Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil English
KERESÉS

Országgyűlési választás 2014

Elérhetőségek

 Budapest 06. sz. Egyéni Választókerületi Választási Iroda 

 

A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény (továbbiakban Ve.) rendelkezései alapján értesítem a kerület lakosságát a Budapest 06. sz. Országgyűlési Egyéni Választókerületi Választási Iroda vezetőjéről, helyetteseiről, az Iroda elérhetőségeiről és az ügyfélfogadás rendjéről.

 
Budapest 06. sz. Egyéni Választókerületi Választási Iroda vezetője:
 
Rimán Edina jegyző
Tel: + 36 1/459-2268
Fax: + 36 1/459-2215
E-mail: jegyzo@jozsefvaros.hu 

 
Általános és jogi helyettes:
Dr. Mészár Erika aljegyző
Tel: + 36 1/459-2163
Fax: + 36 1/459-2215
E-mail: meszare@jozsefvaros.hu
 
Szervezési és informatikai helyettes:
Dr. Kovács Gabriella aljegyző
Tel: + 36 1/459-2133
Fax: + 36 1/459-2215
E-mail: kovacsg@jozsefvaros.hu
 
A Választási Iroda elérhetőségei
Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Telefon: + 36 1/459-2216; + 36 1/459-2217
Fax: + 36 1/459-2215
E-mail: valasztas@jozsefvaros.hu
Honlap: www.jozsefvaros.hu
 
Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 8.15-18.00
Kedd: 8.15-16.00
Szerda: 8.15-16.30
Csütörtök: 8.15-16.00
Péntek: 8.15-13.30
(jogorvoslati határidő esetén iratbeadás 16.00 óráig)
 
Budapest, 2014. február 11.
 
Rimán Edina  sk.
Budapest 06. sz. Országgyűlési Egyéni Választókerületi
Választási Iroda vezetője 

 

 

Budapest 06. sz. Egyéni Választókerületi Választási Iroda
 
 
A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény (továbbiakban Ve.) rendelkezései alapján értesítem a kerület lakosságát, hogy a Budapest 06. sz. Országgyűlési Egyéni Választókerületi Választási Bizottság 2014. február 10. napján megtartotta alakuló ülését és megválasztotta elnökét és elnök-helyettesét, ezért a 2010. évben megválasztott 10. és 11. sz. Országgyűlési Egyéni Választókerületi Választási Bizottság tagjainak megbízatása megszűnt.
 
 
A Budapest 06. sz. OEVK Választási Bizottság
 
elnöke: dr. Galambos Károly
elnökhelyettese: Csabainé Lampert Ágnes
tagja: Donka Anita
póttagja: Merxné Németh Katalin
dr. Tringer Lászlóné
 
A választási bizottság választott tagjainak megbízatása a Ve. 33. § (3) bekezdésében foglaltak alapján a következő általános választásra létrehozott választási bizottság alakuló üléséig tart.
 
Jelölő szervezetek által megbízott tagok
 
dr. Lóránth József               a FIDESZ-Magyar Polgári Szövetség és a Kereszténydemokrata Néppárt képviseletében
Szilágyi Zsolt                       a Jobbik Magyarországért Mozgalom képviseletében
Ferenczy Lászlóné              a Magyar Szocialista Párt, Együtt- A Korszakváltók Pártja, Demokratikus Koalíció, Párbeszéd Magyarországért Párt, Magyar Liberális Párt képviseletében
Bálint Mónika              Lehet Más a Politika
Szabó Tamás              Jólét és Szabadság Demokrata Közösség
 
 
A Budapest 06. sz. OEVK Választási Bizottság elérhetősége:
Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67. 
Fax: + 36 1/459-2215
E-mail: oevb@jozsefvaros.hu
 
Budapest, 2014. március 18.
 
 
Rimán Edina
Budapest 06. sz. Országgyűlési Egyéni Választókerületi
Választási Iroda vezetője
 
 

 

visszafel

Ügyfélfogadási rend

Érvényes 2021. május 26-tól

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30

A Polgármesteri Hivatal központi száma: 06-1-459-2100

Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256

Hogyan tud kapcsolatba lépni a Polgármesteri Hivatallal?

A Hivatalban a kapcsolatfelvétel lehetőség szerint telefonon, postai úton, e-mailen, valamint a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (Támpont) útján történik (Baross u. 63-67).

