2025 júliusában elindul a Práter utca 22. szám alatti új Lakhatási Ügyfélszolgálat kialakítása. A lakhatási ügyfélszolgálat kialakításával az Önkormányzat célja a lakások bérbeadásával foglalkozó JGK Zrt. irodáinak és ügyfélszolgálatának elhelyezése, ezáltal a lakhatással kapcsolatos ügyintézés gyorsítása és ügyfélbarátabbá tétele. Az új, lakhatási ügyfélszolgálat kialakítására a Józsefvárosi Önkormányzat 230 millió forintot különített el.
Az ügyfélszolgálaton 25-30 munkatárs fog dolgozni, ügyeiket az önkormányzati bérlakásban élők 7 munkaállomáson intézhetik majd. Az akadálymentes ügyfélteret úgy alakítjuk ki, hogy az figyelemmel legyen az idősebb korosztályt képviselő, nehezen mozgó ügyfelekre, illetve babakocsival, gyerekkel érkező szülőkre is.






Mikor kezdődik a kivitelezés?
A kivitelezés 2025 júliusában indul és várhatóan 2026. 1. negyedévében fejeződik be.
Ki végzi a kivitelezést?
A Syntax Consult Szolgáltató Kft.
Mikor fognak dolgozni?
A munkavégzés a tervek szerint általános esetben munkanapokon 8 és 18 óra között, szombaton kizárólag 8 és 14 óra között lesz.
A kivitelezés alatti türelmüket és megértésüket köszönjük!
Kik fognak a Lakhatási Ügyfélszolgálaton dolgozni? Milyen ügyeket lehet majd ott intézni?
A Lakhatási Ügyfélszolgálaton a JGK Zrt. önkormányzati bérlakásokban élők ügyeivel foglalkozó kollégái fognak dolgozni. Azokat a bérlőket várják majd munkatársaink, akik bármilyen lakásügyi, lakás díjbeszedési, lakás hátralékkezelési ügyben szeretnének információt, tanácsot kérni, vagy ügyüket intézni.
További kérdése lenne az új Lakhatási Ügyfélszolgálattal kapcsolatban?