Dolgozzon Velünk! Irodavezetőt keresünk!

Utolsó frissítés: (Létrehozva: )

Dolgozzon velünk! A városüzemeltetési és zöld iroda irodavezetőjét keressük! Jelentkezési határidő: 2025. június 15.

Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Városfejlesztési és Környezetvédelmi Ügyosztály Városüzemeltetési és Zöld Iroda
Irodavezető munkakör betöltésére
Ügyszám: 17/17-32/2025
A közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 1082 Budapest, Baross utca 63-67.


Az iroda főbb tevékenységi körei:

  • Városüzemeltetési és Zöld Iroda feladata a józsefvárosi közterek fejlesztésének és üzemeltetésének koordinálása, okos rendszerbe szervezése. Ellátja többek között a közútkezelői, útellenőri, közlekedésszervezési, parkolással, közterület-használattal, zöldpolitikával, zöldstratégiákkal, szemléletformálással kapcsolatos feladatokat.
  • A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
  • Szervezi és ellenőrzi az iroda munkáját,
  • Gyakorolja a jegyző, ügyosztályvezető által átruházott munkáltatói jogokat,
  • A mindenkor hatályos belső normában foglaltak alapján gyakorolja a kiadmányozás, valamint a kötelezettségvállalással, utalványozással, ellenjegyzéssel, teljesítésigazolással kapcsolatos jogköröket,
  • Az ügyosztályvezető utasításainak megfelelően az irodát érintően gondoskodik a képviselő-testületi/bizottsági előterjesztések elkészítéséről, a képviselő-testületi/bizottsági döntések végrehajtásáról, ellenőrzi a végrehajtást, arról folyamatosan beszámol az ügyosztályvezetőnek,
  • Részt vesz a képviselő-testület és az illetékes bizottságok ülésein az iroda hatáskörébe tartozó napirendi pontok tárgyalásakor,
  • Az ügyosztályvezető távollétében az irodához tartozó szakmai feladatkörében helyettesíti az ügyosztályvezetőt,
  • Az ügyintéző távollétében helyettesíti az ügyintézőt, ill. megszervezi a helyettesítést,
  • Ellátja az ügyosztályvezető által esetileg meghatározott feladatokat,
  • Elkészíti, felülvizsgálja a feladat ellátáshoz kapcsolódó rendeleteket és szabályzatokat,
  • Koordinálja a kerületi stratégiai dokumentumokba (Integrált Településfejlesztési Stratégia, Józsefvárosi Parkolási Stratégia, Gazdasági Program, Közép- és hosszú távú vagyongazdálkodási terv, Józsefvárosi Mobilitási Charta, Józsefvárosi Környezetvédelmi Program, Klímavédelmi Intézkedési Terv, Klímastratégia, Környezetvédelmi Program, Fenntartható Energia és Klíma Akcióterv) foglalt feladatok megvalósítását, azok felülvizsgálatát,
  • Előkészíti környezetvédelemhez kapcsolódó feladatokat, programokat és pályázatokat, felügyeli a megvalósítást, koordinálja a végrehajtást,
  • Koordinálja a parkolással, parkolóhely megváltással, forgalomtechnikával, közútkezeléssel és közterület-használattal kapcsolatos feladatok ellátását,
  • Koordinálja városüzemeltetéshez és városfejlesztéshez kapcsolódó feladatok végrehajtását,
  • Státusz riportok és adatszolgáltatások teljesítése a feladatkörébe tartozó ügyekről,
  • Kapcsolatot tart az önkormányzati intézmények, cégek felelős munkatársaival, szerződött külső szakértőkkel, partnerekkel, rendszeres és ad hoc megbeszéléseket szervez és vezet.
  • Tevékenysége során felelős a jogszabályoknak és közérdeknek megfelelő szakmai, pártatlan és igazságos, valamint színvonalas ügyintézés szabályainak megfelelő eljárásért.

A munkakör betöltője irányítása alá tartozó szervezeti egység megnevezése: Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Környezetvédelmi Ügyosztály Városüzemeltetési és Zöld Iroda

Az irányítása alá tartozó személyek száma: 14
Feladatkör [29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján]: A 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 32. pont „Település-, terület- és vidékfejlesztési, település-üzemeltetési feladatkör”.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a vonatkozó helyi rendelet, és a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet
  • felsőoktatásban szerzett építész-, építő-, tájépítész-, közlekedés-, kertészmérnök, geográfus szakmacsoportokba tartozó, gazdaságtudományi, jogi, agrár, szociológus, földrajztanár, geográfus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, településfejlesztési, vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés;
  • 3 év szakmai tapasztalat
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • legalább 1 év vezetői tapasztalat
  • önkormányzati szakterületen szerzett 1-3 év szakmai, vagy vezetői tapasztalat
  • önkormányzatnál, önkormányzat intézményénél vagy önkormányzat által alapított gazdasági társaságnál szerzett szakmai, vagy vezetői tapasztalat
  • államigazgatásban szerzett szakmai, vagy vezetői tapasztalat
  • településfejlesztési, vagy településüzemeltetési, vagy környezetvédelmi területen szerzett szakmai, vagy vezetői tapasztalat
  • közigazgatási szakvizsga megléte

Elvárt kompetenciák:

  • jó problémamegoldó és kommunikációs készség,
  • precizitás,
  • konfliktustűrés,
  • csapatmunka,
  • önállóság.


A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megigénylését igazoló elismervény,
  • fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz a Kttv. 5. mellékletében meghatározott kötelező adatkörrel és a 87/2019. (IV.23.) Korm rendelet 9. § és 1. mellékletben foglaltak
  • figyelembevételével, amely tartalmazza a bérigényt, az eddig betöltött munkakörök leírását, jelenlegi munkakörét
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata,
  • motivációs levél, amelyben a jelentkező kifejti, hogy miért szeretne a Józsefvárosi Önkormányzatban dolgozni a városüzemeltetési és környezetvédelmi területeinek működtetésén és fejlesztésén, valamint azt is, hogy milyen szakpolitikai vagy vezetői tapasztalata van
  • vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozó nyilatkozat,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a pályázó személyi anyagát megismerhetik, pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul,
  • a pályázó arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró ok vagy korlátozó gondnokság alatt, kinevezése esetén nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn (Kttv. 84-85 §), nem áll hivatalvesztés fegyelmi hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.

A munkakör betölthetőségének időpontja: megegyezés szerint

A benyújtás határideje: 2025. június 15.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Lennert Zsófia irodavezető nyújt, elérhetőség: lennert.zsofia@jozsefvaros.hu.


A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton a pályázatnak Józsefváros Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (1082 Budapest, Baross utca 63-67.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17/17-32/2025., valamint a munkakör megnevezését: Városüzemeltetési és Zöld Iroda – irodavezető.

vagy

  • Elektronikus úton: Jegyzői Kabinet Humánpolitikai Iroda részére a szemelyugy@jozsefvaros.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgymezőben feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17/17-32/2025., valamint a munkakör megnevezését: Városüzemeltetési és Zöld Iroda – irodavezető.


A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai feltételeknek nem megfelelő pályázatokat érvénytelennek nyilvánítja.

A pályázati eljárásban hiánypótlásnak nincs helye. A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt.

A kiválasztásról és a kinevezésről a munkáltató dönt. A munkáltatói jogkör gyakorlója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. A pályázat eredményéről a pályázók legkésőbb az elbírálástól számított 15 napon belül írásban tájékoztatást kapnak.


A pályázat elbírálásának határideje: 2025. június 25.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A Hivatal vezetése hangsúlyt fektet a szervezet működése kapcsán a nyilvánosságra, valamint arra, hogy a hivatali munkavégzés során érvényesítésre kerüljön az esélyegyenlőség, a teljesítmény tisztelete, a szolidaritás és a méltányosság.
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.
A cafetéria juttatás éves összege: bruttó 500.000 Ft.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!