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30

Hogyan tud ügyet intézni a Polgármesteri Hivatalban?

Az ügyintézés természetes személyekkel postai, elektronikus (ügyfélkapu) és személyes úton, jogi személyekkel kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Kérjük, ha személyesen intézné ügyét, foglaljon előre időpontot az érintett szervezeti egységgel az alábbi telefonszámok egyikén: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek

Amennyiben ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy ezt letölteti az önkormányzat honlapjáról: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok

Ha személyesen szeretné átvenni a nyomtatványt, akkor a szükséges információkat és elérhetőségeket az Ön részére a Polgármesteri Hivatalban található Támpont biztosítja. Szükség esetén a Támpont eligazításán felül előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre a Hivatal illetékes irodáján.

Ügyintézés anyakönyvi ügyekben

Az Anyakönyvi Iroda minden munkanapon 8.15 és 11.00 között előzetes bejelentkezés nélkül fogadja a Baross utcai akadálymentes bejárat melletti helyiségben az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.

Egyéb anyakönyvi ügyekben kérjük, hogy foglaljanak előre időpontot az ügyintézéshez vagy juttassák el hozzánk postán az irataikat. Nyomtatványt igényelhetnek a Támponton.

Ügyintézés szociális támogatások ügyében

A Családtámogatási Irodán (Baross utca 66-68, bejárat a Németh utca felől) az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra. Ezen az irodán a személyes ügyfélfogadás az alábbiak szerint történik:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 10 fő tartózkodhat.

A Családtámogatási Irodán történő várakozás során az ügyfelek kötelesek a 1,5 méteres védőtávolságot betartani. Az ügyfelek fogadásának sorrendjét sorszámos rendszer biztosítja. Az utolsó sorszám legkésőbb az ügyfélfogadási idő lejárta előtt 15 perccel adható ki.

Önkormányzati támogatás online igényléséről szóló információ: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online

Járványügyi óvintézkedések

A Polgármesteri Hivatal bejáratánál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező.

Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.

Az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.

A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni.

Amennyiben az ügyfél a biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy a hivatal területére nem léphet be.

Munkatársak és irodák elérhetősége hivatali ügyintézés kapcsán:

Anyakönyvi Iroda

  • anyakonyv@jozsefvaros.hu
  • általános tájékoztatás: 06-1-459-2106
  • Időpontfoglalás: 06-1-459-2176

Családtámogatási Iroda (Baross utca 66-68, bejárat a Németh utca felől)

  • Általános tájékoztatás: 06-1-459-2277, 06-20-539-0533

Adóügyi Iroda

Az önkormányzati adóhatóságot/ügyintézőt a hivatali eljárása során titoktartási kötelezettség terheli, így konkrét adózóval kapcsolatos ügyekben e-mailben vagy telefonon adótitkot, személyes adatot érintő adatot az ügyfélnek, valamint hozzátartozónak nem adhat.

Adóügyekben tájékoztatás az alábbi elérhetőségeken kérhető:

  • adougy@jozsefvaros.hu
  • időpontfoglalás: 06-1-459-2134,
  • általános tájékoztatás: 06-20-377-6854
  • folyószámla ügyintézés, kiutalás, átvezetés: 06-20-352-0752
  • kommunális adóügyek: 06-20-352-3396
  • adójogszabályok értelmezése/ építményadó ügyek/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: 06-20-377-6890
  • speciális és egyedi adóügyek: 06-20-246-0945

Kerületgazdálkodási Iroda

  •  06/20-449-3332

Igazgatási Iroda

  • igazgatas@jozsevaros.hu
  • általános tájékoztatás és időpontfoglalás: 06-1-459-2164
  • közterület használattal kapcsolatos hozzájárulások: 06-20-261-9981

Városépítészeti Iroda:

  • települeskep@jozsefvaros.hu.
  • foepitesz@jozsefvaros.hu
  • általános tájékoztatás és időpontfoglalás: 06-1-459-2509, 06-1-459-2158

Közösségi Részvételi Iroda:

  • reszvetel@jozsefvaros.hu
  • 06-1-459-2139

Közterület-felügyelet zöld szám:

  • 06-80-204-618

Humankapcsolati iroda

  • általános tájékoztatás: 06-1-459-2193, 06-1-459-2197, 06-1-459-2260, 06-1-459-2551   06-1-459-2130

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben