- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Kft.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- Karácsony Sándor Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Országgyűlési választás 2014
- Általános tájékoztatás
- Elérhetőségek
- HVI hirdetmények
- HVI határozatok
- OEVB hirdetmények
- OEVB határozatok
- Napközbeni jelentés
OEVB határozatok
Jelenleg nem érhető el szöveges tartalom.
Kapcsolódó dokumentumok
- OEVB 1/2014 (II.6) sz. határozata a bizottság elnökének és elnökhelyettesének megválasztásáról
- OEVB 2/2014 (II.10) sz. határozata a külképviseleten leadott szavazatok számlálására és az átjelentkezéssel szavazók részére szavazókör kijelöléséről
- OEVB 3/2014.(II.21.)_dr. Vas Imre a FIDESZ-KDNP jelöltjének nyilvántartásba vétele
- OEVB 4/2014.(II.21.)_Pál Tibor Gyula a MSZP, Együtt- A Korszakváltók Pártja, Demokratikus Koalíció, Párbeszéd Magyarországért Párt, Magyar Liberális Párt jelöltjének nyilvántartásba vétele
- OEVB 5/2014.(II.21.)_Dúró Dóra a Jobbik Magyarországért Mozgalom jelöltjének nyilvántartásba vétele
- OEVB 6/2014.(II.21.)_S. Gy. magánszemély által aszfalt festés ügyében benyújtott kifogás elbírálása (Bp., VIII. Práter u. 59.)
- OEVB 7/2014.(II.21.)_S. Gy. magánszemély által aszfalt festés ügyében benyújtott kifogások elbírálása (Bp., VIII. Szigony u. 6. sz., valamint Bp., VIII. Tömő u. 29.)
- OEVB 8/2014.(II.21.)_S. Gy. magánszemély által plakátkihelyezés ügyében benyújtott kifogás elbírálása (Bp., VIII. Nap u. 37.)
- OEVB 9/2014.(II.27.)_Szilassy Gábor Cézár a JÓLÉT ÉS SZABADSÁG DEMOKRATA KÖZÖSSÉG jelölő szervezet országgyűlési képviselőjelöltjének nyilvántartásba vétele
- OEVB 10/2014.(II.27.)_Jakabfy Tamás a LEHET MÁS A POLITIKA jelölő szervezet országgyűlési képviselőjelöltjének nyilvántartásba vétele
- OEVB 11/2014.(II.27.)_Makai Istvánné a Közösség a Társadalmi Igazságosságért Néppárt jelölő szervezet országgyűlési képviselőjelöltjekénti nyilvántartásba vételének visszautasítása
- OEVB 12/2014.(II.27.)_sz. határozata a Bp., VIII. Leonardo da Vinci u. 25-19. sz. előtti berendezésre (jelzőtáblára) történő plakátkihelyezés ügyében
- OEVB 13/2014.(II.27.)_sz. határozata Bp., IX. Dési Huber utca- Toronyház utca-Csengettyű és Napfény utca által határolt területen, valamint a Bp., IX. Ecseri úti metrófelszínnél villanyoszlopon történő plakátkihelyezés ügyében
- OEVB 14/2014.(II.27.)_sz. határozata kiadvány impresszumának hiánya miatt benyújtott kifogás ügyében
- OEVB 40/2014.(III.03.)_sz. határozatának javítása
- OEVB 15-40/2014. (III.03.)_sz. határozata jelöltek nyilvántartásba vételéről
- OEVB 42/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 46/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 43/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 44/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 45/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 47/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 48/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 49/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 50/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 51/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 52/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 53/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 54/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 55/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 56/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 57/2014. (III.06.) sz. határozat
- OEVB 58/2014. (III.11.) sz. határozat
- OEVB 59/2014. (III.11.) sz. határozat
- OEVB 61/2014 (III:12.) sz. határozata a szavazólap jóváhagyásáról
- OEVB 60/2014 (III.12.) sz. határozata K.F. kifogásának elbírálásáról
- OEVB 61/2014 (III.12.) sz. határozata a szavazólap adattartalmáról
- OEVB 62/2014 (IV. 06.) sz. határozata
- OEVB 63/2014 (IV. 06.) sz. határozata
- OEVB 64/2014 (IV. 06.) sz. határozata
- OEVB 65/2014 (IV. 06.) sz. határozata
- OEVB 66/2014 (IV. 06.) sz. határozata
- OEVB 67/2014 (IV. 06.) sz. határozata
- OEVB 68/2014 (IV. 06.) sz. határozata
- OEVB 69/2014 (IV. 10.) sz. határozata
- OEVB 70/2014 (IV.12). számú határozata
- OEVB 70/2014 (IV.12). számú határozat melléklete
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2020. november 30-tól
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.
A Hivatallal a kapcsolatfelvétel telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.
Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.
Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332
Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).