEVK Választási Bizottság elérhetősége:
Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67. 
Fax: + 36 1/459-2215
E-mail: oevb@jozsefvaros.hu
 
Budapest, 2014. május 5.

Rimán Edina  sk.
a Helyi Választási Iroda vezetője

 

Honlap: www.jozsefvaros.hu


 

 

 

 

 

 

 


visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben