Augusztus 20.: munkaszüneti nap a Polgármesteri Hivatalban

Utolsó frissítés: (Létrehozva: )

a Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala 2025. augusztus 20-án a munkaszüneti nap miatt zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel. Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Tisztelt Józsefvárosiak, Kedves Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala

2025. augusztus 20-án a munkaszüneti nap miatt zárva tart.

A munkaszüneti nap után az első ügyfélfogadási nap augusztus 21., csütörtök. 

Az igazgatási szünet ideje alatt a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel. 

Augusztus 20-án a a Zöld szám (06 80 277 256) nem lesz elérhető.

Augusztus 21-től a Zöld szám a szokásos rend szerint elérhető. 

Anyakönyvi Iroda

Augusztus 20-án az ügyfélfogadás és az ügyelet szünetel az Anyakönyvi Irodában.

Augusztus 21-től az igazgatási szünet után az Anyakönyvi Iroda a szokásos rend szerint elérhető.

A katasztrófavédelmi feladatok ellátása érdekében: 

A Hivatal működési körében fellépő veszélyhelyzet, baleset, elemi csapás, életveszély, súlyos kár esetén a közbiztonsági referens gondoskodik a katasztrófavédelmi feladatok ellátásának megszervezéséről és koordinálásáról.

Közbiztonsági referens telefonszáma: 06 20 852 3859

Közterület-felügyelet

A Közterület-felügyelet 0-24 órában működő ingyenes zöldszáma: 06 80 204-618

Megértésüket köszönjük!

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!