Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Városfejlesztési és Környezetvédelmi Ügyosztály Városüzemeltetési és Zöld Iroda
Irodavezető munkakör betöltésére
Ügyszám: 17/17-32/2025
A közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 1082 Budapest, Baross utca 63-67.
Az iroda főbb tevékenységi körei:
- Városüzemeltetési és Zöld Iroda feladata a józsefvárosi közterek fejlesztésének és üzemeltetésének koordinálása, okos rendszerbe szervezése. Ellátja többek között a közútkezelői, útellenőri, közlekedésszervezési, parkolással, közterület-használattal, zöldpolitikával, zöldstratégiákkal, szemléletformálással kapcsolatos feladatokat.
- A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Szervezi és ellenőrzi az iroda munkáját,
- Gyakorolja a jegyző, ügyosztályvezető által átruházott munkáltatói jogokat,
- A mindenkor hatályos belső normában foglaltak alapján gyakorolja a kiadmányozás, valamint a kötelezettségvállalással, utalványozással, ellenjegyzéssel, teljesítésigazolással kapcsolatos jogköröket,
- Az ügyosztályvezető utasításainak megfelelően az irodát érintően gondoskodik a képviselő-testületi/bizottsági előterjesztések elkészítéséről, a képviselő-testületi/bizottsági döntések végrehajtásáról, ellenőrzi a végrehajtást, arról folyamatosan beszámol az ügyosztályvezetőnek,
- Részt vesz a képviselő-testület és az illetékes bizottságok ülésein az iroda hatáskörébe tartozó napirendi pontok tárgyalásakor,
- Az ügyosztályvezető távollétében az irodához tartozó szakmai feladatkörében helyettesíti az ügyosztályvezetőt,
- Az ügyintéző távollétében helyettesíti az ügyintézőt, ill. megszervezi a helyettesítést,
- Ellátja az ügyosztályvezető által esetileg meghatározott feladatokat,
- Elkészíti, felülvizsgálja a feladat ellátáshoz kapcsolódó rendeleteket és szabályzatokat,
- Koordinálja a kerületi stratégiai dokumentumokba (Integrált Településfejlesztési Stratégia, Józsefvárosi Parkolási Stratégia, Gazdasági Program, Közép- és hosszú távú vagyongazdálkodási terv, Józsefvárosi Mobilitási Charta, Józsefvárosi Környezetvédelmi Program, Klímavédelmi Intézkedési Terv, Klímastratégia, Környezetvédelmi Program, Fenntartható Energia és Klíma Akcióterv) foglalt feladatok megvalósítását, azok felülvizsgálatát,
- Előkészíti környezetvédelemhez kapcsolódó feladatokat, programokat és pályázatokat, felügyeli a megvalósítást, koordinálja a végrehajtást,
- Koordinálja a parkolással, parkolóhely megváltással, forgalomtechnikával, közútkezeléssel és közterület-használattal kapcsolatos feladatok ellátását,
- Koordinálja városüzemeltetéshez és városfejlesztéshez kapcsolódó feladatok végrehajtását,
- Státusz riportok és adatszolgáltatások teljesítése a feladatkörébe tartozó ügyekről,
- Kapcsolatot tart az önkormányzati intézmények, cégek felelős munkatársaival, szerződött külső szakértőkkel, partnerekkel, rendszeres és ad hoc megbeszéléseket szervez és vezet.
- Tevékenysége során felelős a jogszabályoknak és közérdeknek megfelelő szakmai, pártatlan és igazságos, valamint színvonalas ügyintézés szabályainak megfelelő eljárásért.
A munkakör betöltője irányítása alá tartozó szervezeti egység megnevezése: Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Környezetvédelmi Ügyosztály Városüzemeltetési és Zöld Iroda
Az irányítása alá tartozó személyek száma: 14
Feladatkör [29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján]: A 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 32. pont „Település-, terület- és vidékfejlesztési, település-üzemeltetési feladatkör”.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a vonatkozó helyi rendelet, és a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- felsőoktatásban szerzett építész-, építő-, tájépítész-, közlekedés-, kertészmérnök, geográfus szakmacsoportokba tartozó, gazdaságtudományi, jogi, agrár, szociológus, földrajztanár, geográfus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, településfejlesztési, vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés;
- 3 év szakmai tapasztalat
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- legalább 1 év vezetői tapasztalat
- önkormányzati szakterületen szerzett 1-3 év szakmai, vagy vezetői tapasztalat
- önkormányzatnál, önkormányzat intézményénél vagy önkormányzat által alapított gazdasági társaságnál szerzett szakmai, vagy vezetői tapasztalat
- államigazgatásban szerzett szakmai, vagy vezetői tapasztalat
- településfejlesztési, vagy településüzemeltetési, vagy környezetvédelmi területen szerzett szakmai, vagy vezetői tapasztalat
- közigazgatási szakvizsga megléte
Elvárt kompetenciák:
- jó problémamegoldó és kommunikációs készség,
- precizitás,
- konfliktustűrés,
- csapatmunka,
- önállóság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megigénylését igazoló elismervény,
- fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz a Kttv. 5. mellékletében meghatározott kötelező adatkörrel és a 87/2019. (IV.23.) Korm rendelet 9. § és 1. mellékletben foglaltak
- figyelembevételével, amely tartalmazza a bérigényt, az eddig betöltött munkakörök leírását, jelenlegi munkakörét
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata,
- motivációs levél, amelyben a jelentkező kifejti, hogy miért szeretne a Józsefvárosi Önkormányzatban dolgozni a városüzemeltetési és környezetvédelmi területeinek működtetésén és fejlesztésén, valamint azt is, hogy milyen szakpolitikai vagy vezetői tapasztalata van
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozó nyilatkozat,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a pályázó személyi anyagát megismerhetik, pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul,
- a pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró ok vagy korlátozó gondnokság alatt, kinevezése esetén nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn (Kttv. 84-85 §), nem áll hivatalvesztés fegyelmi hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.
A munkakör betölthetőségének időpontja: megegyezés szerint
A benyújtás határideje: 2025. június 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Lennert Zsófia irodavezető nyújt, elérhetőség: lennert.zsofia@jozsefvaros.hu.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton a pályázatnak Józsefváros Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (1082 Budapest, Baross utca 63-67.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17/17-32/2025., valamint a munkakör megnevezését: Városüzemeltetési és Zöld Iroda – irodavezető.
vagy
- Elektronikus úton: Jegyzői Kabinet Humánpolitikai Iroda részére a szemelyugy@jozsefvaros.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgymezőben feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17/17-32/2025., valamint a munkakör megnevezését: Városüzemeltetési és Zöld Iroda – irodavezető.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai feltételeknek nem megfelelő pályázatokat érvénytelennek nyilvánítja.
A pályázati eljárásban hiánypótlásnak nincs helye. A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt.
A kiválasztásról és a kinevezésről a munkáltató dönt. A munkáltatói jogkör gyakorlója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. A pályázat eredményéről a pályázók legkésőbb az elbírálástól számított 15 napon belül írásban tájékoztatást kapnak.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. június 25.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A Hivatal vezetése hangsúlyt fektet a szervezet működése kapcsán a nyilvánosságra, valamint arra, hogy a hivatali munkavégzés során érvényesítésre kerüljön az esélyegyenlőség, a teljesítmény tisztelete, a szolidaritás és a méltányosság.
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.
A cafetéria juttatás éves összege: bruttó 500.000 Ft.