Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil English
KERESÉS

Helyi Választási Bizottság 2021

    HVB határozatok

    Jelenleg nem érhető el szöveges tartalom.

    Kapcsolódó dokumentumok

    visszafel

    Ügyfélfogadási rend

    Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

    Érvényes 2021. július 15-től

    A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
    A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
    Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
    Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
    Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

    Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


    A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

    Hétfő: 8.00 – 18.00
    Kedd: 8.00 – 16.00
    Szerda: 8.00 – 16.30
    Csütörtök: 8.00 – 16.00
    Péntek: 8.00 – 13.30


    A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

    Hétfő: 13.30-18.00
    Szerda: 8.15-16.30
    Péntek: 8.15-11.30


    Kérjük, foglaljon előre időpontot!

    A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

    A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

    Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

     

    Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

    Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
    Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


    Pénztár

    A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


     Anyakönyvi iroda

    Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

    az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
    a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
    Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66


    Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

    Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
    Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


    Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

    Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
    Hétfő: 13.30-18.00
    Szerda: 8.15-16.30
    Péntek: 8.15-11.30


    Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

    A Polgármesteri Hivatal bejáratánál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelynek használata az ügyfelek részére javasolt. Az ügyfeleknek a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt ajánlott maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja.


    Kapcsolatok

    A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben